Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Avautukaa! Minä unelmoin siitä, että olisi varaa ostaa kunnon kosmetiikkatuotteita. Käydä uimahallissa/salilla!

Sivut

Kommentit (76)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tutkimuksissahan on todettu, että halvat kosmetiikkatuotteet päihittävät usein kalliit.

Itse käyn uimahallissa ilmaiseksi, mutta kuntosalin voi korvat oman vartalon paikolla tehtävillä harjoitteilla. Netistä löytyy muutenkin hyviä ohjeita.

Vierailija

Jos ois rahaa, Vois ostaa useesti lohta...lemppariruokiin kuuluu. Lisäks kunnon meikit, tyylikäs ja toimiva sisustus yms. Ja etenki joulun aikaa rahat on tosi tiukalla ku lahjoja pitäis ostaa...niistä joutuu aina tinkimään. Aina ruokakaupassa pitää miettiä et ottaako atrian vai xtran tuotteita. Mun tuloilla laatua ei valitettavasti saa, hyvin vähään joutuu tyytymään.

Vierailija

Kunnollisista vedenpitävistä rukkasista lapsille. Muutenkin säänmukaisista vaatteista itelleni ja lapsille. Siitä että matkakortin lataus ei jättäisi yhtä sydämenlyöntiä väliin. Toivoisin myös etteivät lapseni tuntisi jääneensä jostain paitsi, vaikka joillain kavereilla on sikakalliita leluja.

Vierailija

Autosta. Niin monta vuotta minulla oli auto, että tuntuu vieläkin tuskaiselta kulkea julkisilla. Joka kerta saa miettiä, kuinka paljon muutakin ehtisi jos ei menisi näihin matkoihin niin paljon aikaa.

Vierailija

Että vois nähdä omia kavereita kahvittelun merkeissä useammin, nyt jää välistä, kun menee rahaa helposti monta kymppiä turhaan.

Vierailija

Jos mun joskus tekisi mieli hakea pitseriasta pitsa haluamillani täytteillä ja ottaa limupullon myös, toivoisin ettei se kaada mun koko kuun budjettia. Tai jos kaveri kutsuu mut mukaansa kahville, voisin joskus ottaa vaikka laten oikeasti (enkä teetä) ja jonkun syötävän kylkeen.

Mielestäni en paljoa pyydä, mutta usein rahat on tarkkaan laskettu, eikä voi noita pieniä haaveita toteuttaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ois rahaa, Vois ostaa useesti lohta...lemppariruokiin kuuluu. Lisäks kunnon meikit, tyylikäs ja toimiva sisustus yms. Ja etenki joulun aikaa rahat on tosi tiukalla ku lahjoja pitäis ostaa...niistä joutuu aina tinkimään. Aina ruokakaupassa pitää miettiä et ottaako atrian vai xtran tuotteita. Mun tuloilla laatua ei valitettavasti saa, hyvin vähään joutuu tyytymään.

Ei lohi paljon maksa.

Vierailija

Omasta asunnosta, vähintään kolmio, itselle ja lapsilleni. Lomamatkoista lasten kanssa tai yksin sekä siitä, että harrastaminen, vaatteet, sisustaminen ja hyvä ruoka, ihan vain muutamia mainitakseni, olisi kaikki mahdollista. Ilmeisesti keskituloisille tavallisia arkeen kuuluvia asioita.

Vierailija

Oon jo vuosia sitten lopettanut haaveilut matkustamisesta, kampaajasta, jumppatunneista, mutta ruoka on se mistä haaveilen aina.
Olen ollut monena kesänä töissä torilla ja osa palkastani maksettiin tuotteilla jotka eivät menneet kaupaksi . Valikoima on sama joka vuosi.
Ruokabudjetti on 300 e kuussa ja aina se menee, mutta riittää kiitos pakkasen sisällön.
Muutama vuosi sitten myin paljon omaisuutta ja sain tilalle lounasseteleillä. Ostin kaupasta 20 pakettia jauhelihaa ja tunsin itseni rikkaaksi kun kärryt olivat ihan täynnä.

Kiitos sille joka keksi fb.n vaihtopalstat. Olen monta pakollista ostettavaa löytänyt sieltä. Sekä ystäväni, joka on kampaaja. 3-4 krt vuodessa tulee kylään vaan että saa laittaa hiukseni. Elämän ilo !

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat