Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallatte lähteä yhden yön juttuihin?

Vierailija
22.12.2015 |

Tinderin innoittamana ajattelin tällaista kysellä. Minä vaan pelkään hirveästi että vieras ihminen kantaa tautia kertomatta, kieltäytyy laittamasta kortsua tai alkaa väkivaltaiseksi :( Olen siis sinkku.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 39 v enkä ole koskaan harrastunu yhden illan panoja. En ikinä. Suurimman osan ajasta olen tietysti ollu parisuhteessa ja nykyään naimisissa, mutta en edes sinkkuvuosina menny yhdenkään äijän kaa panemaan. Ihan periaatekysymys mulle. Ollu aina!! 

Kiva, mutta me kaikki naiset ei päästä parisuhteeseen vaikka haluttaisiin. Tällöin vaihtoehdoksi jää se, että joutuu harrastamaan yhden illan juttuja. Itsekin olin vuosia yhden illan juttuja vastaan ensin.

Olet naisena siinä mielessä onnellisessa asemassa, että saat edes seksiä. Suhteeseen ja seksiin kelpaamattomana miehenä et saa edes yhden illan juttuja. Baarista voisi saada hyvin humalaisen naisen, mutta se menisi jo raiskauksen puolelle, käyttää tiedotonta naista hyväksi.

Ikisinkkumies

Vierailija
22/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaimo uskaltaa mennä kotiin, vaikka mies on jo näyttänyt kyntensä ja hakannut naisen? Tätä minä ihmettelen. Moni nainen palaa tietoisesti hakkaajan luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pelottaa, miksi pitäisi ryhtyä tuollaiseen? Eihän siitä silloin mitään iloa ole.

halut ne on hiirelläkin...

Voisitko yrittää vähän enemmän, jos keskusteluun haluat jotain näkemystä tuoda.

Mitäpä tuohon enää sanomaan, lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaistu.

Vierailija
24/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 39 v enkä ole koskaan harrastunu yhden illan panoja. En ikinä. Suurimman osan ajasta olen tietysti ollu parisuhteessa ja nykyään naimisissa, mutta en edes sinkkuvuosina menny yhdenkään äijän kaa panemaan. Ihan periaatekysymys mulle. Ollu aina!! 

Kiva, mutta me kaikki naiset ei päästä parisuhteeseen vaikka haluttaisiin. Tällöin vaihtoehdoksi jää se, että joutuu harrastamaan yhden illan juttuja. Itsekin olin vuosia yhden illan juttuja vastaan ensin.

Olet naisena siinä mielessä onnellisessa asemassa, että saat edes seksiä. Suhteeseen ja seksiin kelpaamattomana miehenä et saa edes yhden illan juttuja. Baarista voisi saada hyvin humalaisen naisen, mutta se menisi jo raiskauksen puolelle, käyttää tiedotonta naista hyväksi.

Ikisinkkumies

Tavallinen mies saa halutessaan minuakin useammin. Kelpaan panoksikin vain n. kerran vuodessa.

Vierailija
25/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tilastollisesti väkivallan uhriksi tuleminen on hyvin pieni. Voisit oikeasti kysyä, että miten kukaan uskaltaa ryhtyä mihinkään. Miten uskaltaa lähteä pihalle, koska sielläkin voi väkivaltaisia ja häiriintyneitä ihmisiä liikkua. 

Tinderissä on paljon nykyään ulkomaailaisia, jotka tulee maista joissa esim. hiv voi olla yleinen. Enkä minäkkään tiedä miten he suhtautuvat naisen oikeuksiin loppupeleissä, eli onko väkivaltasuus sallitumpaa  heidän kulttuureissa..

Eipä niillä ole mitään intressiä olla väkivaltainen tilanteessa jossa seksipuuhiin ollaan menossa. Sen kyllä sanoisin että jos ulkomaalaisen kanssa jommankumman kotiin lähtee, niin kannattaa siinä vaiheessa jo olla varma siitä että aikoo myös seksiin suostua, he eivät välttämättä ollenkaan ymmärrä sellaista että siinä vaiheessa kieltäytyisi. Itselläni kyllä parhaat rakastajat olleet ulkomaalaisia, ja kondomin käytöstä ei ole kukaan kieltäytynyt.

Mistä voit tietää, mitä intressiä heillä on? Jostain sota-alueilta tai muista epävakaista maista tulleet ihmiset voivat olla traumatisoituneita tai väkivaltaisia. Ja tuo, että pitää olla varma, että suostuu seksiin, niin mistä tiedät mihin muihin vaatimuksiin pitää olla valmis heidän kanssaan. Jos he vaativat sellaiseen seksiin, johon ei itse ole valmis, ja monissa kulttuureissa naisen asema on jotain paljon huonompaa kuin suomessa.

Vierailija
26/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies

Tavallinen mies saa halutessaan minuakin useammin. Kelpaan panoksikin vain n. kerran vuodessa.

En itsekään saa seksiä joka vuosi, vaikka tavallinen mies olenkin. Olen vain ujo ja huono lähestymään tuntemattomia naisia joten monet kerrat päättyy pakkeihin.

Ikisinkkumies

Vierailija
27/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin innoittamana ajattelin tällaista kysellä. Minä vaan pelkään hirveästi että vieras ihminen kantaa tautia kertomatta, kieltäytyy laittamasta kortsua tai alkaa väkivaltaiseksi :( Olen siis sinkku.

Siis mit vit??? Sinä tietysti kieltäydyt seksistä ilman kumia, ei kai siinä ole kahta sanaa. Ei kai kukaan voi olla niin urpo, että antaa ventovieraan miehen panna paljaalla!?!?

Tuo väkivaltaisuus onkin sitten kokonaan toinen juttu. Tottakai sinulla pitää olla sen verran silmää, ettet ainakaan idoottimaisimpien machouhoajien kanssa lähde yhtään mihinkään. Toki väkivaltaisia voi olla viattoman oloisissakin, mutta jo pienelläkin harkinnalla voi vähentää suurimmat riskitekijät minimiin.

Aina on kuitenkin jomkunlainen riski olemassa, kun ihmisen kanssa kanssakäymiseen alkaa, jopa sen tutunkin. Ensimmäinen ja tärkein sääntö on kuitenkin se, että älä koskaan vedä perseitä olalle, kun olet moiseen touhuun lähdössä, vaan nautintoaineiden käyttöä on rajoitettava niin paljon, ettei kontrolli ja harkintakyky petä missään tilanteessa.

Vierailija
28/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä harrastaisi yhden illan juttuja. tautiriski on ihan oikea... väkivaltaa en luultavasti pelkäisi. mutta kondomittomista taudinkantajista on kavereillani sen verran kokemusta, että en uskalla itse kokeilla "onneani" jonkun vieraan baaripanon kanssa.

Vierailija
29/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mit vit??? Sinä tietysti kieltäydyt seksistä ilman kumia, ei kai siinä ole kahta sanaa. Ei kai kukaan voi olla niin urpo, että antaa ventovieraan miehen panna paljaalla!?!?

Tuo väkivaltaisuus onkin sitten kokonaan toinen juttu. Tottakai sinulla pitää olla sen verran silmää, ettet ainakaan idoottimaisimpien machouhoajien kanssa lähde yhtään mihinkään. Toki väkivaltaisia voi olla viattoman oloisissakin, mutta jo pienelläkin harkinnalla voi vähentää suurimmat riskitekijät minimiin.

Aina on kuitenkin jomkunlainen riski olemassa, kun ihmisen kanssa kanssakäymiseen alkaa, jopa sen tutunkin. Ensimmäinen ja tärkein sääntö on kuitenkin se, että älä koskaan vedä perseitä olalle, kun olet moiseen touhuun lähdössä, vaan nautintoaineiden käyttöä on rajoitettava niin paljon, ettei kontrolli ja harkintakyky petä missään tilanteessa.

Nykyään on kyllä enemmän sääntö kuin poikkeus, että pannaan paljaalla. "Ei mulla mitään tauteja ole", useat miehet vakuuttavat. Ja monet naiset suostuvat paljaalla panemiseen sen yhden illan hoidon kanssa.

Taudit ovat aika yleisiä...

Vierailija
30/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ikinä harrastaisi yhden illan juttuja. tautiriski on ihan oikea... väkivaltaa en luultavasti pelkäisi. mutta kondomittomista taudinkantajista on kavereillani sen verran kokemusta, että en uskalla itse kokeilla "onneani" jonkun vieraan baaripanon kanssa.

Ei ole mitään tautiriskiä, kunhan vaan kumia käytetään. Mitä vitun imbesillejä  sun kaveriporukkas on, jos heille on ihan yleistä paneskella paljaalla ventovieraitten kanssa??? Siis tottahan nyt jokaisella yhdenillan juttuja harrastavalla naisella on omat kumit matkassa ja haarat pysyy tiukasti kiinni, jos mies ei suostu kumia heppinsä päälle vetämään.

Vierailija
31/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni varsinkin nuorena ja humalassa on ajautunut tilanteeseen, jossa ollaan oltu ilman kumia. Tyhmää, mutta nuorena ja ei-niin fiksuna tulee virheitä tehtyä itse kukin.

Vierailija
32/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun panettaa enemmän kun pelottaa niin se on menoa. Klassinen terveystiedonopetusklisee, ole hyvä.

Vierailija
33/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on kyllä enemmän sääntö kuin poikkeus, että pannaan paljaalla. "Ei mulla mitään tauteja ole", useat miehet vakuuttavat. Ja monet naiset suostuvat paljaalla panemiseen sen yhden illan hoidon kanssa.

Taudit ovat aika yleisiä...

Siis itsekö moista uhkapeliä harrastat vai kaveripiirisi, vai mistä moinen "tieto"

Itse olen harrastanut yhden illan juttuja jo nuoresta pojasta saakka ja koskaan en ole paljaalla pannut, en koskaan. Eihän siinä ole pelkkä tautiriski, vaan myös se, että muija voi pamahtaa paksuksi. Aika saatanan kallis kertapano, jos yhdellä laakilla saat 18 vuoden maksut niskaasi.

Vierailija
34/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On iso ero meneekö sänkyyn varatun, turvallisen työkaverin vai täysin tuntemattoman baarieläjän kanssa.

Vierailija
35/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskallakaan. Enkä halua. Ei mun himot ole niin kovat, että viitsisin riskeerata terveyteni tai jopa henkeni. Eikä mua edes sytytä yleensä tuntemattomat miehet.

Vakkari panokaveri löytyy, ja se on parasta. Kiva tyyppi jonka tuntee, ja josta tietää, että nautitaan molemmat varmasti.

Itse en ole koskaan kokenut riskeeraavani terveyttäni tai henkeäni. Ja kun minua vielä sytyttää nimenomaan tuntemattomat miehet, yhden yön kiihkeät kohtaamiset ilman että kumpikaan tietää toisen nimeä edes, niin nämä on juuri mun juttu nämä yhden illan jutut. 

Enkä edes käytä niissä yleensä alkoholia kuten joku meinasi että ihmiset käyttäisivät. Joskus otan yhden, koska olisi baarissa niin tyhmän näköistä istua ilman mitään edessä, mutta yleensä sitä yhtä ei tarvi edes juoda loppuun kun jo seuraa löytyy. Teen yleensä hyvin suoraan selväksi, jos tyyppi kiinnostaa, mitä haen, eikä siinä tarvi sen enempää kuherrella. Molemmat on aikuisia ihmisiä, molemmat hakee seksiä, joten ei kun sitten kämpille ja toimeen. Yleensä olen seksiä hakemaan lähtiessäni niin kiimaisella mielialalla jo valmiiksi että ei siinä lämmittelyjä kaivata.

Pitkässä parisuhteessa olevana ihmettelen aina, miten seksi tuntemattoman kanssa käytännössä toimii. Siis jos pitää huolen tautien ehkäisystä. Itse en ainakaan uskaltaisi tautivaaran vuoksi ilman kumia ottaa suihin tai rakastella. Saati antaa miehen nuolla minua. Mieshän voi väittää olevansa tauditon, ja kuulemma monet niin tekevätkin. Monilla on oireettomia sp-tauteja. Erityisesti niitä taitaa olla niillä miehillä, jotka innokkaasti lähtevät Tinderistä tai baarista panemaan.

Miten siinä yhden illan jutussa onnistuu saamaan kunnon tyydytyksen, kun ei voi suuseksiä harrastaa ja pitää stressata kondomin päällä pysymisestä? Kuulemma monet naiset ovat myös sänkypuuhissa yllättyneet vieraan miesten kondominvastaisuudesta.

Vierailija
36/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tautiriskiä, kunhan vaan kumia käytetään. Mitä vitun imbesillejä  sun kaveriporukkas on, jos heille on ihan yleistä paneskella paljaalla ventovieraitten kanssa??? Siis tottahan nyt jokaisella yhdenillan juttuja harrastavalla naisella on omat kumit matkassa ja haarat pysyy tiukasti kiinni, jos mies ei suostu kumia heppinsä päälle vetämään.

Päivitäpäs tietosi. Tautiriski on kumista huolimatta. Kumi päälläkin tarttuu tietyt taudit. Ja kumi voi luiskahtaa pois tai mennä rikki.

Vierailija
37/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitäpäs tietosi. Tautiriski on kumista huolimatta. Kumi päälläkin tarttuu tietyt taudit. Ja kumi voi luiskahtaa pois tai mennä rikki.

no jos tilanne on tämä, niin sitten seksi on kaikkien kanssa ja aina tosi vaarallista touhua :p miten sitä sitten kukaan voi kenenkään kanssa harrastaa? herpeshän voi tarttua vaikka molemmat olisi neitsyitä ja toisella on huulessa herpes.

Vierailija
38/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen on aina riski.

Vierailija
39/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ryhtyä yhden yön juttuihin? En ole koskaan harrastellut alle viikon tuttavuuden kanssa noita puuhia.

t.mies

Vierailija
40/48 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin näin nelikymppisenä olla ylpeä siitä etten ole eläissäni harrastanut yhden yön juttuja. Enkä ollut koskaan suhteessa. Tähän ei moni kykene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi