Vierailija

Okei...tässä tarina minusta joka onnistuu aina kusasemaan kaiken. Oon lukiossa. Oon kiinostunu tyypistä, jonka kaa oon ollu samalla luokalla kolme ja puol vuotta. Noh, ekat kaks vuotta puhuttii toisillemme ain välillä koulujuttuihi liittyen. Sen jälkee alettii puhuu ja aattelin et toiha on iha kiva jätkä. Nyt lukiossa puhutaa joka päivä toisillemme ja must on tuntunu jo vähä aikaa et tykkään kyseisestä tyypistä...välillä taas haluun vetää kyseistä jätkää turpaa. Joka ikine kerta ku me puhutaan ni meil on tosi hauskaa ja juttu luistaa, kunnes meil tulee erimielisyyksii ja huudetaa toisillemme iha järkyttävän kovalla äänellä ja kaikki ympärillä olevat tyypit kayttoo et aiotaanks me tappaa toisemme. Mä en todellakaa tiie mitä se aattelee musta. Mä toivon ettei se luule et mä vihaan sitä, koska se ei todellakaa oo niin, mut oon vissii antanu vähä väärän kuvan. Se tyyppi on aina ilone ja jaksaa hymyillä vaik sil ei oo kaikki menny ihan putkee. Must tuntuu et mä näkisin sen väkijoukossa ekana...luokkakuvassaki spottasin sen enne ku katoin et miltä ite näytän. Se ei myöskää oo parisuhteessa mut ongelma on se et mua pelottaa iha järkyttävästi kertoo sille et milt must tuntuu...mietin vaa et mitä jos se alkaa välttelee mua, entä jos se alkaa vihaamaa mua? Mä en haluu menettää mun kaveria, mut en mä pysty näinkää jatkamaan. Pliis neuvoja. Jos ootte ollu samassa tilanteessa ni kertokaa mitä mun kantsis tehä...mä oon miettiny tätä jo liian kauan.

Kommentit (10)

Vierailija

Itelläni oli aika helppoo ku oma poikaystäväni tuli kysyy mult et aletaanks olee. Vaatii rohkeutta omista tunteista mut jos et tee mitää ni saatat katuu jälkeepäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itelläni oli aika helppoo ku oma poikaystäväni tuli kysyy mult et aletaanks olee. Vaatii rohkeutta omista tunteista mut jos et tee mitää ni saatat katuu jälkeepäin.

*vaatii rohkeutta kertoo omista tunteista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi se alkaisi sua vihata siksi, että kerrot tykkääväsi siitä? Ole tehellinen nyt vaan, mitään et saavuta jos et uskalla yrittää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Provo. Kukaan lukiolainen ei kirjoita noin.

No voi vittu sun kanssas....oisko tän jutun kirjottajan pitäny kirjottaa tää asia näin ettei asia häiritsis sua: "moro. vituttaa ku oon antanu yhelle jätkälle väärän mielikuvan itestäni. jos helvetin pahasti on käyny ni se saattaa luulla et vihaan sitä. Oon kuitenki kusessa siihe. Oisko mitää neuvoo et mite voisin sanoo jätkälle et tykkään siitä. Itelläni ei oo rohkeutta ja ois kiva jos joku jakais tarinansa." Mun kaveri LUKIOLAINEN oli vuos sitte vähä samas tilanteessa. Ja täs on hauskaa se et se laitto mulle sillo vähä samanlaisen viestin. Se hoiti asian puhumalla ja ne on edelleenki yhessä. Rohkeesti vaa kertomaa kyl se siitä. Tuskin se jätkä suuttuu jos sanot et tykkäät siit. Mikä parempaa te tuutte hyvi juttuu. Anna palaa! Aanii must sun kirjotukses ei ollu mitää vikaa, se kertoo et osaat kirjottaa luovemmin ja hauskemmin ku JOTKUT täl sivustolla olevat idiootit.(huomaa et on käyny lukiota) Tsemppii! Ei sit kaduta jälkeepäi :)

Vierailija

Voivoi teitä pilkun viilaajia...antakaa likalle neuvoja jos niitä on. Itsetuntohan tuossa menee jos kirjoittamista lukiolaiselle opetetaan. Itselläni ei neuvoja tähän ole kun itesekseni olen elänyt. Toivottavasti löydät ratkaisun ja saat asiallisia neuvoja tätä kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voivoi teitä pilkun viilaajia...antakaa likalle neuvoja jos niitä on. Itsetuntohan tuossa menee jos kirjoittamista lukiolaiselle opetetaan. Itselläni ei neuvoja tähän ole kun itesekseni olen elänyt. Toivottavasti löydät ratkaisun ja saat asiallisia neuvoja tätä kautta.

Nimenomaan näin. Miksei voi vaan keskittyä aiheseen ja vastata kysymykseen? Ei sillä ole mitään väliä onko kirjottaja lukiossa vai ei...Hänellä on ongelma johon ei itse löydä ratkaisua ja pyytää nyt tätä kautta apua. Järki käteen ja hienotunteisuutta peliin.

Olen samaa mieltä kuin aiemmissa kommenteissakin on tullut jo ilmi: jos et tee mitään, ei tuloksiakaan synny.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat