Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen tunnelma teillä on NYT kotona?

Vierailija
22.12.2015 |

Mukava, kireä, stressaantunut, jännittynyt, odottava...? Mikä?
Kaikki valmistelut tehty? Kaikki tekemättä? Jotain siltä väliltä?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht hyvä tunnelma. mulla rento fiilis, ihania asioita tiedossa keväällä. Huomenna lähetään joulunviettoon muualle. Makoilen sohvalla ja mies tuskailee työpapereiden kanssa tietokoneella mutta pohjimmiltaan sekin on hyvällä tuulella.

Kohta kaverin luo kahville ja sen jälkeen vähän joululahjojen paketointia yms. Mä oon niiiin lomalla <3

Vierailija
42/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen... Mies löi kun on niin kiukkuinen ja nälkäinen, lähdin tilanteesta pois ja itku tuli kun on niin paha mieli. Nyt haaveilen miesvapaasta joulusta et sais rauhassa laittaa joulua. Mies ei halua suunnitella mitään, ei kauppalistaa, ei siivota, ei mitään. 

Ois pitäny jättää mies rauhaan ku oli niin nälkänen, ite yritän saada sen nauramaan jos on kiukkunen mut nyt kai palo hermo. 

On jotenkin nöyryytetty olo, en halua itkeä miehen nähden. Koira alkoi miehelle murista. Eniten loukkaa miehen puolustelu, Sattuu.

Oikeesti?

Juu. En halua jatkaa asiasta enempää. Ihmisten tekopyhyys on niin kummallista, ihmetellään miksi tällaisista vaietaan ja sitten jos asiasta kertoo, saa yleensä liudan syytöksiä ja huudetaan miten on oma vika ja nainen provsoimassa ja kyllä ne naisetkin lyö yms... Haluaisin että olis hyvä mieli ja mäkin ihan ilolla oon joulua laittanu, nyt vaan on tyhjä olo, oon aika nuori vielä (20). Tosiaan en halua puhua enempää, asun yksiössä enkä todellakaan halua itkeä miehen nähden koska tulee typerä olo. Jotenkin nolottaa mutta sattuu jonnekin sisälle ja haluaisin olla vaan yksin. Ehkä meen suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu sohvalla, minä heräsin toiselta. Koko päivän olen ollut keittiössä jouluruokien ja leipomusten parissa. Tehtävää vielä on, yöksi on lähdettävä töihin.

Vierailija
44/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiiä mikä tunnelma kotona! Töissä ollu koko päivän ja huomennakin. Koti on suunilleen siivottu, lapset saa laittaa joulukoristeita. Huomenna töitten jälkeen vielä kauppaan, illalla laitetaan kuusi ja paketoin vielä viimeiset lahjat.

Mut ei kyl oo stressiä😊

Vierailija
45/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tunnelma. Sain juuri siivouksen valmiiksi ja istahdin sohvalla. Kohta koristellaan lapsen kanssa kuusi.

Vierailija
46/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen... Mies löi kun on niin kiukkuinen ja nälkäinen, lähdin tilanteesta pois ja itku tuli kun on niin paha mieli. Nyt haaveilen miesvapaasta joulusta et sais rauhassa laittaa joulua. Mies ei halua suunnitella mitään, ei kauppalistaa, ei siivota, ei mitään. 

Ois pitäny jättää mies rauhaan ku oli niin nälkänen, ite yritän saada sen nauramaan jos on kiukkunen mut nyt kai palo hermo. 

On jotenkin nöyryytetty olo, en halua itkeä miehen nähden. Koira alkoi miehelle murista. Eniten loukkaa miehen puolustelu, Sattuu.

Oikeesti?

Juu. En halua jatkaa asiasta enempää. Ihmisten tekopyhyys on niin kummallista, ihmetellään miksi tällaisista vaietaan ja sitten jos asiasta kertoo, saa yleensä liudan syytöksiä ja huudetaan miten on oma vika ja nainen provsoimassa ja kyllä ne naisetkin lyö yms... Haluaisin että olis hyvä mieli ja mäkin ihan ilolla oon joulua laittanu, nyt vaan on tyhjä olo, oon aika nuori vielä (20). Tosiaan en halua puhua enempää, asun yksiössä enkä todellakaan halua itkeä miehen nähden koska tulee typerä olo. Jotenkin nolottaa mutta sattuu jonnekin sisälle ja haluaisin olla vaan yksin. Ehkä meen suihkuun.

Olet nuori ja fiksu, miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen?

Mene viettämään joulu vanhempiesi tai ystäviesi luokse.

Olet ansainnut kivan joulun!

Vierailija
47/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljanen. Olen iltavuorossa töissä. Siitä se sitten riemastuu jahka tulen kotiin. Ja hiljenee taas huomenna.

Vierailija
48/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan leppoisa just nyt, miehellä ei niinkään.. Paistaa lasten kanssa pipareita keittiössä ja se on aikamoista härdelliä. Äsken koristelivat piparkakkutalon. Mä olen siivoillut tänään, paistanut torttuja, käynyt kaupassa, pyykännyt jne. Mukava välillä olla vaan tässä sohvalla. Mut oon kyllä noin yleisesti ottaen vähän stressaantunut joulusta.

Vierailija
49/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen vielä töissä.

Vierailija
50/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?

Älä tuhlaa nuoruuttas tuollaiseen mieheen. Niille jotka lyövät löytyy aina syy; nälkä, jano, liian vähän seksiä, sotkuista, pahaa ruokaa, rahat tuhlattu, katsottu jotain toista liian pitkään, viivytty liian pitkään jossain, naurettu liian suureen ääneen, oltu eri mieltä jostain... Sä et pysty muuttaan miehen väkivaltaisuutta sillä että hipsit pitkin seiniä ja yrität olla ärsyttämättä. Sen pitäisi haluta itse muuttua ja hakea apua. Se on ajan hukkaa olla tuossa suhteessa. Jos sun itsetunto on nyt huono, niin älä luule etteikö se voi mennä vielä paljon huonommaksi siinä että jäät hakattavaksi.

Vierailija
51/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku viinipäissään tässä miehen kanssa, perunalaatikko on imeltymässä, jouluradio soi. Kuusi tuotiin päivällä sisään ja koristeltiin. Hyvä fiilis.

Vierailija
52/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo ja vaivaantunut. Vanhempani hössäävät joulua siskoni kanssa ja tekevät leipomuksia, ruokia, siivouksia. Muka iloista ja kepeää. Minun uudesta miesystävästä ei tässä talossa pidetä ja se näkyy. Keskustelun aloituksiin ei tartuta, vastaukset vain ynähdellään. Missään ei saisi auttaa kun ollaan vaan tiellä. Juuri haettiin joulukuusi omasta metsästä miehen kanssa ja muut istuivat jo ruokapöydässä. Meille ei oltu edes katettu koska "ei tiedetty onko nälkä". Tuskinpa on pelkän aamupalan ja metsäreissun jälkeen... Leppoisa joulu tulossa.

Vierailija
53/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt!

Ruokaostokset tehty töiden jälkeen, kahdessa eri kaupassa.

Tämän jälkeen laitoin ruoan, pesin pari koneellista pyykkiä ja kaksi mattoa.

Koristelimme lapsen kanssa piparit ja nyt makaan lamaantuneena sohvalla.

Vielä pitäisi lenkittää koira, laittaa iltapalaa ja saada lapsi nukkumaan jonka jälkeen alan paketoimaan lahjoja, aamun klo.5 herätys ahdistaa jo nyt.

Huomenna luvassa työpäivä jonka jälkeen siivoan ja ensimmäiset vieraat saapuvat kahville.

Tästä seuraavat 3 päivää onkin täyttä härdelliä.

Ensi vuonna paetaan kyllä tätä pakko joulua ulkomaille!

Vierailija
54/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa neljään viikkoon nukuin täyden yön. Heräsin aika vasta. Ilmeisesti tuli univelkoja kuitattua koska ei tunnu enää murskaavan raskaalta. 

Vierailija
55/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt, yllättäen. itku tuli kun esikoinen kiukkusi päivällä ja marttyyrimaisesti ajattelin tekeväni loputkin jouluvalmisteluista yksin, vaikkei niin ole. Huomenna tulee vieraat, 3 sisarustani ja yhden 3 lasta <3 Siihen mennessä haluan kodin kiiltävän, mutta pyykkiä riittää kun yhdellä vieraalla on astma ja meillä kissoja ja koiria.

Hormonimyrskyähän tuo itku oli, raskausviikkoja tulee juuri 12 täyteen <3 Mutta huomenna jatkuu valmistelut pirteämmällä mielellä ja kyllä se joulu tulee, vaikkei joka nurkka kiiltäisikään ;)

Vierailija
56/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen tunnelma. Nyt on tavallinen päivä. 

Vierailija
57/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmeempiä tunteita, aika levollinen olo. Huomenna ajattelin siivota eteisen ja keittiön, ei juuri muuta tehtävää, mikä olisi ns pakko tehdä. Lahjat ( ei monta) ostettu ja pakattu samoin ruoat hankittu. Lasten kanssa jotain koristelen, mutta en ota mitään paineita jostain joulusta, ei se ole sillä tavalla tärkeä. Kiva tavata sukulaisia, mutta heidätkin vain joulukahvilla, ettei kenenkään tarvii passata muita.

Katselin lapsuuten marttyyriäidin raatamista ja kilahduksia, joten mulla on todella eri meininki :) Kun luen täältä ahdistavia "jouluna on pakko nähdä kamala miniä/anoppi/lapsi/lapsen tyttöystävä" -ketjuja, en oikein saa kiinni miten ihmiset suostuu "pakkoihinsa". Omaa lasta haluaisin tottakai minäkin auttaa, mutta ketään muuta ei ole pakko tavata ja ahdistua.

Vierailija
58/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikkea normaalista. Lapset leikkii ulkona. Itse katson leffaa, mies on käymässä jossain.

Joulun suhteen ei paineita, meillä on omannäköinen joulu. Kiireetön ja rento. Huomenna kaupasta vielä vähän täydennystä ruokiin ja viemisiä mummoloihin, normaali viikkosiivous ja kinkunpaisto.

Aatto kotona, pyhinä sukuloidaan.

Tykkään.

Vierailija
59/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko leppoisa. Lapset siivoavat vessaa, mies on mökillä savustamassa kaloja ja minä juon glögiä.

Vierailija
60/95 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaninen!!!1 Ensin mentiin energiajuomilla, nyt käyn välillä ottamassa snortin että ehdin tehdä täydellisen joulun koko suvulle!!! Lapset ihmettelevät valkoista jauhetta räkäränneissäni ja kerron heille että se on lunta, äiti on nauttinut annoksen joulun taikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi