Miten uskallatte lähteä yhden yön juttuihin?
Tinderin innoittamana ajattelin tällaista kysellä. Minä vaan pelkään hirveästi että vieras ihminen kantaa tautia kertomatta, kieltäytyy laittamasta kortsua tai alkaa väkivaltaiseksi :( Olen siis sinkku.
Kommentit (48)
Tämän vuoksi en alkaisi minkäänlaiseen suhteeseen ihmisen kanssa jolla yhdenyön juttuja takana. Yksikin akti ja saisi siinä kaikkien niiden tautiaiheuttajat, joiden kanssa kumppani olisi ollut. Kondomi ei suojaa täysin.
Suosittelen sitomisleikkien harrastamista yhden yön jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en alkaisi minkäänlaiseen suhteeseen ihmisen kanssa jolla yhdenyön juttuja takana. Yksikin akti ja saisi siinä kaikkien niiden tautiaiheuttajat, joiden kanssa kumppani olisi ollut. Kondomi ei suojaa täysin.
Et siis aio olla koskaan kenenkään kanssa sillai? Aha.
Vierailija kirjoitti:
Onnea parinvalintaan :D Valtaosalla on takana ainakin yksi yhden illan juttu.
+ antaa todella sekopäisen kuvan, itse raakkaisin sinut auttamatta myös pois jos kysyisit tuollaista ennen suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis aio olla koskaan kenenkään kanssa sillai? Aha.
Ei koko maailmalla ole yhden yön juttua taustallaan.
En harrastakaan yhden illan juttuja. Mulla on seksisuhde. Parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tilastollisesti väkivallan uhriksi tuleminen on hyvin pieni. Voisit oikeasti kysyä, että miten kukaan uskaltaa ryhtyä mihinkään. Miten uskaltaa lähteä pihalle, koska sielläkin voi väkivaltaisia ja häiriintyneitä ihmisiä liikkua.
Tinderissä on paljon nykyään ulkomaailaisia, jotka tulee maista joissa esim. hiv voi olla yleinen. Enkä minäkkään tiedä miten he suhtautuvat naisen oikeuksiin loppupeleissä, eli onko väkivaltasuus sallitumpaa heidän kulttuureissa..
Eipä niillä ole mitään intressiä olla väkivaltainen tilanteessa jossa seksipuuhiin ollaan menossa. Sen kyllä sanoisin että jos ulkomaalaisen kanssa jommankumman kotiin lähtee, niin kannattaa siinä vaiheessa jo olla varma siitä että aikoo myös seksiin suostua, he eivät välttämättä ollenkaan ymmärrä sellaista että siinä vaiheessa kieltäytyisi. Itselläni kyllä parhaat rakastajat olleet ulkomaalaisia, ja kondomin käytöstä ei ole kukaan kieltäytynyt.
Mistä voit tietää, mitä intressiä heillä on? Jostain sota-alueilta tai muista epävakaista maista tulleet ihmiset voivat olla traumatisoituneita tai väkivaltaisia. Ja tuo, että pitää olla varma, että suostuu seksiin, niin mistä tiedät mihin muihin vaatimuksiin pitää olla valmis heidän kanssaan. Jos he vaativat sellaiseen seksiin, johon ei itse ole valmis, ja monissa kulttuureissa naisen asema on jotain paljon huonompaa kuin suomessa.
Eräässä vaiheessa elämääni tein työtäni näiden ihmisten kanssa, siis eri alueilta tulleiden pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden. Siihen aikaan suurin osa oli ex-jugoslavian alueelta, mutta myös arabeja ja afrikkalaisia oli. Ja on totta, että monet niistä ihmisistä on syvästi traumatisoituneita, mutta eivät sentään mitään täysin arvaamattomia hulluja jotka voi tehdä ihan mitä vaan koska vaan. Itse ajattelin aina niin, että täytyy olla tavallista varovaisempi ettei provosoi tai ärsytä, mutta kunhan välttää konflikteja, ei vaaraa ole. En pelännyt työssäni, enkä ole pelännyt koskaan jos olen päättänyt harrastaa seksiä ulkomaalaisen kanssa. Kosovon albaanin kanssa olen pari vuotta asunutkin.
Sillä lailla tämän exän sotatraumatausta näkyi, että yöllä esim. saattoi tuskanhiestä märkänä herätä ihan sekavana. Ja oli toisinaan päivälläkin ahdistunut sen jälkeen. Kerran myös, kun en muistanut miehen traumoja, yöllä pimeässä kun huomasin että mies ahdistuneena ravasi asunnossa, ajattelin lohduttaa ja yllättäen kietoa kädet hänen ympäri. Mutta miehellä oli mielessä jotkut kamalat muistot kidutettuna olemisesta, ja äänellä jota en ollut koskaan kuullut hän sanoi, että älä IKINÄ enää tee noin, hän ei voi vannoa ettei hän tappaisi ennen kuin tajuaa kuka siinä on...
kortsu ei suojaa esim hp-virukselta jota kantaa jo 80% suomen naisista. yhden yön suhteita harrastaa ne jotka tekee sitä samanlaisten kanssa eli just niiden tautien levittäjien kanssa. en uskallakkaan, en kä saata. inhottaa se saastaisuus joka on pikasuhteita harrastavilla väkisinkin