Kokemuksia Tramal 50mg - lääkkeestä
Sain tollaisen kolmiolääkkeen eilen illalla 19 aikoihin. Kauankohan tuo lääke vaikuttaa elimistössä? Pää painaa vieläkin ja olo on ihan tööt.
Kommentit (22)
Annoin joskus kaverilleni Tramadol retard 100 mg, kun valitti mahakipua ja pyysi jotain vahvaa kipulääkettä. Lopputuloksena oli se, että meni ihan veteläksi, eikä pystynyt liikkumaan itsenäisesti noin kolmeen tuntiin, vaan piti mm. taluttaa vessaan.
Minulle määrättiin Tramalia kipuun. Kokeilin kerran ja oksensin lääkkeen. Kokeilu päättyi.
Toimii, vähän löysä lääke kuitenkin. Maitoparroilla voi mennä paska housuun.
Ei henkkoht kokemusta, mutta siihen jää todella helposti koukkuun. Yksi Ruotsin isoimmista bloggaajista (Tyra) on Tramalkoukussa ja pyristellyt siitä vaikka kuinka kauan mutta ei vaan pääse eroon. (Blogissaan kertoo avoimesti tästä).
harmi ettei Suomessa ole Vicodinia :(
Ison leikkauksen jälkeen hermosärkyyn söin. Toimii, olo on vain vähän hölmö. Mut niin sen kuuluukin toimia. Mihin sait sitä?
Vierailija kirjoitti:
Ison leikkauksen jälkeen hermosärkyyn söin. Toimii, olo on vain vähän hölmö. Mut niin sen kuuluukin toimia. Mihin sait sitä?
Annettiin ihan saakutinmoiseen sappikipukohtaukseen. Oon iha tööt vieläki, kipuja ei oo ollut sen lääkkeenoton jälkeen.
- Ap
Ja sain kolme mukaan, mutten tiedä uskallanko käyttää niitä tarvittaessa, jos seuraa tämmöne vuorokauden mittanen painava pää - tööt olo..
- Ap
Noita popsin 200mg selkä/hermokipuihin. Ei edes toiminut kunnolla, lievitti vain pahimman kipupiikin.
Sain joskus sairaalassa kipuihin. Tuli ensin pahoinvointia, ja sen jälkeen heitti päästä kuin olisi ollut keinuvassa laivassa. Aloin nimittää niitä ruotsinlaivapillereiksi.
En tiedä koska lääkkeen vaikutus loppui, koska oloni oli neurologisista syistä hutera muutenkin.
ite oon vedelly kolmisen viikkoa 4krt päivässä tällasen satsin: panadol 1g, burana 800mg ja 2 x tramal 50mg. ei miiitään vaikutusta kipuu eikä edes hönttiä oloa.
Vierailija kirjoitti:
ite oon vedelly kolmisen viikkoa 4krt päivässä tällasen satsin: panadol 1g, burana 800mg ja 2 x tramal 50mg. ei miiitään vaikutusta kipuu eikä edes hönttiä oloa.
Narkkari.
Voiku mullakik olo ois tööt...8 kpl eikä tunnu missään..kyl se vaikuttaa monta tuntia...ku se muuttuu elimistössä morttiiniksi..ootko ennen tota lääkettä käyttäny?
Pitäisikö olla jostain buranasta ja panadolista😂😂😂
Narkkari buranasta ja panadolista? Tälläsiä nämä suomalaiset juntit on. Varmaan viekä pohjanmaalta. Idioottia sakkia.
Leikkauksen jälkeen sain sitä. Meinasin pyörtyä kun yritin liikkeelle. Johtui vain ja ainoastaan tuosta lääkkeestä. Mutta en yleensäkään kestä mitään missä on kolmio.
Hyvä lääke itselleni sopii täydellisesti auttaa jopa ahdistukseen.
Mikä päihdekeskustelupalsta tämä on. Näitä aloituksia on nyt viime päivinä tullut useita. Päihdelinkki on erikseen.
.