Vierailija

Sain tollaisen kolmiolääkkeen eilen illalla 19 aikoihin. Kauankohan tuo lääke vaikuttaa elimistössä? Pää painaa vieläkin ja olo on ihan tööt.

Kommentit (15)

Vierailija

Annoin joskus kaverilleni Tramadol retard 100 mg, kun valitti mahakipua ja pyysi jotain vahvaa kipulääkettä. Lopputuloksena oli se, että meni ihan veteläksi, eikä pystynyt liikkumaan itsenäisesti noin kolmeen tuntiin, vaan piti mm. taluttaa vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei henkkoht kokemusta, mutta siihen jää todella helposti koukkuun. Yksi Ruotsin isoimmista bloggaajista (Tyra) on Tramalkoukussa ja pyristellyt siitä vaikka kuinka kauan mutta ei vaan pääse eroon. (Blogissaan kertoo avoimesti tästä).

Vierailija

Ison leikkauksen jälkeen hermosärkyyn söin. Toimii, olo on vain vähän hölmö. Mut niin sen kuuluukin toimia. Mihin sait sitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ison leikkauksen jälkeen hermosärkyyn söin. Toimii, olo on vain vähän hölmö. Mut niin sen kuuluukin toimia. Mihin sait sitä?

Annettiin ihan saakutinmoiseen sappikipukohtaukseen. Oon iha tööt vieläki, kipuja ei oo ollut sen lääkkeenoton jälkeen.

- Ap

Vierailija

Ja sain kolme mukaan, mutten tiedä uskallanko käyttää niitä tarvittaessa, jos seuraa tämmöne vuorokauden mittanen painava pää - tööt olo..

- Ap

Vierailija

Sain joskus sairaalassa kipuihin. Tuli ensin pahoinvointia, ja sen jälkeen heitti päästä kuin olisi ollut keinuvassa laivassa. Aloin nimittää niitä ruotsinlaivapillereiksi.

En tiedä koska lääkkeen vaikutus loppui, koska oloni oli neurologisista syistä hutera muutenkin.

Vierailija

ite oon vedelly kolmisen viikkoa 4krt päivässä tällasen satsin: panadol 1g, burana 800mg ja 2 x tramal 50mg. ei miiitään vaikutusta kipuu eikä edes hönttiä oloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ite oon vedelly kolmisen viikkoa 4krt päivässä tällasen satsin: panadol 1g, burana 800mg ja 2 x tramal 50mg. ei miiitään vaikutusta kipuu eikä edes hönttiä oloa.

Narkkari.

N.B

Voiku mullakik olo ois tööt...8 kpl eikä tunnu missään..kyl se vaikuttaa monta tuntia...ku se muuttuu elimistössä morttiiniksi..ootko ennen tota lääkettä käyttäny?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat