Vierailija

Mä olen nyt noin viikon kokenut otsikossa mainittuja oireita. Jatkuvaa väsymystä ja uupumusta, ja jos kädet tai jalat ei ole täysin suorassa ja levossa vaan esimerkikiksi koukussa, hillitön tärinä alkaa. Flunssaa mulla oli pari viikkoa sitten, mutta se meni ohi nopeaan.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En usko olevan mikään jälkitauti, vaikka sekin toki mahdollinen. Burnout...voi olla, mutta sekin vaikuttaa aika epätodennäköiseltä.
-ap

Vierailija

Ylirasitus. Mitä jos aloittaisit lepäämällä pari päivää ihan kunnolla ja sitten vasta katsoisit miten homma lähtee pyörimään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syötkö tarpeeksi? Alhainen hemoglobiini tai muut arvot alhaalla

Syön mielestäni tarpeeksi, eilenkin jouluaterian jälkeen ihan hirveä ähky päällä. Paino pysynyt normaalina, ei laskenut eikä noussut tässä noin kuukauden aikana ollenkaan. Täytyy käydä tarkistuttamassa hemoglobiinit joku päivä.
Enkä usko olevan tuo Hypertyreoosikaan, mitä netistä luin niin siihen liittyy oireita mitä mulla ei ole (laihtumista jne.)
-ap

Vierailija

Täytyy varmaan käydä sit lääkärissä tarkastuttamassa kilpirauhasta, kun se vaikuttaisi olevan todennäköinen.
Ei ole ylirasitus, olen nyt lepäillyt tän tärinän ja uupumisen alkamisesta asti eikä ole lieventynyt yhtään
-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö tarpeeksi? Alhainen hemoglobiini tai muut arvot alhaalla

Syön mielestäni tarpeeksi, eilenkin jouluaterian jälkeen ihan hirveä ähky päällä. Paino pysynyt normaalina, ei laskenut eikä noussut tässä noin kuukauden aikana ollenkaan. Täytyy käydä tarkistuttamassa hemoglobiinit joku päivä.
Enkä usko olevan tuo Hypertyreoosikaan, mitä netistä luin niin siihen liittyy oireita mitä mulla ei ole (laihtumista jne.)
-ap

Ei mullakaan laihtumista ole, vaikka vaikeaksi pääsi. Ei kaikilla ole kaikkia oireita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat