Kun otin vauvan syliin ensimmäisen kerran elämässäni, hämmästyin ja sanoin ajattelemattomuuksissani:
"Tämähän tuntuu ihan broilerilta!"
Ja sehän on ihan totta. Jos olette käsitelleet kokonaista broileria tai kanaa, jossa on luut ja nahka tallella, ymmärrätte, mitä tarkoitan. Paino on samaa luokkaa, nahka ja jänteen tuntuvat samalta. Tuli tosi jännä, vähän inhottava fiilis.
En voi olla ainoa, jolla on ollut sama kokemus!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Menin broileripakkaamoon töihin kun nuorimmainen oli vajaa vuoden ikäinen ja ne isoimmat broilerit toi mulle heti mieleen vauvan :D Työkaverit ei tajunnu ollenkaa :D
Kiitos!! -ap
Vierailija kirjoitti:
No mutta onhan vauva lämmin, toisin kuin pakkasesta tai jääkaapista otettu broileri, ja taas paistettu broileri ei mun mielestä kyllä muistuta yhtään vauvaa ja toisinpäin, ja mulla sentään on ollut kaks keskosvauvaa.
Mutta jos laittaa vauvan pakastimeen.
Outoa. Olen lukenut saman keskustelun ennenkin. Onko muita, jotka tunnistaa aloituksen? Sama juttu ollut täällä ennenkin. Toivottavasti en ole sekoamassa...
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Olen lukenut saman keskustelun ennenkin. Onko muita, jotka tunnistaa aloituksen? Sama juttu ollut täällä ennenkin. Toivottavasti en ole sekoamassa...
Tuskin olet. Omasta mielestänikin olen kertonut tämän jutun aikaisemmin jossakin netissä, mutta en muista, oliko se juuri tämä palsta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet. Omasta mielestänikin olen kertonut tämän jutun aikaisemmin jossakin netissä, mutta en muista, oliko se juuri tämä palsta. -ap
Olen kai sitten lukenut saman aloituksen jostain muulta sivulta. Tai joku muu on joskus ollut samaa mieltä vauvan ja broilerin yhteneväisyydestä. Outo deja vu tunne. Olen kyllä varma, että olen saman tekstin lukenut joskus aikaisemmin, sen verran erikoinen vertaus.
Hahaa, me kutsuttiin meidän vastasyntynyttä vauvaa broileriksi. Yhdennäköisyys paistetun broilerin kanssa oli silmiinpistävä siinä vaiheessa, kun jalat ovat vielä sikiöasennossa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten tollasesta vois loukkaantua :D Hauska!
Emmäkää rajua miten tosta vois loukkaantua. Vauvoista puhutaan aika vapaasti yleensä, kommentoidaan ulkonäköä ja painoa yms. Parempi vaa hormonihuuruissa äidin niellä kiukkunsa, tämän tajusin ainakin itse. Yksi kaveri muutama vuosi sitten kommentoi kaikkien (myös vauvan äidin) paikalla ollessa vauvan ulkonäköä useaan otteeseen. Okei se vauva ei kovin komea ollut ja aivan tajuttoman pullea mutta meni ehkä vähän yli ne kommentit "ihan kananmunan muotoinen pää kun toi kaksoisleuka on niin massiivinen", "kunnon isäntämies oikee kunnon fatso" "noi silmätkään ei meinaa erottua tosta naamasta kun ne katoaa läskin alle". Äiti ei sanonut näihin mitään mutta varmasti oli loukkaantunut.
Ehken oo käsitellyt broileria, tai siis en ookaan. Ei pysty samaistuun! Mutta ihan "hauska".
Tiedän yhden isän, joka oli mukana sektiossa ja vauvan nähtyään totesi: sehän on broileri :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on kyllä mauton kommentti. Kiitä onneasi ettei lapsen äiti ollut läsnä. Olisit voinut saada päin näköä. Tiikeriäitiä ei parane aliarvioida:)
Lol, tiikeriäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten tollasesta vois loukkaantua :D Hauska!
Emmäkää rajua miten tosta vois loukkaantua. Vauvoista puhutaan aika vapaasti yleensä, kommentoidaan ulkonäköä ja painoa yms. Parempi vaa hormonihuuruissa äidin niellä kiukkunsa, tämän tajusin ainakin itse. Yksi kaveri muutama vuosi sitten kommentoi kaikkien (myös vauvan äidin) paikalla ollessa vauvan ulkonäköä useaan otteeseen. Okei se vauva ei kovin komea ollut ja aivan tajuttoman pullea mutta meni ehkä vähän yli ne kommentit "ihan kananmunan muotoinen pää kun toi kaksoisleuka on niin massiivinen", "kunnon isäntämies oikee kunnon fatso" "noi silmätkään ei meinaa erottua tosta naamasta kun ne katoaa läskin alle". Äiti ei sanonut näihin mitään mutta varmasti oli loukkaantunut.
Nauran ääneen. :D -ap
No mutta onhan vauva lämmin, toisin kuin pakkasesta tai jääkaapista otettu broileri, ja taas paistettu broileri ei mun mielestä kyllä muistuta yhtään vauvaa ja toisinpäin, ja mulla sentään on ollut kaks keskosvauvaa.