Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

-15kg ja yhtäkkiä miehet kuolaavat perääni. Haluavat olla kanssani, sanovat että olen heidän elämänsä rakkaus. Itse olen nyt tosissaan alkanut uskoa, että mies rakastuu vain naisen ulkonäköön. Sama ihminen minä olen kuin ennenkin, en sen itsevarmempi, en sen mukavampi.

Te, jotka tuskailette sitä, että miehet aina jättää tai eivät kiinnostu. Kokeilkaapa huviksenne laihduttaa normaalipainon alarajoille ja katsotaan tilannetta uudestaan. Naurettavaa, mutta totta.

Sivut

Kommentit (112)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin muutuin kumman radikaalisti mielenkiintoisemmaksi, älykkäämmäksi ja mukavammaksi, "täydelliseksi" vaimomateriaaliksi laihduttuani 20 kg. Aiemmin olin miehille ilmaa.

Ei kauheasti kiinnosta enää miesten antama huomio kun tietää mihin se aina lopulta perustuu. Ei ainakaan siihen, että oikeasti nauttisivat seurastani. Aika pienestä on kiinni rakkaus.

Vierailija

Sama juttu kävi itselläni. Olin koko lapsuuden ollut ylipainoinen, pullea tyttö. Sitten laihdutin ja johan rupesi miehiä kävelemään ympärilläni, vaikka olin yhä se sama hiljainen ujo tyttö. Nyt olen jälleen lihonut 15 kiloa ja kummasti ovat miehet häipyneet :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuolaatteko te itse kuitenkin 15-20kg ylipainoisten miesten perään?

Minulle miehen ylipaino ei aiemmin ollut ongelma ollessani itsekin ylipainoinen, tein itse aloitteita myös hieman ylipainoisille miehille. Nykyisin toki asenne eri ja pidän eniten lihaksikkaista, korkeintaan hieman ylipainon rajan ylittävistä miehistä.

Minä en silti koskaan ole olettanut ketään miestä hidasälyiseksi ylipainonsa takia tai nolannut häntä julkisesti kaveriporukan edessä painonsa takia. Tuollaista itselleni tapahtui ollessani ylipainoinen nainen. Nykyisin miehet kohtelevat älyttömän kohteliaasti ja mukavasti kun olen hoikka ja vartalo on todella hyvä.

t. nro 3.

Vierailija

Saman huomannut, mutta pätee myös muuhunkin kuin miesten huomioon.

Tietyt naiset työpaikalla ovat laihtumiseni jälkeen alkanet huomata minut (laihdutettavaa oli n. 15 kg, painoindeksin mukaan lievästi lihavasta normaalipainon keskivälille). Huomaaminen on silmiin katsomista ja iloista tervehtimistä, ja voisin vannoa, että eivät tee sitä tiedostaen, vaan että yksinkertaisesti todella huomaavat minut nyt. Ja asiakaspalvelutilanteissa myös saan parempaa palvelua ja suorastaan ystävällisyyttä osakseni.

En usko tosiaan, että ihmiset tietoisesti ainakaan näissä tapauksissa päättävät huomata minut, vaan hoikkuus yksinkertaisesti on valttia ja käänteisesti lihavuus on yleisesti vastenmielisenä pidetty ominaisuus (oli se sitten epäreilua tai ei, niin se on inhimillisesti totta).

Olen jo keski-iässä, mikä saattaa vaikuttaa tuohon naisten huomioon. Mutta miehet huomioivat minut kyllä myös nykyään ihan eri lailla, ovat jopa kiinnostuneita siitä mitä sanon, Onhan se tosi kurjaa, että ihmiset ovat näin ulkomuodon vietävissä, että spontaani ystävällisyyskin on siitä välillä kiinni :-/

Vierailija

Ja jos ylipainoinen mies laihduttaisi ja treenaisi, alkaisi hänenkin ympärillä pyöriä ulkonäkökeskeisiä mimmejä.
Pinnalliset miehet = ei kaikki miehet.
Pinnalliset naiset = ei kaikki naiset.
Kyllä se aito rakkaus kohdallenne vielä osuu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ylipainon takia, vaan siitä välittämättä: Nykyiselläni on valtava maha, ja ihastuin mieheen silti :-) Isoa vatsaa ei edes huomannut, sen verran mielenkiintoinen ja ystävällinen mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haluan huomauttaa, etten missään vaiheessa itse ollut ylipainoinen. Normaalipainon käsite kun on aika laaja. Mutta tälläkin hetkellä tapailen miestä, jolla mitä luultavimmin on ainakin jonkin verran ylipainoa. Kovasti hänellä on kuitenkin ollut vientiä naisten keskuudessa. Miesten kohdalla tuo paino ei vaan ratkaise, kuten naisilla. ap

Vierailija

Heh. Onneksi en ole ainut joka on huomannut tämän. :) Odottakaas naiset, kun teistä tulee vanhoja. Kukaan mies ei pidä enää teitä fikuina tai kiinnostavina ihmisinä. Vain kauniit ja nuoret naiset ovat fiksuja ja kiinnostavia persoonia. :D Rakkauden romanttisuus on samanlaista fantasiaa kuin Taru Sormusten Herrasta. Rakkaus on vain kemiaa aivoissa ja käyttäytymistä ja ihastumista säätelee biologia. Joo, tosi romanttista!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heh. Onneksi en ole ainut joka on huomannut tämän. :) Odottakaas naiset, kun teistä tulee vanhoja. Kukaan mies ei pidä enää teitä fikuina tai kiinnostavina ihmisinä. Vain kauniit ja nuoret naiset ovat fiksuja ja kiinnostavia persoonia. :D Rakkauden romanttisuus on samanlaista fantasiaa kuin Taru Sormusten Herrasta. Rakkaus on vain kemiaa aivoissa ja käyttäytymistä ja ihastumista säätelee biologia. Joo, tosi romanttista!

Niinpä. Itselle kävi mieleen noina painavimpina aikoina, että tältäkö tuntuu olla vanha tai ruma nainen.

Onneksi ainakin tässä vaiheessa ymmärsi, että ihan turha luulla saavansa oikeasti miestä rakastumaan itseensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-15kg ja yhtäkkiä miehet kuolaavat perääni. Haluavat olla kanssani, sanovat että olen heidän elämänsä rakkaus. Itse olen nyt tosissaan alkanut uskoa, että mies rakastuu vain naisen ulkonäköön. Sama ihminen minä olen kuin ennenkin, en sen itsevarmempi, en sen mukavampi.

Te, jotka tuskailette sitä, että miehet aina jättää tai eivät kiinnostu. Kokeilkaapa huviksenne laihduttaa normaalipainon alarajoille ja katsotaan tilannetta uudestaan. Naurettavaa, mutta totta.

Olen alipainon rajoilla laihduttuani eron myötä. Ennen normaalipainoisena sain paljon enemmän miesten huomiota. Yhtä miestä tapailin, ei pitänyt laihuudestani ja rinnattomuudestani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Haluan huomauttaa, etten missään vaiheessa itse ollut ylipainoinen. Normaalipainon käsite kun on aika laaja. Mutta tälläkin hetkellä tapailen miestä, jolla mitä luultavimmin on ainakin jonkin verran ylipainoa. Kovasti hänellä on kuitenkin ollut vientiä naisten keskuudessa. Miesten kohdalla tuo paino ei vaan ratkaise, kuten naisilla. ap

olkaa onnellisia, että markkina-arvonne on kiinni niinkin pienestä ja helposti korjattavasta asiasta kuin paino.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen alipainon rajoilla laihduttuani eron myötä. Ennen normaalipainoisena sain paljon enemmän miesten huomiota. Yhtä miestä tapailin, ei pitänyt laihuudestani ja rinnattomuudestani.

Kannustavaa kuulla, että on tuollaisiakin miehiä, joille laihuus ei ole kaikki kaikessa. Tosin aika vähemmistöä alkaa olla. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

olkaa onnellisia, että markkina-arvonne on kiinni niinkin pienestä ja helposti korjattavasta asiasta kuin paino.

Minä olen oikea yksilö, nainen jolla on persoona, rakkautta annettavana.

Miksi minä haluaisin olla iloinen "markkina-arvoni" noususta ja sen avulla saamalla miehen ja tekemällä tälle lapsia, vain tullakseni joskus jätetyksi vanhenemisen tai sairastumisen takia kun sex appealini on miehen silmissä hävinnyt?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat