Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin jätetyksi pian yhteenmuuton jälkeen

Vierailija
22.12.2015 |

Tuntuu tosi pahalta. Olimme noin 8kk yhdessä, lopussa asuimme yhdessä noin 5 viikkoa (minä muutin hänen luokseen), kun minulle ilmoitettiin, että hän (nainen) haluaa eron.

Tuntuu pahalta, koska hän näytteli siihen asti, että kaikki oli hyvin, vaikka vaistosin kyllä käytöksestä, ettei ollut. Yritin puhua asiasta, mutta koska hän vain väitti, että kaikki oli hyvin, ei ollut oikein puhuttavaa. Lopulta eropäivänä hän sitten sanoi, ettei ollutkaan päässyt yli eräästä varatusta miehestä, johon on ollut pari vuotta seksisuhteessa ja edelleen ihastunut. Minulle hän ei tosin ollut sanonut siitä tyypistä muuta kuin, että se oli "pelkkä seksisuhde", jossa oleminen oli virhe. Ei puhunut mitään siitä, että hänellä olisi tunteita. Sen tiesin kyllä, että hän oli sen suhteen lopettanut juuri ennen kuin minut tapasi.

On hyväksikäytetty olo. Nyt jälkiviisaana ajattelen, että olin laastari. Sen lisäksi olen auttanut häntä paljon, koska hänellä on ollut hektistä ja paljon stressiä töiden ja opiskelun yhteensovittamisessa. Olen käytännössä auttanut hoitamalla kotityöt ja vähän muutenkin, koska en ole niin kiireinen. Aloin puhumaan siitä kuinka hänen pitäisi alkaa tekemään enemmän, koska en voi enkä suostu loputtomiin hoitamaan kotitöitä täysin yksin. Ei mennyt kauan, kun hän sitten sanoi haluavansa eron. Tosi paska fiilis, koska olin niin rakastunut ja olen vieläkin, vaikkei pitäisi olla.

Välillä muutenkin suhteen aikana tuli sellainen fiilis, ettei hän välitä minusta, mutta ajattelin ehkä vain kuvittelevani ja sitten hän aina yllättäen taas vaikutti kiinnostuneelta, joten en tiennyt mitä ajatella.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice guys finish last, that's why I'll treat you like trash. It's not what I really wanna do, but you only date bad guys, so I'll give it my best try to treat you the way you want me to. 🎶

Vierailija
22/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi kuulostaa erittäin tyypilliseltä "pahojen poikien" ruhjomalta uhriutujanaiselta. Rikkinäinen ihminen, niin kuin täällä sanottiinkin jo. Ei osaa haluta itselleen mitään muuta kuin huonoa kumppania, ei osaa ottaa vastaan hyvän miehen hellyyttä, koska "ei tunne ansaitseensa sitä" tai jotain muuta yhtä käsittämätöntä.

Tällaisten naisten kanssa on tosi vaikea olla, vahinko on tavallaan jo tapahtunut eikä sitä saa enää korjattua. Ei oikein miehenä voi muuta kuin päästää toisen menemään ja etsiä uuden naisen. Sellaista se on. Jos toinen ihminen haluamalla haluaa tulla esinellistetyksi ja käytetyksi, ei häntä oikein voi estääkään.

Tämä joidenkin naisten psyykettä hallitseva uhriutumismentaliteetti on kyllä mulle ja monelle muulle miehelle ihan käsittämätön juttu. Mysteerio, jota näin miesaivoilla ei oikein saa auki millään.

Viesti nro 21 on tässä mielessä kyllä aidosti oikeilla jäljillä, tuolta se välillä miehestä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tällainen ns. uhriutujanainen. En tee sitä tarkoituksella, en vain osaa olla emotionaalisesti vakaassa suhteessa rikkinäisen lapsuuteni takia. Onko teillä tämän naistyypin kritisoijilla korjausehdotuksia? Terapian olen jo käynyt, lisää ei tipu viiteen vuoteen ja olen opiskelija.

Vierailija
25/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi :( Itsekin olen joutunut jättämään hyviä, tasapainoisia mutta ns tylsiä miehiä kun taas kunnon pelimiehet niin kuin tuo aloituksen varattu äijä saavat koukkuun ja itkemään perään. Olen kyllä ahdistukseen ja sitoutumiskammoon taipuvainen niin luulen että tuo sinunkin nainen oli jokseenkin tasapainoton. Itse kyllä olen jättämisen tehnyt alkuvaiheessa, todella mulkvistiä että vedätti sinua noin kauan ja miksi ihmeessä halusi muuttaa yhteen?? No mutta olet hyvä mies, tästä parisuhteesta opit varmasti jotain tai ainakin sen että haluat rakkauden täyteisen suhteen, ja olen varma että sen tulet myös saamaan:)

Vierailija
26/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tällainen ns. uhriutujanainen. En tee sitä tarkoituksella, en vain osaa olla emotionaalisesti vakaassa suhteessa rikkinäisen lapsuuteni takia. Onko teillä tämän naistyypin kritisoijilla korjausehdotuksia? Terapian olen jo käynyt, lisää ei tipu viiteen vuoteen ja olen opiskelija.

Tsemppiä <3 Aika monesti tuntuu naisissa rikkinäinen lapsuus näkyvän juuri näin. Miehissä sitten eri tavoin, käsittämättömmästi naisille. 

Ap:lle myös tsemppiä! Anna ajan kulua, joku ehyempi, ihanan nainen on varmasti parempi ja tulee vastaan myöhemmin.

Vierailija
27/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi 25-vuotiaan niin, että muutettuani poikaystäväni kanssa yhteen ehdin asua hänen kanssaan puoli vuotta, kun hän jätti minut. Hän vaati, että saa pitää asunnon, ja lisäksi kaikki huonekalut (minun huonekaluistani oli luovuttu, sillä hänen olivat uudempia/parempia, ja yhdessä hankituista hän suostui antamaan minulle niistä maksamani osuuden). No, neljän vuoden päästä uudessa seurustelusuhteessani päätettiin muuttaa yhteen - ja täsmälleen sama tapahtui. En edes osaa sanoin kuvata tuntemuksiani, mutta sanottakoon, että vielä näin vuosien päästä näen aiheesta painajaisia.

Muuttaminen on yksi ihmiselämän stressaavimmista tapahtumista. Onnea jatkoon, AP, ja voi hyvä luoja, #7, mikä tarina...sympatiani sinulle! Myös minulle sanottiin (molemmilla kerroilla), että läsnäoloni ahdistaa niin paljon, että minun on muutettava pois heti - ja molemmilla kerroilla jouduin ottamaan hätäisesti hirveän kalliin ja kauhean asunnon, ja tietysti hankkimaan siis kaikki huonekalut ja kodinkoneet nollasta. Ahdistaa vieläkin ajatella aihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä