Vierailija

ja on huono nukkumaan. Monenlaista vaivaa tuntuu olevan ja jotenkin haluton. Käy nukkumaan viimeistään ko 20. Tunteiltaan jotenkin lukossa. Ei taida oikein lupaavalta näyttää. Hänessä on jotain sympaattista ja siksi pidän. Tunteista hän ei pysty puhumaan mitään, sillä niitä ei taida olla .

• ylös 7
  • alas 4

Kommentit (18)

feministi

Harvemmin miehillä yleensäkään on mitään tunteita. 

Jos ei monomaanista kaipuuta väkivallan ja seksin perään sellaiseksi lasketa.

• ylös 7
  • alas 16
Vierailija

Tarpeeksi uupunut mies on kiinnostumaton naisista ja seksistäkin. Sekin on pahimmillaan naisen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi uupunut mies on kiinnostumaton naisista ja seksistäkin. Sekin on pahimmillaan naisen syy.

Ei lainkaan harvinaista.

Vierailija

Jätä se lepäämään. Etsi itsellesi mielenkiintoisempi ja aktiivisempi mies. Parisuhteen pitäisi olla iloinen asia, kenenkään ei tarvitse repiä "kivirekeä" perässään.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

No onko ihmekään, että tässä maassa nykyään väsyy työstä, kun työtahti, työskentelyolot ja työilmapiiri ovat mitä ovat.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätä se lepäämään. Etsi itsellesi mielenkiintoisempi ja aktiivisempi mies. Parisuhteen pitäisi olla iloinen asia, kenenkään ei tarvitse repiä "kivirekeä" perässään.

Just näin. Muutaman kerran kävin treffeillä miehen kanssa, joka puoliväkisin yritti olla hereillä ja toisaalta esitti tekopirteää. Kiinnostuin silti ja olin se aktiivisempi osapuoli, sillä ajattelin tuon piristyvän. Ei piristynyt ja totesi lopulta lakonisesti, etten vastaa hänen toiveitaan. Näin hänet pari pv sitten ja yhtä väsynyt oli. Jossain vaiheessa luulin uuvuttavani hänet, mutta syyt olikin ihan toiset.

Vierailija

Jos aiot joskus perheen perustaa, niin tuo mies kannattaa unohtaa. Jos pelkkä työssäkäynti romahduttaa miehen tohon kuntoon, niin työ + pienet valvottavat lapset (kun ei voi iltoja, öitä ja viikonloppuja vain nukkua ja levätä) tekee miehestä sekopäisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No onko ihmekään, että tässä maassa nykyään väsyy työstä, kun työtahti, työskentelyolot ja työilmapiiri ovat mitä ovat.

Mulla työssä menee paremmin, jos olen rakastunut. Olipa työmäärä sitten kuinka suuri tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos aiot joskus perheen perustaa, niin tuo mies kannattaa unohtaa. Jos pelkkä työssäkäynti romahduttaa miehen tohon kuntoon, niin työ + pienet valvottavat lapset (kun ei voi iltoja, öitä ja viikonloppuja vain nukkua ja levätä) tekee miehestä sekopäisen.

Ihmettelen isosti, jos joku palkkaduuni yksistään uuvuttaa ihmisen. Tiedän yrittäjiä, jotka paahtavat pitkää päivää ilman lomia ja ovat siltikin ihan ihmisiä. Eiköhän jotain muutakin ole jorpakossa kuin työ, jos nuorehko ihminen on noin väsynyt. Helppo naamioida työstressiksi kuormittavat asiat. Toki työ voi olla yksi sellainen, harvoin ainoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla työssä menee paremmin, jos olen rakastunut. Olipa työmäärä sitten kuinka suuri tahansa.

Kestän vaikka minkälaista kuormitusta ja päällekkäisiä töitä, hankalia omaisia ja kehnoa työilmapiiriä silloin, kun on hyvä ihmissuhde menossa. Lillukan  varret ei silloin kaada. 

Vierailija

Jos ihminen on uupunut , ei se ajattele kuin itseään. Mitä sellaisesta suhteesta jää käteen?

Vierailija

Mulla on käsitys, että stressaantunut ja huonovointinen ihminen ei edes kaipaa ainakaan uutta ihmissuhdetta. Tuntuu, että entisetkin katkeaa, jos alkaa oireilla liikaa. Ainakin läheisillä pitäisi olla tietoa, miksi ihminen käyttäytyy stressaantuneena tietyllä tavalla. Se oirehtija kun ei välttämättä itse sitä tajua tai osaa muuttaa tekemisiään. Mulla oli jonkin aikaa tapailu, jossa mies sanoi olevansa väsynyt ja sekaisin ja ei tiedä, mitä elämältä haluaa. Aloin voida itsekin huonosti ja koko ajan epävarmuus, tuleeko meistä mitään. Ei tullut.

Vierailija

Jos mies joutuu nussimaan koko "työpäivän" eri horojen kanssa, niin ei ihme, että illalla sun kanssa jo väsyttää. Tiedän näitä aamu-/ruokatunti-/työmatkahässijöitä useammankin, kaikillla työn puolesta mahdollisuus ottaa omia hetkiä vapaaksi ja sitten panna, kun yh:n lapset ovat tarhassa, autossa jne.

Vierailija

Ihmiset näyttävät olevan täysin pihalla työstressistä, sen aiheuttajista ja vaikutuksista ketjun perusteella :D

Ei, se että te ette stressaantuisi työstä ei tarkoita, että joidenkin muidet työt eivät voisi olla rankkoja, huonosti järjesteltyjä, ylikuomittavia ja huonosti johdettuja, aiheuttaen  pahimmillaan mm. sairauspoissaoloja tai burn outeja.

Vierailija

Teen fyysisesti ja henkisesti raskasta työtä alimitoitetulla henkilöstömäärällä ja johtajuuskin heikohkoa. Työurani aikana oli yksi vaihe parin kuukauden ajan , kun koin uupumusta. Työn vika se ei ollut silloinkaan, vaan avioeroprosessi käynnissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teen fyysisesti ja henkisesti raskasta työtä alimitoitetulla henkilöstömäärällä ja johtajuuskin heikohkoa. Työurani aikana oli yksi vaihe parin kuukauden ajan , kun koin uupumusta. Työn vika se ei ollut silloinkaan, vaan avioeroprosessi käynnissä.

Av-mamman logiikkaa jälleen kerran. Minun kokemukseni = muiden kokemukset. Juu, ei.

Ihanko tosissaan työhyvinvointia ja työstressiä oltaisiin tutkittu vuosikausia jos kyse olisi olemattomasta ilmiöstä :D Varmaan tulee taas yhtä paska av-mamman logiikkavastaus tähänkin kommenttiin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Just näin. Muutaman kerran kävin treffeillä miehen kanssa, joka puoliväkisin yritti olla hereillä ja toisaalta esitti tekopirteää. Kiinnostuin silti ja olin se aktiivisempi osapuoli, sillä ajattelin tuon piristyvän. Ei piristynyt ja totesi lopulta lakonisesti, etten vastaa hänen toiveitaan. Näin hänet pari pv sitten ja yhtä väsynyt oli. Jossain vaiheessa luulin uuvuttavani hänet, mutta syyt olikin ihan toiset.

Tämä kuulostaa hyvin tutulta. Miksi mies edes vaivauutuu treffeille, jos on niin väsynyt jo omaan oloonsa? Ei kukaan voi kohentaa kenenkään tilaa, itsestään se lähtee.

Vierailija

Mikä miehiä vaivaa vai uupuvatko noihin jatkuvasti vaihtuviin naissuhteisiin kun ikää alkaa kertyä. Sitten runsaasti alkoa veetutuksen purkuun ja vielä työstressit lisäksi. Voi reppanoita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.