Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen tunnelma teillä on NYT kotona?

Vierailija
22.12.2015 |

Mukava, kireä, stressaantunut, jännittynyt, odottava...? Mikä?
Kaikki valmistelut tehty? Kaikki tekemättä? Jotain siltä väliltä?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä tunnelma. Lapsia käy sääliksi. Täällä jokainen vuorollaan huutaa ja kiukuttelee. Minä olen syksyn jäljiltä ja vauvan kanssa niin poikki etten jaksa mitään. Mies tekee töitä ja kotona remonttia. Huomenna pitäisi lähteä miehen vanhemmille. Siellä olen aina vähän ulkopuolinen, enkä jaksaisi nyt kenenkään seuraa.

Vierailija
62/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt ihan rauhallinen. Mies ja esikoinen lähti vielä ostoksille, kuopus kattelee telkkaria. Itse olen hieman haikealta mielellä. Ihanat sukujoulut loppui kuin seinään, kun äitini kuoli muutama vuosi sitten. Ilmeisesti sisareni viettivät sukujoulua vain velvollisuudesta, koska nykyään eivät enää halua olla aattoa yhdessä.

Minua harmittaa, koska olisin mielelläni isossa porukassa ja haluaisin lasten saavan ihania joulumuistoja.

No, ihan ihanaa on pienelläkin porukalla. Mutta erilaista kuin serkkujen ja sukulaisten kanssa.

Jouluvalmistelut on tehty, nyt voidaan ihan vaan nauttia vapaapäivistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaninen!!!1 Ensin mentiin energiajuomilla, nyt käyn välillä ottamassa snortin että ehdin tehdä täydellisen joulun koko suvulle!!! Lapset ihmettelevät valkoista jauhetta räkäränneissäni ja kerron heille että se on lunta, äiti on nauttinut annoksen joulun taikaa. 

Repesin. Kaikkien näiden lässytysviestien jälkeen tää oli hyvä.

Vierailija
64/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes kossu korkattu, ikkunat pantu paskaksi, akka karkasi talonmiehen matkaan. Hyvää joulua! 

Vierailija
65/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rento, just syötiin, katellaan telkkua. Odotellaan huomista rahapäivää, joka on siis myös kauppa- ja viinapäivä. (ei ole lapsia, vaan kolme aikuista)

Vierailija
66/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Mies meni laskemaan kylpyvettä ihkauuteen ammeeseemme. Valmistelut, eli kuusi, valot, ruokien ostot, koristelut ja lahjat on tehty. Ihanaa! 👌💜

Vierailija
67/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden paskarannut tuhoaa yksityisyyttämme. En ymmärrä, miksi kukaan kuvittelee että "muut haluavat hänet" ja hänen äpäröidensä vonkunan.

Elämämme on tuhottu yksityisyyden suoja rikkomalla.

Vierailija
68/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kutsui vielä äitinsä joulupöytään, kun anoppi ensimmäistä vuotta leskenä yli 40v avioliiton jälkeen. Esikoisen kaveri lupautui nuorimmaiselle joulupukiksi :))

Mulla huomenna vielä töitä, mies paistaa kinkun tuolloin. Laatikot jo uunissa. Kuusen kantoivat miehet just sisään. Miksi stressata?? Hyvä lämmin hellä, on mieli jokaisella !

Vierailija
69/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden paskarannut tuhoaa yksityisyyttämme. En ymmärrä, miksi kukaan kuvittelee että "muut haluavat hänet" ja hänen äpäröidensä vonkunan.

Elämämme on tuhottu yksityisyyden suoja rikkomalla.

Otapa lääkkeet ja mene nukkumaan.

Vierailija
70/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Valmistelut tosi hyvin tolallaan. Koti on siisti ja nätin jouluinen. Muksu tosi tosi jännittynyt mukavalla tavalla, mieskin rennon rauhallinen ja harvinaisen iloinen, jännittäneekö tuokin köriläs kuitenkin..=)

Huomisen parit jouluvalmisteluhommat on tiedossa ja siinäpähän se onkin, sitten kaikki on valmista.

Kohta saunaan ja illalla voi valvoa pitkään koska loma.

Ihanaa joulua kaikille!

Ps. Joo, olen jouluhörhö..=)

Vierailija
71/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin juuri uunin ja vaihdoin lakanat. Pitäisi imuroida, mopata ja pestä kylpyhuone ja sauna sekä leipoa, mutta ne jäävät huomiselle. Ja tietysti paketoida ja koristella kuusi, mutta ne ehtii aattonakin. Huomenna töihin...

72/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan yllättävän rento vaiko pitäis vähän järjestellä paikkoja, paketoida pari lahjaa, pestä pyykit ja aloittaa vauvan puuromaistelut. Ihmeellisen rauhallista vaikka tehtiin raskas ostosreissu ja jouduttiin odottamaan kuskia kauan ihan hermona (sulaako pakasteet, pilaantuuko ruoat?) ja tapeltiin anopin ja appiukon kanssa, kun kaikki oli niin kireinä.

Vierailija
73/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Kädet tärisevät yhä tiukan ylipitkäksi venyneen työpäivän jäljiltä. Lapset koheltavat, kohta sattuu. Mies saanut siivoa-kaikki-kätevä-nyt-v***¤¤-heti -kohtauksen ja koti kaikuu.

Ei ole turhia huonekaluja tai vaatteita enää, ei. Huomiselle tiedossa yhtä h*****¤¤¤ töissä ja sitten voikin vetää tonttulakin päähänsä ja lähteä lähikauppaan shoppaamaan joulua.

Tästä on meidän päivä tehty.

Vierailija
74/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seesteinen ja hieman väsynyt. Lapsen iltapesut tehty ja touhuilee nyt omiaan. Itse flunssasta väsyneenä. Kohta nappaan lapsen kainsloon js sylitellään ennen kun lapsen pitää lähteä sänkyyn. Jos aloitus liittyy lähestyvään jouluun, niin se ei täällä näy.

Vierailija
75/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa. Yksin asumisessa on se puoli, ettei tarvitse riidellä kenenkään kanssa :D

Vierailija
76/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista on. Lahjat paketoitu, nuorempi lapsi iltapalalla ja teini pelaa tietokoneellaan. Kuusi on koristeltu. Huomenna pitää vielä leipoa ja pestä pyykkiä, ja siivoilla vielä.

Vierailija
77/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt mies leipoo pipareita ja minä mökötän koneella. Ärsyttää, kun oli tarkoitus leipoa yhdessä, mutta riideltiin hetki sitten (turhasta), enkä mahdu samaan huoneeseen vielä.

Jahka kiukku laantuu, kaikki on hyvin. Kuusi koristeltu, lahjat paketoitu, ruuat jääkaapissa (jotain vielä haetaan huomenna). Tänään siis pipareiden ja torttujen tekoa, huomenna teen pari kakkua ja paistetaan kinkku. 

Vierailija
78/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia arkea tässä eletään. Meillä ei joulua vietetä, joten mitään siihen liittyvää ei ole tekeillä. Lapsi meni juuri nukkumaan, joten ajateltiin miehen kanssa katsella elokuva.

Vierailija
79/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että suurimmalla osalla on rauha maassa ja sydämessä!

Eikä turhia kiristelyjä ja stressiä!

Vierailija
80/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän stressaantunut, mutta odottava. Muutto käynnissä, siitä stressi (huomenna pitäisi olla kokonaan muutettu). Jouluaatoksi menemme sukulaisille, mukava nähdä heitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme