Vierailija

Voisitko olla parisuhteessa 25-vuotiaan naisen kanssa?

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lyötäisiin ajokortit tiskiin niin en usko, että täällä olisi kovin montaa tuon ikäistä miestä...

Et sinäkään paljon mitään tiedä. Kaikkihan täällä käy. ap

Vierailija

Itse olin 21 ja mieheni 30, kun aloimme seurustella (nyt 30 ja 39) ja oikein mukavasti on sujunut. Eiköhän ole aika yksilökohtaista tämäkin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lyötäisiin ajokortit tiskiin niin en usko, että täällä olisi kovin montaa tuon ikäistä miestä...

Et sinäkään paljon mitään tiedä. Kaikkihan täällä käy. ap

Epäilen. 

Miksi kukaan mies kävisi täällä! Itse käyn, koska olen muutenkin aika feminiininen ja viihdyn paremmin naisten seurassa, ne teinit käy joiden elämä on muutenkin pitkälti netissä... mutta hyvin vaikea nähdä kenenkään ns. normaalin heteromiehen viettävän täällä aikaansa. 

Vierailija

Heihei terve vaan, Ikä-Eero on palstalla taas!!!!

Tämä allaoleva siis lauletaan Adiemus: Adiemus sävelellä:

Ikäeeroo, iikää, ikäeeroo iikää, ikäeeroo iikää iikäkäää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kipurajalla menee.

Sama. Tosin jos naiseen tutustuisi vasta hänen ollessa n. 25-vuotias niin eihän se sitten niin paha olisi. Ihminen kasvaa todella paljon tuossa 20-25-vuotiaana.

Vierailija

Riippuu siitäkin miten häneen tutustuisi. Tietoisesti nuorempaa tai vanhempaa etsivät tuntuvat jotenkin vähän säälittäviltä. (Eri asia jos kyseessä olisi vain seksisuhde, silloin on ymmärrettävää jos hakee rohkeasti kokeiltavaksi vastakohtaa joka viehättää, kuten vähän vanhempaa tai eriväristä.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei siitä mitään tulis, 25v on liian nuori ja elämästä tietämätön.

Se nyt riippuu ihmisistä sopivatko toisilleen. Meillä minä oon 26 ja mies 41 ja hyvin pyyhkii..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisitko olla parisuhteessa 25-vuotiaan naisen kanssa?

helposti. oma rajani on 23. sen jälkeen neitosen maailmasta löytyy monesti muutakin kuin instagram, ihquilu ja siideri. 

-m35

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?
Mies 51v
Kyllä mulle ainakin kelpais 25v nainen,onhan pressakin vielä paljon vanhempi vaimoaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat