Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Naapurit tulevat kylään klo 16. Kaapista löytyy lähinnä juhlamekkoa ja neulepaitaa.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Siistit ja puhtaat vaatteet, joissa on itsellä mukava olla. Koruilla ja asusteilla voi juhlistaa, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse laitan mustat suorat housut ja lyhythihaisen kashmirneuleen. Kaulaan pitkät hopeakorut.

Vierailija

Villasukat, kollarit ja virttynyt neule on oma valintani. Nautin juuri siitä että jouluna voi olla rennosti. En ole osannut ajatellakkaan että joulu olisi juhla johon pukeudutaan. Mutta pistä ap joku juhlamekko päälle :)

Vierailija

Minä pistän jouluna päälleni rennon mutta siistin mustan mekon, mustat neulesukkikset ja villasukat. En ymmärrä ihmisiä jotka pukeutuvat jouluna kotioloissa täysiin juhlatamineisiin, mutta toisaalta en voisi kuvitellakaan olevani perus arkivaatteissani jouluna. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä pistän jouluna päälleni rennon mutta siistin mustan mekon, mustat neulesukkikset ja villasukat. En ymmärrä ihmisiä jotka pukeutuvat jouluna kotioloissa täysiin juhlatamineisiin, mutta toisaalta en voisi kuvitellakaan olevani perus arkivaatteissani jouluna. :D

Ei minun mielestäni missään noista mainitsemistasi pukeutumistyyleistä ole mitään väärää.