Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaako oman maantien harmaan kasvaa, vai värjääkö?

Vierailija
22.12.2015 |

Korkeintaan siis värjäisin keveillä raidoilla, mutta niissäkin aina se, että ne huonontaa hiuksia + aina tukka vaalenee kun käy ottamassa "pari raitaa". Näyttääkö kuolleelta jos on vaan omalla värillä? Onko kokemuksia..?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kasvatin isolla vaivalla, mutta nyt on taas tummanruskea keinoväri, kun näytin vaan niin tavattoman tylsältä ja harmaalta siinä maantienvärisessä...

Vierailija
2/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota juuri pohdin, että onko se lopputulos kuitenkaan "Instagram-kuvien" natural-lookin näköinen vai jotain aaaivaan muuta... AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt tietään enää 2010-luvulla pitää harmaana. Meidän maantie on kirkkaan punainen kultaisilla raidoilla näin joulun kunniaksi!

Vierailija
4/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kasvatin semmosen hyvän mittaisen juurikasvun ja kävin sit viime viikolla leikkauttamassa värjätyt pois. Oon kuvitellut olevani vaaleampi ja maantienvärisempi, mut tämä onkin yllättävän kiva tummahko ruskea. Nyt kun ei oo mitään keinovärejä siinä hämäämässä. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
5/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kasvattaa oma väri. Se on ihan varmasti kauniimpi kuin värjätty :) itse luovuin värjäämisestä jo vuosia sitten ja ihmettelin, että miksi olen ylipäätään näin kivaa hiusväriä halunnut muuttaa teinistä lähtien. Luulin olevani maantienharmaa, mutta en tosiaan ollutkaan. Se juurikasvun väri ei kerro totuutta.

Vierailija
6/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää hiuksesi kirkkaanvihreäksi. T: Mies.

Vierailija
7/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin kasvattaa omaa väriä takaisin noin vuosi sitten ja se onkin yllättävän kiva. Ei yhtään niin harmaa ja mitäänsanomaton kuin miltä juurikasvussa näytti. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
8/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sanoa, kun se oma väri on oikeesti joku kaunis ruskea. Mutta se ex-lapsiblondi, nykyinen ruskeanharmaansekasotku EI ole maailman ihanin hiusväri. Jos värjää tummemmaksi, näyttää liian kalpealta - kun ei ole oikeasti brunette, ihonväri yleensä sopii tosi huonosti. Minusta vaaleat raidat on tämän hiusvärin pelastaja. Itsellä tämä ns. maaantienväri ja pakko sitä on piristää raidoilla! Tosi hyvännäköinen se on värjättynä tuhkanvaaleana blondina, niin se vaan on....

Vierailija
9/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on ne, joille oma väri ei ole paras väri. Panostakaa leikkaukseen ja hiusten kuntoon. Niillä saa paljon enemmän aikaan kun keinovärillä, jonka seurana on puolet ajasta ärsyttävä homssuisen näköinen juurikasvu. Toki jotkut keskijakauksella olevat päätä myöten valuvat liruhiukset näyttää tylsiltä maantienvärisinä, mutta eipä ne muussakaan värissä kovin hehkeät ole. Jos pidät hiuksia kiinni 90% ajasta, niin leikkaa ne vaikka polkkapituisiksi.

Vierailija
10/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen on maantien harmaa? Linkkaa kuva niin ollaan viisaampia, mitä sävyä juuri sinä tarkoitat maantien harmaalla!

Vierailija
11/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin vuosikymmenet, nyt olen lakannut ja hiukset on vaaleanruskeat, vahvan tuntuiset ja hyväkuntoiset. Juurikasvuja ei ole ollut ikävä.

Vierailija
12/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen yllätys oli täälläkin, kun annoin oman värin kasvaa vuosien värjäyskierteen jälkeen. Valaistuksesta riippuen hiukset näyttävät nyt vaaleanruskeilta tai ihan tummilta. Mulla taitaa tää oma väri olla se tummanvaalea, joka on ilmeisen haluttu kansainvälisestikin :)

Vierailija
13/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kasvatin omani takaisin ja se oli ihan kiva väri vaikka juurikasvu näytti toista! Montaa vuotta en ehtinyt iloita, kun alkoi harmaata puskea niin paljon, että olen taas värjäyskierteessä. Nyt värjään mahdollisimman oman väriseksi.

Vierailija
14/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata oma sävy. Ei sun hiukset oikeasti mitkään harmaat ole. Juurikasvu vain näyttää ikävältä värjätyn hiuksen rinnalla. Tuhkanvaalea tai tuhkanruskea on tosi haluttu väri ulkomailla, mutta Suomessa näitä pidetään tylsinä harmaina. Niitä on myös vaikea saada väripurkista.

Vierailija
15/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sun piirteistä mikä sopii? Itse tykkään värjätä tummaksi, vaikka oma väri on ihan kiva vaalean punaruskea. Mutta tumma kehystää kasvoja kivasti ja vihreät silmät näyttää meikin kanssa näyttävältä. Moni myös luulee että se on oikea värini. Nyt kun oon raskaana ollut kauan värjäämättä, niin kyllä on valju olo omalla kuontalolla.

Vierailija
16/16 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käymään värjäämään ne pituudet lähelle sitä tyvikasvun sävyä ja sit vaan unohdat koko tukan värjyyt. Tein näin n. 10 kk sitten ja kuka olisi arvannut että mun kamalan näköinen tyvikasvuni voisi ollakin näin hyvän värinen. Tämmöinen Frendien Rachelin värinen.