Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olenhan minä tämän jollain tasolla jo useamman kerran todennut, mutta nyt huomasin oikein kunnolla. Minä en päässyt nettiin vähään aikaan, en siis AV:llekään. Olin ihan hyvällä tuulella. Tänään sain nettiyhteyteni takaisin, ja olin edelleen ihan hyvällä tuulella. Nyt eksyin AV:lle, olen lukenut muutaman ketjun, ja ärtymys ja ahdistus ovat käsinkosketeltavissa.

Tiesin kyllä, että AV tekee minut jonkin verran ärtyneeksi, mutta en tiennyt eron olevan näin huomattava.

Kokeilkaa te muutkin joskus viettää pidempiä aikoja poissa palstalta. Voitte yllättyä, miten se vaikuttaa mielialaan.

Kommentit (7)

Vierailija

Toi on ihan totta! Jotenkin tänne silti vaan eksyy. Pitäis ainakin osata olla lukematta kaikista pahimmat ja ahdistusta herättävät ketjut.

Vierailija

Saman todennut. Yritän pitää mahdollisimman paljon taukoja täältä, silti aina välillä eksyy uudelleen esim. googlehakujen takia. Ei ole vielä tullut av:ta pahempaa foorumia vastaan, joka aiheuttaisi näin pahan ärtymyksen tai apaattisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen huomannut saman. Normaalielämä mukavine ja ajattelevine ihmisineen on ihan eri maailma kuin tämä palsta. Jostain syystä tulee aina eksyttyä ja kirjoiteltuakin, mutta sitä kaikkea vihaa, välinpitämättömyyttä ja halveksintaa on vaikea lukea ilman, että tulee edes jossain määrin pahantuuliseksi. Kivojakin ketjuja on, mutta valitettavasti useimmat pilataan turhalla ilkeämielisellä huutelulla.

Vierailija

Jep, mä huomasin saman. En lle vuoteen käynyt täällä, mutta nyt eksyin kun matkaan kohti joulunviettopaikkaa junassa ja piti keksiä jotain lukemista :D tää aihetta ahdistusta ja tulee paha mieli kuinka kyynisiä ihmiset ovat. Lähimmäisen rakkaus on heikkoutta, jos on hyvät välit perheeseen niin on vanhemmissa roikkuva luuseri. Jos ei aina jaksa olla täydellinen äiti ja myönnät sen niin turha odottaa tukea, koska muuthan ovat täydellisiä. Tosin lapset heitetään pihalle heti kun 18v on täynnä. Koska ei sitten tartte äitiä/isää normaalisti kehittynyt nuori. Muutenhan siitä tulee joku mamman poika. Elämässä kaikki on paskaa.

Mä uskon ihmisten hyvyyteen. Jos mä olen sinisilmäinen, niin mä olen. Ja meen nyttenkin mummulle viettämään joulua perheen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä vitun takia sitten käytte täällä?

Masokismi varmaan kun vapaaehtoisesti tänne tulee lukemaan sinunkin tasoisten kirjoittajien kommentteja.

Vierailija

Kysymys on siitä ettei nettipalstoilla voi kohdata keskustelukumppania todellisena ihmisenä. Taistelet omaa mielikuvitustasi vastaan.

Et voi tietää trollaileeko sinua 12 vuotias jonne vai 65 vuotias mummeli metsän keskeltä, ja kuitenkin keskustelussa aivosi luovat keskustelukumppanista suunnilleen omannäköisesi ihmisen. Ihminen näkee nettikeskustelukumppaninsa järkevänä normaalina ihmisenä monesti, ja tämä on suuri virhe. 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat