Eli musiikkikappaleet, jotka eivät kuuluisi sinun suosikkimusiikkityyliisi ollenkaan tai et kehtaa myöntää kuuntelevasi näitä kappaleita, mutta kuuntelet niitä silti yksin ollessasi? :D

Mulla on nämä, mitä äkkiseltään tuli mieleen:

Teflon Brothers - Seksikkäin Jäbä

Spekti - Juomalaulu

PSY - Daddy

Deadmau5 - Hey Baby

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija kirjoitti:
K-pop yleensäkin. Nytkin soi Sistar ja ihan varmasti vaihtuu Rammsteiniin silmänräpäyksessä jos ovikello soi. :D

Eikä! Mulla unohtu kans tuosta listasta pari k-popin biisiä :D Hyuna - Change on ainakin, jota en ihan heti myöntäisi kuuntelevani tosissaan 🙈

Baby Metal on kans aika.. :D kuuntelin yhdessä välissä niiden yhtä kappaletta itsekseni taukoamatta, kun se natsasi jotenkin.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Calvin Harris - Under Control ja Summer

David Guetta - Lovers of the Sun

Donkeyboy - Downtown

Ai että, kun hävettää! :'D Normaalisti kuuntelen indiebändejä.

Vierailija

Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-pop yleensäkin. Nytkin soi Sistar ja ihan varmasti vaihtuu Rammsteiniin silmänräpäyksessä jos ovikello soi. :D

Eikä! Mulla unohtu kans tuosta listasta pari k-popin biisiä :D Hyuna - Change on ainakin, jota en ihan heti myöntäisi kuuntelevani tosissaan 🙈

Baby Metal on kans aika.. :D kuuntelin yhdessä välissä niiden yhtä kappaletta itsekseni taukoamatta, kun se natsasi jotenkin.

Mulla soi yhdessä välissä taas taukoamatta Psyn Korea, jäin jotenkin ihan koukkuun siihen. :D
https://m.youtube.com/watch?v=rpYq1lSce1U

T: 5

Vierailija

Jenni Vartiaisen Eden. On vaan niin täydellisesti mun elämään sopivat sanat, ei voi mitään. Mutta en mä tätä julkisesti kehtaa tunnustaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat