Kuinka monta punnerrusta jaksat tehdä nainen?
Kommentit (48)
En tiedä, en ole ikinä yrittänyt punnertaa. 20v lapseton
7,5 polvet ilmassa, useampi 10 polvet maassa. 40-v, äiti.
Polvillaan noin 35, miesten tyylillä huomattavasti vähemmän, ehkä 5 puhtaasti. Lapseton N36.
Ainakin kymmenen menee "miesten tyyliin" olen 30 vuotias ja äiti..viime keväänä meni ehkä kaks...
16v tyttö polvet maassa menee lähemmäs 40 ja polvet ilmassa menee noin 10 ja ei oo lapsia
16 oikeaoppista punnerrusta meni. Olen äiti, ikä 37.
Teen 60 miesten punnerrusta toinen jalka ilmassa
Kymmenen menee päällä seisten, 20 miesten punnerrusta, 50 naisten.
N37
12 miesten punnerrusta meni kun äsken kokeilin. 29v ja äiti. Mitenkäs ap:lla? (6v. innostui myös kokeilemaan ja sai 4, saako siitä lisäpisteitä?)
Miesten tyylillä enkka on 3*20, noin puolen min tauko sarjojen välissä. Käyn salilla neljä kertaa viikossa ja lämmittelynä monesti punnerran. Äiti olen ja 37-vuotias.
30 miesten punnerrusta, äiti 35v, kolme lasta. Naistenpunnerruksia en laske punnertamiseksi lainkaan.
Naisten punnerruksia ilman erityistä harjoittelua n. 25.
Mielelläni treenaisin punnerruksia, mutta aiemmilla kerroilla aina ranteeni ovat kipeytyneet vaikka mielestäni tekniikka on kunnossa...
Polvet maassa meni viimeksi 87kpl. Täysin puhtaita oikeita punnerruksia tällä hetkellä 10kpl. Olen kahden äiti ja 31v.
Ja naiset luulevat olevansa tasa-arvoisia miesten kanssa vaikka eivät jaksa tehdä miesten punnerruksia saman verran kuin minä eli 80. Voin tehdä toiset 80 muutaman minuutin tauon jälkeen.
50-60 miestenpunnerrusta, en harrasta niitä toisia. 28v, lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset luulevat olevansa tasa-arvoisia miesten kanssa vaikka eivät jaksa tehdä miesten punnerruksia saman verran kuin minä eli 80. Voin tehdä toiset 80 muutaman minuutin tauon jälkeen.
Tyhmä mies.
Tasa-arvoon ei liity se kumpi sukupuoli on toista heikompi.
Vierailija kirjoitti:
50-60 miestenpunnerrusta, en harrasta niitä toisia. 28v, lapseton.
Suht kova tyttönen.
Vähintään 40, oikeita ts miesten punnerruksia. 45 v, kolmen lapsen äiti. Ja kyllä, treenaan. Eipä tuo punnertaminen treenaamattomalta onnistu...
10. 42v ja olen äiti