Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lukion abivuoden joulujuhlien jatkoissa eräs naispuolinen luokkakaveri lähestyi minua pikkuhiprakassa (olin/olen siis mies), mutta en ollut hänestä kiinnostunut joten annoin pakit. Nainen veti perseet olalle aika kympillä eikä edes tervehtinyt minua enää.
10 vuotta on kulunut ja vietän parhaillaan joulua kotikaupungissa vanhempien kanssa. Olin äsken kävelyllä kaupungilla, ja niin kävi että törmäsin häneen sattumalta. Ihmettelin hetken että vanha tuttu taitaa käydä toisella puolella katua ja sain varmistuksen siitä kun keskari nousi :D
Että ei oo tasan mennyt onnen lahjat.

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mutta siis mitä helvettiä? 18-vuotiaana pillastuu eikä rauhoitu 10 vuodessa. Siis oikeasti nyt hei? Pitäisikö hyväksyä jokaisen kännisen akan lähestymisyritykset vain että heille tulisi parempi mieli?

Vierailija

Palsta Lassukoiden mielestä naisenkin pitäs hyväksyä kaikkien miesten limaset kännissä kopeloinnit ja ehdottelut! Sehän vain imartelee naista kun paskanen juoppo haluaa pillua!

Vierailija

Oletko sinä humalassa? Siltä nyt kyllä kuulostaa. Nainen ei varmaankaan edes huomannut sinua siinä kadulla, tai jos käsi jostain syystä tekikin jotain liikettä, niin todennäköisesti hän kohensi pipoaan tai nosti silmälasejaan. Ihme tyyppejä nämä överit joulukännääjät kuten aloittaja, juuri tuollaisesta ne niiden ääliömäiset rettelöinnit sitten alkavat eskaloitua ja taas on poliisilla työtä käden täydeltä. Kuule mene juopporetku nyt nukkumaan tuo harhaisia piirteitä saava kännisi veks niin et aiheuta siellä enää tuon enempää pahennusta!

Vierailija

Eli siis sinä horjuit täysin humalassa siinä kadulla ja mölisit jotain törkyistä tälle kyseiselle naiselle, joka ei ole sinua edes kymmeneen vuoteen nähnytkään!? Siinä vaiheessa ihan ymmärrettävää näyttää kansainvälistä käsimerkkiäkin. Kamalan moukkamaista ja uhkaavaa sinulta, ap. :O

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat