Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joo olen laiska paska... makaan vaan himassa enkä tee mitään. Puolisolta tuli purkaus eilen. Tuntuu ihan helvetin pahalle. Kiilan meidän väliin lyö vielä se että mun ansiosidonnen on melkein yhtä suuri kuin hänen palkkansa....

Suht tuore parisuhde menossa ja nyt alkaa näkyä kotitöiden vaikutus ja riitely niistä... tiedätte varmaan "sä et koskaan laita roskia roskiin" "sun pitäs siivota koko päivä kun mä oon töissä"

Niin ja sitten. Miten helvetti mä saan niitä töitä???? Oon ollut myös minimipalkka töissä työttömyyden aikana. Eli soitettaessa menen tekemään pari tuntia sinne tänne....

Kommentit (3)

Vierailija

Onko se suuri vaiva siivota kun toinen on töissä? Sullahan on n. 40 h viikossa vapaa-aikaa verrattuna toiseen.

Töiden saaminen on vaikeaa. Jos alkaa tilanne entisestään pitkittymään, harkitse uutta ammattia.

Vierailija

Itselläni tulee ihan kohta kolme vuotta täyteen. En ole edes laiska paska, hakemuksia on ehtinyt tässä vajaan kolmen vuoden aikana laittaa kiitettävän määrän ja haastatteluissakin on tullut käytyä useasti. Kun ei töitä vaan saa niin niitä ei vaan saa. Ei löydy maksajia. En voi määrääni enempää sentään asialle tehdä, varsinkaan kun kyse ei edes ole mistään osaamisvajeesta tai kokemuksen puutteesta. Joten mitäs hätää tässä valmiissa maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No sehän tässä juuri onkin kun näkemykset on erilaiset. Ite haen koko ajan töitä, siivoan, käyn kaupassa, teen ruokaa, pyykkään....

Mutta kyllä sitten kun se tulee toisen suusta niin alkaa miettiä että oon ihan paska.... mitä mä oon saanu kahden vuoden aikana tehtyä... pesin noin 2000 koneellista pyykkiä, hoidin muksun, tein ruokaa 200kertaa...

Hakemuksia, cv:tä, no okei käyn salilla että pää pysyy kunnossa....

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat