Vierailija

Saitteko kavereilta, sukulaisilta yms. itsetehtyjä lahjoja? Mitkä olivat mieleisiä? Vinkkejä seuraavalle joululle etsin.

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

tänä vuonna en saanut mitään itse tehtyä, mutta aikaisempina vuosina olen saanut esim itse tehtyjä koruja, niitä kuuluisia villasukkia ja lapasia, pipoja, kaulaliinoja. Yhden kerran käsitöitä harrastava sukulainen antoi lahjaksi tekemänsä käsilaukun. Ovst olleet oikein hyviä lahjoja. Myös äidin tekemät sinapit on olleet minusta hyviä,utta miehen makuun ovat liian vahvoja.

Oon saanut myös virkattuja reunapitsejä yms, koska itsekin harrastan tietynlaisia käsitöitä ja antaja on arvannut näiden päätyvän sinne.

Vierailija

Sain parhaalta ystävältäni lahjakortin missä lupaa hoitaa lapsiani koko viikonlopun sisältäen ruuat jne..
Oli kirjoitettu runon muotoon
Kun arki alkaa painaa
Anna lapsesi minulle lainaan...

Oli tosi kiva lahja, en koskaan kehtaa pyytää ketään lapsenvahdiksi ja tulotkin on yksinhuoltajana pienet

Iida

Meidän perhe sai kokkipariskunnalta mysliä, erilaisia fudgeja, rocky roadia ja saaristolaisleivän. Kaikki oli todella hyvää. :) Tuo leivän saaminen on jo muodostunut perinteeksi ja kuuluu meidän joulupöytään.

Vierailija

Ihania lahjoja teillä!! Itse en juuri itsetehtyjä ole saanut (tai antanut), poikkeuksena lasten värkkäämät pannulaput ja -aluset, jotka ovatkin rakkaimmat ja käytetyimmät lahjat vuosien saatossa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat