Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä on stressitasosi tällä hetkellä kesken jouluvalmistelujen; 0 ( mikä stressi- en ole moisesta kuullutkaan) - 10 (täysin uupunut).
Mulla about 5 eli suhteellisen rennoin rantein joulua odotellaan.

Kommentit (11)

1. Ja tuokin vain kinkun kypsyyden pähkäilystä. 11kg kinkku ollut nyt uunissa 14 tuntia (!!!), ja mittari näyttää 75 astetta. Ajallisesti siis pitäisi olla jo valmis, mutta kerran raakaa kinkkua syöneenä en uskalla ottaa sitä uunista.

80 asteeseen sen haluaisin, mutta kun kestää ja kestää..

Vierailija

Mun 5,5 kg:n kinkku oli uunissa 9 tuntia ennenkuin mittari näytti 80 astetta. Viimeiset 5 astetta valmistuvat nopeasti, joten kohta saat kinkun uunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minulla just nyt 0. Kaikki on tehty, huomenna vain sellaiset pikaiset välttämättömät jutut. Kinkku otettu just uunista ja on jäähtymässä. Jouluinen hyytelökakku jääkaapissa ja koristelen sen ja piparit huomenna. Mies kavereiden kanssa saunomassa ja lapset omissa touhuissaan (koululaisia jo).

Vierailija

0.

Ei ole tiptopsiivottu, mutta ei mahda mitään. Muutimme äsken ja mies ja isommat lapset ovat olleey kipeinä.
Lähdetään aamulla anoppilaan, olen tehnyt leipää ja kolme eri laatikkoa, sekä kakun jälkkäriksi.
Paketit paketoitu.
Kohta suihkuun, sit nukkumaan.
Kinkkua emme paista kotona tänä vuonna. Vielä ainakaan. Jos niin huonosti käy että ei riitä pikkupala kotiin anopin luota niin kilon pikkukinkku odottaa jääkaapissa =)
Hyvää, rauhallista, ja rentouttavaa joulua kaikille =)

Vierailija

3 ja se tulee siitä että lahjasäkit( siis tyhjät) on teillä tietymättömillä, koko asunto ja kellarikomero pengottu kahteen kertaan eikä löydy. Tarkottaa siis että joko joulupukki tuo lahjat jätesäkeissä tai menen huomenna vielä kauppaan. Mutta siis pieni murhe sinänsä. Ruoat on kuosissa, lahjat kuiteski paketoitu, koti ihan riittävän siisti jne.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat