Kysymys yli 30-40-vuotiaille miehille
Voisitko olla parisuhteessa 25-vuotiaan naisen kanssa?
Kommentit (25)
Kyllähän minä voisin vaikka kenen kanssa, mutta kukaan ei voi minun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä mitään tulis, 25v on liian nuori ja elämästä tietämätön.
Se nyt riippuu ihmisistä sopivatko toisilleen. Meillä minä oon 26 ja mies 41 ja hyvin pyyhkii..
Aivan. Jos kumpikin on vakavalla asenteella hommassa mukana ja nuoremman opinnot valmiit ja työpaikka selvillä. Silloin ei nuoremmalle välttämättä tule tunnetta, että olisi jäänyt jostakin paitsi.
m41
Kyllä se siinä ja siinä on että tunnenko itseni tuon 25 vuotiaan isäksi. Kyllä henkinen ajatusmaailma pitäis olla aika kypsä, jotta se onnistuis.
Riippuu naisesta, ainakin yhden 23v naisen minkä tunnen kanssa voisin helposti alkaa seurustelemaan, tuon ikäiset naiset on niin kauniita ja jollain tavalla vielä viattomia, kokeilun haluisia, energisiä,elämä edessä.
Ongelma tulee siitä että jossain vaiheessa koittaa vielä aika milloin haluavat oman lapsen/lapsia, naimisiin ym. Suhde varmaan kaatuu siihen kun ilmoitat että lapsia ei tule, mutta onhan siinä vaiheessa tietenkin saanut pitää hauskaa jonkun vuoden.
Pari vuotta on ollut tuskaa oman muijan kanssa, mikään ei ole hyvin, pelkkää kiukuttelua, miten alle 40v voi olla jo täysin mummoutunut?
1m on sen mielestä sopiva hajurako, kiva mennä samaan sänkyyn nukkumaan kun tietää ettei siihen saa koskeakaan.
Eikä meillä ole kuin 1lapsi, olen kysynyt että miksi ei muuta pois?, voisi sitten elää niin kuin haluaa, mutta sen mielestä kaikki on hyvin.
Tottakai. Mulla on nyt kolmas salasuhde reilun 25v ikäiseen nuoreen naiseen. Ite olen 56v. Tää jos mikä pitää nuorena!