Sain anopilta lahjaksi... -ketju
Kootaan tähän ketjuun parhaat anopilta saadut lahjat. Itse sain Kirkko ja kaupunki -lehden sekä lehdestä leikattuja Marttojen siivousohjeita.
Kommentit (16)
Kirjan lomalukemiseksi. Ihan mukava lahja
Kauniita tuikkukippoja ja vielä lempivärissäni! Olen tyytyväinen. :)
Joulutähden ja sain itse valita haluanko punaisen vai valkoisen.
Itsetehdyt villasukat & lapset & kaulahuivi. Sekä minun suurta herkkua, toffeeta. Miehen kanssa saatiin yhteiseksi anopilta ja appiukolta myös lakanat ja lahjakortti ravintolaan.
Ihania lahjoja♡
Vierailija kirjoitti:
Pullovettä.
Hiernovarainen vihje, että raitistua pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Kootaan tähän ketjuun parhaat anopilta saadut lahjat. Itse sain Kirkko ja kaupunki -lehden sekä lehdestä leikattuja Marttojen siivousohjeita.
Hienovarainen vihje, että pitäisi ruveta käymään kirkossa ja alkaa siivoamaan?
Vierailija kirjoitti:
Itsetehdyt villasukat & lapset & kaulahuivi. Sekä minun suurta herkkua, toffeeta. Miehen kanssa saatiin yhteiseksi anopilta ja appiukolta myös lakanat ja lahjakortti ravintolaan.
Ihania lahjoja♡
Anopin itsetekemät lapset? Siis miehesi ja ketä vielä? :D
Kahdet sukat, mietelausekirjan, käsirasvaa ja korutelineen. Kaikki marketin halpista, yhteisarvolta varmaan 10e, mutta selkeästi oli yrittänyt ja minun näköisiä asioita hakenut plus normaalisti juo rahansa, joten olen todella positiivisesti yllättynyt. Laitoin kiitosviestiä heti menemään.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutuskirjan... :/
Hienovarainen vihje, että... No, tämä ei enää ollut kovin hienovaraista.
Miehen kanssa yhdessä 25v. En ole toiveminiä, kun en ole saanut ikinä mitään jouluna enkä syntymäpäivänä :)
Olen asian kanssa ihan ok. Ei meille tule joulukorttiakaan (lähettää muille) eikä muista lapsiakaan jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutuskirjan... :/
Hienovarainen vihje, että... No, tämä ei enää ollut kovin hienovaraista.
Ei niin. Raskauskiloja on vielä jäljellä ja tiedän sen itsekin. Tuli niin paha mieli että kävin välillä vessassa itkemässä etteivät lapset huomaisi mitään.
Olen onnekas sillä olen saanut todella kivoja lahjoja mm vaatteita, kenkiä, meikkejä sekä lv-laukun!
Saan lahjat vasta huomenna :) viime vuonna osti yleiskoneen ja tänä vuonna on kuulemma tulossa useampi paketti. Ostaa jopa meidän eläimille lahjat :) on kyllä mahtava anoppi!
Pullovettä.