Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähävarainen, mistä unelmoit tavallisessa arjessa mutta ei ole varaa?

Vierailija
25.12.2015 |

Avautukaa! Minä unelmoin siitä, että olisi varaa ostaa kunnon kosmetiikkatuotteita. Käydä uimahallissa/salilla!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin syödä tuoreita kasviksia (ei juureksia!!) joka päivä, siis kunnon rapsakkaa salaattia kaikkine ihanuuksineen.

Ai niin, Parturiin olisi kiva päästä! Suunnittelen Tallinnan reissua, jotta pääsen kampaajalle. Jo periaatteesta ei halua maksaa Suomen kiskurihintoja!

Pk-seudulla on partureuta, joilla aamuajat klo 8 jälkeen maksaa 10 €. Tulee halvemmaksi kuin Tallinnan matka.

Vierailija
62/76 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin useammin terveellistä ja monipuolista ruokaa, ostaisin vähän laadukkaampia vaatteita, meikkejä, huonekaluja yms.

Köyhä pystyy tekemään terveellistä ja monipuolista ruokaa ihan joka päivä.

Anna esimerkki, käytössäsi on koko päivälle 4e ruokaan, sillä pitää saada aamupala, lounas ja päivällinen.

Vierailija
64/76 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen siitä että voisi kerran kuussa syödä ulkona.

Käydä kampaajalla, elokuvissa ja shoppailemassa joskus.

Nyt olisi tarve uudelle peitolle ja tyynyille, vanhat olleet 6-7v jo käytössä, ostan ne lomarahoista sitten.

Haaveilen myös siitä että kaupassa voisi ostaa hyvää terveellistä ruokaa, paljon tuoreita kasviksia, pähkinöitä, kalaa jne.

Nyt jouluna meillä on kyllä ollut yllinkyllin kaikkea ja on ihanaa kun jääkaappi on kerrankin täynnä ruokaa.

Vierailija
65/76 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta olla antamatta paria vinkkiä edellisille vaikkei niitä kysytty:

Lohta kaipaavalle, osta tarjouksesta iso pala kerrallaan ja laita paloiksi ja pakastimeen, joskus on alle 10 kilohinnalla lohta kaupoissa.

Vedenkeitintä toivovalle, Clas Ohlsonilta saa vedenkeittimen 9,90€, sähköä säästyy ja omani on toiminut moitteettomasti.

Oma toiveeni on, että olisi rahaa säästää yllättäviä menoja varten, että olisi edes pieni hätävara.

Vierailija
66/76 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keikkatyötä tekevä opiskelija. Saan kyllä hyviä ruokia, mutta vaatteita haluaisin ostaa useammin ja laadukkaita meikkejä.

Kaikkein eniten haluaisin lähteä ulkomaanmatkalle, mutta se ei ole mitenkään mahdollista. Ei edes kerran 5 vuodessa. Ehkäpä sitten kun valmistun :/

Vierailija
67/76 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin opiskelijana haaveilen säännöllisistä kampaajakäynneistä. Lisäksi lohta olisi kiva saada useammin ruokapöytään, samoin vaikka rapuja. Myös hieronnoista, satunnaisista noutokahveista ja kasvohoidoista tulee haaveiltua. No, onneksi tämä opiskelijakituuttaminen ei kestä ikuisesti :)

Vierailija
68/76 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/76 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin useammin terveellistä ja monipuolista ruokaa, ostaisin vähän laadukkaampia vaatteita, meikkejä, huonekaluja yms.

Köyhä pystyy tekemään terveellistä ja monipuolista ruokaa ihan joka päivä.

Anna esimerkki, käytössäsi on koko päivälle 4e ruokaan, sillä pitää saada aamupala, lounas ja päivällinen.

Aamupala kaurapuuroa ja itsepoimittuja mustikoita. Lounas kasvissoselinssikeitto. Päivällinen kinkkumunakas ja uunijuureksia. Lopuilla rahoilla pähkinöitä kuorallinen, ruisleipäsiivu keiton kanssa ja omena jälkkäriksi.

Vierailija
70/76 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvät Adidaksen lenkkarit jotka ostin n. 7 v sitten. Ne menee kesät talvet. En voi kuitenkaan lähte kavereiden pyytämänä mökille kun ei mulla ole tarpeeksi lämmintä vaatetta. Keksin sitten sellaisen tekosyyn että mulla on kylmästä johtuva nokkosrokko. Voi minua.

Oletko kokeillut laittaa ilmoituksen, että tarvitset lämpimiä vaatteita? Monet ovat muutenkin lahjoittamassa säkeittäin vaatteita UFFiin, mutta uskoisin, että jotkut tekevät ilomielin poikkeuksen.

Villapaitalangat maksavat n 32 euroa, 7x100 gr.

Vierailija
71/76 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käydä Starbucksilla kahvilla ilman että hyperventiloin hinnoista.

Vierailija
72/76 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olis varaa ostaa joskus isompi vaikka puolenkilon juusto, kahden euron paketit heti loppu. Graavilohesta. Ettei rahat olisi loppu aina ennen palkkapäivää ja luottotili tyhjä.

Vierailija
73/76 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen että voisin muuttaa johonkin Espanjaan ja saada oman puutarhan.

Vierailija
74/76 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosta. Se helpottaisi niin paljon elämää. Ei ole kuitenkaan varaa pitää autoa ja ajella sillä. Pyörään täytyy tyytyä.

Vierailija
75/76 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalikortti ois kiva, ja joku yhteinen harrastus nuoremman koirani kanssa.

Vierailija
76/76 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikaista ehkä, mutta karppaamisesta. Vähän on kyse laiskuudestakin, mutta enemmän rahasta. Pasta, peruna ja vaalea leipä sopivat budjettiin, mut ei mun hyvinvointiin. Pitäisi se ryhtiliike tehdä, varmaan voisi nyt työttömänä kun aikaa on, niin opiskella huokeitakin vähähiilarisia ruokia. Ei tää jatkuva turvotus ja väsymyskään voi jatkua, kalliiksi tääkin tulee, jos kohta on vaikka kakkostyypin diabetes.

Ei karppaaminen tule kalliimmaksi kuin nykyinen syömisesi. Ymmärrät tämän, jos sulla on vähänkään hajua mitä se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi