Vierailija

Kenelle lähetitte ja miksi? Itse lähetin vain läheisilleni. Olen jo vuosia sitten lopettanut sellaisille joita en ole edes tavannut menneenä vuonna. Minusta on turhaa pitää yhteyttä vain ja ainoastaan pelkillä joulukorteilla. Toki siis on sukulaisia joita en juurikaan tapaa mutta joiden kanssa kirjoittelen perinteisiä postikirjeitä pitkin vuotta ja kortin välissä on joulukirje. Kiinnostaisi myös tietää kuinka monta vuotta olette olleet "kavereita" ainoastaan joulukorteilla ?

Kommentit (1)

Vierailija

Minulla on yksi tuttu, joka lähettää niitä joulukirjeitä, ovat siis samanlaisia printtejä kaikille, kertoo kuluneen vuoden tapahtumista ja ne on kirjoitettu kolmannessa persoonassa: äidillä on ollut kiireinen vuosi Missun ja Hissun harrastusten kanssa, kun isä taas on viilettänyt maailmalla projektien perässä.... Nyt oli eka vuosi, kun en saanut sellaista kirjettä, en edes korttia. Tämä tuttu on asunut USA:ssa nuorena, joten sieltä kai ottanut tämän joulukirjeperinteen. Ja aina on kuva lapsista harrastuskamppeissaan, alkaa jo näyttä hassulta kun Missu ja Hissu on pian täysi-ikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat