Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30 viikkoon 7

13.02.2006 |

Hitto mä kämmäsin, olin jo kirjottanu vaikka kuinka pitkästi ja sinne se katos johonki avaruuteen.

Yritin laittaa listausta joten uudestaan:

Waimo: pohjoisjaosto, piinailu menossa ++++++

Helmi77: pohjoisjaosto, pitää hiihtämisestä, koki takaiskun (((0)))

Minerva72: pohjoisjaosto, pitää myös hiihtämisestä, hoidot edessä

tirppa71: pohjoisjaosto, valmistautuu PASiin

Heli71: eteläinen jaosto, piinailee ;0), tuttitetriksen pelaaja

SuviTuulia: ulkomaan kirjeenvaihtaja, täti kylässä, miten jatkot?

Maahinen76: mikä jaosto ja mikä tilanne?

RoseMary75: samoin mikä olikaan jaosto, valmistautuu hoitoihin

Lumivaippa75: ????

Johanna75: ????

LeiaK: mikä jaosto, nauttii vyöhyketerapiasta

Johanna75: ???jaosto, jonottaa IVFään

Jos jonkun nimi puuttuu , tiedot väärät tai puutteeliset, voi vapaasti korjata. Se kun on sama pää kesät talvet niin ei voi paljon vaatia.

Tsemppiä

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkiitos Tirpalle listauksesta!! Tuo voisikin pinon alussa olla viikoittain. Ehkä ei olisi mullekaan ylivoimaista kopupastata sitä jos oon listaa aloittamassa :-)

Jos en ihan väärin muista niin lumivaippa ja Rosemary oli eteläjaostoa, mutta ehkäpä voivat itse varmistaa niin en ole tässä välissä sohlaamassa.

Mitäs sinulla Tirppa tarkemmin sinulla tarkoittaa tuo PASsiin valmistautuminen? Piikittelyä? Varmaan muutakin kuin otsan kurtistamista ja keskittymistä joka tapauksessa :-)

Waimolle edelleen lähetän peukkuja, mun kohdalta kaiken luomuplussahömpöttelyn voi varmaan unohtaa. Pientä tuhrua näkyvissä, tosin ei edes housuihin asti vielä, mutta kun tietää odottaa ja katsoa niin huomaa. Fertikselle soitin tänään ja soitan varmaan huomenna uudestaan, silloin varmaan on kunnon vuoto menossa. Nyt olis kyllä kiva jos menis tällä aikataululla 9.vkolle punktio. En kyllä tajua miksi oon kehittänyt itselleni tämän fiksaation, että haluaisin sen tehtäväksi vasta silloin. Tai tajuan: a) haluisin että Niklas sen tekis ja b)täytyy myöntää ettei vko8 eli hiihtoloma tämänkaltaisessa levossa välttämättä houkuttele. Että näin hyvä työmoraali on mulla.

No mutta. Hyvää maanantain jatkoa kaikille tasaisesti, ja tuo Waimon viikkopinoehdotus oli ainakin musta hyvä!

Vierailija
2/55 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli, mikskähän mä aina ekaks kirjoitan Hali..... ;0) no joo tohon aikatauluun valmistautuminen, mulle tehdään luomukiertoon tämä PAS joten saa opetella oviksen tikuttelunki hih hih. Mun kierto on epäsäännöllinen 27-33pv muttei tarpeeksi epäsäännöllinen lääkkeellisiin PASiin. Kyllä ne antaa sitten tukilääkityksen eli keltarauhashormonia mutten vielä tiedä merkkiä, huomenna antanevat reseptin.

Eikös se niin oo ettei pieni tuhru vielä meinaa menkkoja vaan vois olla jotain muuta? Toiveessa tietenki on hyvä elää, ilmoita sitten miten kävi, mehän piinaillaan tosissaan!

Munki mielestä tää viikkopino on parempi, näkee koko viikon tapahtumat eikä tarvi selailla niin paljon taaksepäin jos haluu tsekata kuulumiset eikä oo päässy koneen ääreen pariin päivään.

Asiasta toiseen, on muuten hauska seurata tässä samalla ikkunasta lintujen touhua ruokintapaikalla ja yrittää tunnistaa muitakin lajeja kuin talitiainen. Nyt on pakko hakee kirja, että saan varmistettua ton yhden.

*odotusmusiikkia* Se saattaa olla joko viherpeippo tai vihervarpunen. Tää on ihan hauskaa.

Waimo: monesko pp sulla nyt on menossa? Kovasti bdbdbd ja +++++

SuviTuulia: mitäs ulkomailla nyt on raportoitavaa? Huiskutus \0/

Ja kaikki muut, päivittäkää noita tietoja niin voidaan laittaa se aina viikkopinon alkuun, eiks juuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] Clubilaisille on syntynyt: 36 poikaa ja 20 tyttöä [/color]

[color=blue] (neljät kaksoset) [/color]

[color=red] Favolina Plussa 1.12.-05 ja LA 7.8.-06 [/color]

gweniver-06 Plussa syyskuu ja LA 29.5.-06

heli71

.Helmi77

Hilma-Kaisa

HulluRiitta

hymis

katve

LeiaK

[color=red] Lempi-Kukka Plussa syyskuu? ja LA 27.5.-06 [/color]

[color=blue] Lene74 Poika syntynyt 5.2.-06 [/color]

[color=red] Leppäkerttunen Plussa ? ja LA helmikuu. -06 [/color]

[color=red] Lilli76 Plussa 21.12.-05 ja LA 30.8.-06 [/color]

lumivaippa -75

Maahinen76

maaria76

Mariel

mijora

minerva72

Mrs.H.

Nuru

[color=red] Oi-kukka Plussa ? ja LA elokuu. -06 [/color]

[color=blue] Olivera Poika syntynyt 2.2.-06 [/color]

[color=red] Piippuli Plussa 26.11.-05 ja LA 7.8.-06 [/color]

riitujosefiina

RoseMary75

rudu

rölli

Rööni

[color=red] santsu73 Plussa 20.8.-05 ja LA 30.4.-06 [/color]

Siili74

SuviTuulia

syyssäde

[color=red] Syystuuli Plussa 19.9.-05 ja LA 29.5.-06 [/color]

tiitiäinen-76 Plussa 28.1.-06 ja LA ?

tirppa71

Waimo

winterangel

Vielä muutamia kysymysmerkkejä tälläkin listalla, noita jaostoja ym. ei olekkaan ennen laiteltu.

Vierailija
4/55 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vähän tälläinen päivä, että ei oikeen jaksais tehdä mitään. No kattelen Olympialaisia tv:stä ja harkitsen pyykinpesua... joten tosi mielenkiintoista täälläpäin maailmaa.

Vierailija
5/55 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno aloitus Tirpalta, näki selvästi missä kukin on hoitojen suhteen. Itsellä kun tuo muisti on harva ja vielä valikoiva, niin tuppaa unohtumaan asiat.

Tämä viikkopino on tosiaan parempi, muutaman kerran on pitänyt etsiä vanhoja pinoja, jottei aina kysyisi samoja asioita :|

Ja mikäs päivä se tänään onkaan siis, MAANANTAI!

Ja sehän tarkoittaa siskoni on noita sarjaa :)

En ole koukussa, en sitten yhtään...

Meneekin loppuilta television ääressä, kun vielä käenpesä tulee heti perään.

No, minä reipas kävin jo tänään hiihtämässäkin, heti suoraan töistä suunnistin ladulle.

Nyt voikin sitten hyvällä omatunnolla mussuttaa kaikkea hyvää illan, ettei vaan pääsisi laihtumaan.

T:Minerva72

Vierailija
6/55 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai-iltaa kaikille! Ajattelin tulla piipahtamaan tässä tutussa ketjussa, ja kertoilla myös omia kuulumisia. Kävin tänään ekassa ultrassa hoitopaikassani, viikkoja nyt 7+0. Ja niinhän siellä näkyi kaksi masu-asukkia köllöttelemässä. Tähän saakka olo on ollutkin positiivisesta testistä huolimatta välillä epäuskoinen, että onkohan masussa ketään, mutta nyt se sitten konkretisoitui. Laskettu aika menee syyskuun loppupuolelle, jos sinne asti päästään. Kaksosethan tuppaa monesti syntymään etuajassa. Olen välillä käynyt kurkkimassa teidän muiden kuulumisia, ja toivottavasti saisin pian seuraa tuonne plussanneiden puolelle. Siellä on välillä kovin hiljaista. Kaikkea hyvää toivotellen jokaiselle - tiitiäinen

Vierailija
7/55 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello clubilaiset!

Kiitos listauksista Tirppa ja Suvis!

Tirppa, olen tällä hetkellä ulkomaan jaostossa, muutoin eteläisessä jaostossa. :o)

Waimolle isot, isot peukutukset piinikselle. Jään odottamaan uutisiasi!

Nauttikaa Suomen hiihtokeleistä, olen ymmärtänyt, että kaameat pakkaset olisivat väistyneet (ainakin etelä-Suomesta).

Täällä välillä aurinkoista, välillä sateista. Kunnon kohotus on alkanut ja homeopatia palleroita nautin. Huhtikuun PAS siirtoa odotellessa keskitymme miehen kanssa toistemme hemmotteluun. :o) Elämä siis mallillaan.

Iloiset vilkutukset teille kaikille!

Vierailija
8/55 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....Mä sit tosiaankin lopetin eilen sen piinailun viimeiseen pinoon koska pp10 muuttui sitten kp1 tänään=((((( Vuoto alkoi ja melkoiset kivut, tosin luget pitää vuodon vielä jossain kurissa. Taas kun tietäisi miten niiden kanssa olisi viisasta menetellä. Heittääkö loput nurkkaan jotta menkat alkavat kunnolla ja pääsisi samalla eroon kaikista näistä estrogeeneista vaiko elätelläkö vielä epätoivoisesti jotain ajatuksia että onhan niitä vuotoja ollut muillakin raskaana olijoilla. Voi huokaus! Ois tää voinnu nyt edes yrittää onnistua=( Mä en vielä jotenkin edes usko koko asiaa. Tuntuu ettei taas jaksais alottaa toivomista. Onneksi sentään niitä alkioita on vielä pienen armeijan verran pakkasessa ettei tarvi koko hommaa alusta aloittaa (mitä tosin tuskin enään tekisinkään).

Että semmosta!

Waimo *LÄNTINEN jaosto;)*

Vierailija
9/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi ei (((((0))))) täältä lähti kunnon lohtuhali. Se on epäreilua, todella epäreilua. Anita Hirvosen sanoin " Itke vaan se helpottaa...." . Hyvä että on armeija odottamassa, toivotaan että PASit tuottaa tulosta. Mut ei ihan vielä luovuta toivosta tästä piinasta, sentään VASTA menossa pp10. Kuitenki oikeen paljon jaksuja sulle.

Noista jaoksista, mä oon vähän funtsinu (vastoin maantiedon oppeja)

=> Oulussa hoidoissa käyvät ovat pohjoisjaostoa (vetäkää suora viiva suomineidon " vyötärölle" , siitä ylöspäin on pohjoista)

eteläinen jaosto vois olla (piti hakea kartta avuksi) Hämeenlinnasta alaspäin (eli viiva ruotsista venäjälle hämeenlinnan kautta suoraan)

läntinen ja itäinen erotetaan vetämällä viiva Helsingistä Ouluun.

Unohtamatta ulkomaan kirjeenvaihtajia \0/ *huiskutus*

Mitäs mieltä oisitte ladyt tästä neidon pilkkomisesta. Reilusti vaan mielipiteitä ;0)

Nuru: olin ihan unohtanut sinut *punastuu pahoillaan*. Seuraavaan päivitykseen pääset varmasti mukaan ;0)

SuviTuulia: Joskus täytyy viettää noita laiskamatopäiviä, että taas jaksaa eiks juu....

Heli: joko tiedetään varmuudella piinailut.... vai ei.....

Omaa napaa: Näköjään jänskättää huominen (siis tän päiväinen) ettei oikeen uni tuu ja tuttitetristä on niin hauska pelata jep jep. Päivemmällä enemmän tiedetään.

Takaiskuista huolimatta oikeen lämpöistä ja ihanaa ystävänpäivää rakkaat " tuki" siskot. Täältä oikeen iso tsemppihali kaikille lupilaisille

((((((((((0))))))))))

Vierailija
10/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waimolle jaksuja ja iso (((((0))))) lohtuhali täältäkin.

Kiitokset listauksista Tirppa ja SuviTuulia, hyvä idea aloittaa viikkopino aina listalla. Ja ihan niin kuin Heli muisteli, eteläiseen jaostoon kuulun.

Viikonloppu oli ja meni vällyjen alla flunssan kourissa, nyt alkaa onneksi helpottaa. Tunnollisena työntekijänä sairastan tietysti juuri vapaalla, edellinen kunnon flussa oli viime keväänä talvilomalla. Mitähän vielä? No ainakin sitä, että clubilaisten innoittamana katsoin eilen pitkästä aikaa Siskoni on noitaa, ja kas, sehän oli hyvä :)

Ystävänpäiväterveisin,

RoseMary

Vierailija
11/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa käyty, kökkö. Limis oli ihan hyvä kp 11 nähen, elikkä 7.1mm mutta mutta..... follikkeleitakin oli muttei yhtään isompaa, siis selvästi johtosellaista. Olivat kaikki alle 10mm. Saas nähdä siirtyykö PAS eteenpäin ja otetaanko kuvioon mukaan lääkkeet. Lääkäri vähän väläytteli sitäkin mahdollisuutta. No ovista kuitenki yritetään bongata ja perjantaina sais aloittaa tikuttelun ja jos en oo tiistaihin mennessä ovuloinu, hoito siirtyy ja mietitään jatkoja.

Samalla kysyin niistä alkion luokituksista. Yksikään hedelmöittynyt ja jakaantunut alkio EI ollut TOP luokkaa ja kaks alkiota jotka heitettiin roskiin olivat monitumaisia. Pakkaseen meni 4 solusia ja 2 solusia. Ja jos oikeen kuulin niin sekin joka oli paras ja siis siirrettiin tuoreeltaan oli nelisolunen nelosluokkanen :( ainut positiivinen asia tässä on se että jos selviävät sulatuksesta voidaan molemmat siirtää koska ovat NonTop luokkaa meillähän tosiaankin on 2+2 pakkasessa.

Ei kyllä mun mielestä hyvältä kuullosta, löi kyllä tappiomielialan päälle. Ehkä meille ei sitten sitä lasta vaan tule. Vaikka lääkäri yritti kyllä sanoa ettei tilanne ole epätoivoinen, silti pettymys iski.

Mites muut lupilaiset? Ystävänpäivä on ainakin täällä pohjoisjaoston alueella aurinkoinen, jospa se siitä....

Vierailija
12/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello, hello, hello ladyt!

Tänään on hyvä hetki muistaa teitä cyber-ystävät ja kiittää lämpimistä sanoistanne. Teidän kanssa on ollut hyvä jakaa tuntemuksia, niin ilon kuin surun. Kiitos teille! Voimia ja jaksamista meille kaikille, tuokoon kevät monta iloista uutista tähän clubiin.

Waimolle lohtuhalaus. Olen pahoillani. Hienoa, että jaksat katsoa eteenpäin.

Tirppa, lääkäri tuskin turhaan antaisi toivoa, joten luottavaisin mielin vain huuruneniesi suhteen. Olen antanut itseni itseni ymmärtää ettei alkioita edes pakasteta ellei niillä katsota olevan potentiaalista toivoa lähteä elämään mamin masussa. Häntä pystyyn kamu, pakkasukot yllättävät sinut vielä iloisesti.

Iloista Ystävänpäivää teille kaikille sydämellisesti toivottaen

Nuru

Vierailija
13/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eileen en kerinnytkään enää illalla, kun piti katsoa noitasiskoja ;-)

Tirppa: Sähän nyt melkoinen orkanisaattori oot! Kyllä se vaan mulle passaa tuo etupiirijako, näyttää ihan pätevältä. Ja kerropas sitten potkivatko lääkkeillä vauhtia follikkeleihin. Varmaan jotain samantapaista suunnnittelevat kuin mullekin silloin kun ei insseihin oikein viitsineet munikset kasvaa. Toivottavasti ne nyt älyäis äänestää jonkun joukostaan kasvamaan isommaksi...

Tiitiäinen: kiva kuulla että kaikki on hyvin! Pää on taas harvana: oliko kaksosraskaus yllätys? Vai kertoiko sun kohdalla hcg-määrä jo jotain? Sorry kun en muista...

Nurulle heilutan sinne lämpöiseen (o/ Pikemmin se huhtikuukin tulee kun oma kulta on taas vierellä, eikös?

Waimo, voi surku! Samaan sitten loppui meidän piinailut :-( Onneksionneksi alkioita on teillä pakkasessa, kyllä niistä jonkun on pakko onnistua!

).( Menkat alkoi eilen illalla oikeastaan, mutta varsinaisesti tänä aamuna ja ehkä vähän isommalla voimalla kuin tavallisesti. Liekö osuutta asiaan teroilla...? No se tarkoittaa sitä että to pääsen pistelemään ja ens ti ja pe on ultrat. En hokannu puhelimessa kysyä, mutta punktio menee sitten 9.vkolle, eikö? Pääsis Niklaksen hoiviin, jos näin menis...

Vierailija
14/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailuhan se on naisen paras mielialalääke, eli menin ja ostin perussuksipaketin ettei pääse Helmi ja Minerva kovin ylikuntoon kaksistaan ;) mä oon sitten se joka on tupertunu siihen ihan reitin alkupäähän ladun varteen....

Nuru kiitos lohtusanoista, selailin vaan vanhoja ketjuja ja jossain klinikalla kuulemma nelosluokan alkiot menee suoraan roskiin tai säälistä kakkosluokkalaisen seuraksi tuoresiirrossa joten ei odotukset kovin korkeella ole.

Heli jos nyt ei tuu ovista tiistaihin mennessä, menee tämä kierto " myttyyn" hoidon suhteen. Pitää kuitenkin soittaa OYSiin jokatapauksessa ja mietitään jatkot, eli luultavimmin lääkkeet avuksi, mutta millon se onkin jo eri asia...

Tiitiäinen (meniköhän oikeen) Tuplaonnittelut. On se ihanaa että jollain aina onnistuu. Tarrasukkia sinne.

SuviTuulia joko energiataso on nousussa?

RoseMary75 toivottavasti työnantaja ymmärtää arvostaa tuollaista työlle omistautumista ja oman vapaan uhraamista ;o) se on kyllä inhottava tauti koko flunssa, täälläkin on taas nedä tukossa joten taitaa sukset olla hetken aikaa koristeena oven pielessä :P

LeiaK on tainnu vaipua nirvanaan vyöhyketerapian ansiosta kun ei oo kuulunu vähään aikaan mitään, huhuu huhuu :o

Siinäpä sitä tuttitetristä taas vähäksi aikaa, ihanaa ystävänpäivän jatkoa kaikille (0/ (0/

Vierailija
15/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=red]Hyvää Ystävänpäivää !!![/b][/color]

[b]Waimo[/b] iso lohtuhali (((((o))))) olisi se kyllä jo voinut teilläkin onnistaa. No sulla on oikea asenne, että ei muuta kuin uutta yritystä ja ehkäpä se seuraava PAS tuo sitten sen odotetun tuloksen. Tsemppiä!

Oma energaitaso taas tasoittunut ja tänään oonkin saanut jo vaikka mitä aikaiseksi. =) Nyt odottelen miestä töistä kotiin ja sitten laittelen mukavan tunnelmallisen ystävänpäivä illallisen meille.

[color=red]Halauksia kaikille clubilaisille![/color]

Vierailija
16/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kun olette olemassa ja jakamassa näitä huolia ja murheita sekä hetkellisiä ilojakin! Olette korvaamattomia omalla paikallanne=)

Eilen olin niin kietoutunut oman napani ympärille että en edes kyennyt kommentoimaan mitään. Otetaanpa sit uusiksi:

Tirppa se on nyt ollut kyllä ihailtavan aktiivinen. Vähän pitkin hampain suostun kuulumaan pohjoisjaostoon;))) Mutta oiskos pohjoisjaoston naisilla halukkuutta siihen tapaamiseen? What? Ja mitä paikkaa ehdottaisitte? Voitteko te kertoa missäpäin asutte vai onko niin pieniä paikkoja (kuten täällä) ettei taida tässä viittiä huudella...

Heli pääsee sit pistelemään! Hieno homma!!! Ja eikös tämä mene nyt sitten juuri niin kuin pitikin? Pidä meidät tunnollisesti ajan tasalla, jookos?

Tiitäiselle isot onnittelut hienosta ultranäkymästä!

Nuru, tulee se huhtikuu, heti enskuun jälkeen eli aivan pian!

Tirpalle vielä piti kommentoimani tuosta ultrakäynnistä että kyllä se on sitten p***eestä kun koskaan ei voi olla kaikki hyvin, aina se jostain päin mättää. Ymmärrän tunteet. Ja noista alkioluokituksista kyllähän se niin on että luonto sen sitten määrää mikä lähtee kasvamaan ja mikä ei. Vaikka alkiot ois priimaa ja limis paksu siltikin tulee negoja. Ei luovuteta vielä tähän!

Ja omaa napaa tai navan alustaa... Eilisen illan jälkeen ei sitten ole tullut vuotoa (juuri viime 5min tarkistusta en ole tehnyt). Menkkakipuja on kyllä. Voi päivää, että sitä ihmistä kiusataan nyt vielä tälläkin. Tuoresiirrossa vuoto alkoi pp12 ja nyt PASin pp10 taitaa olla sit aika samoja aikoja vai mitä? Silloinkin oli tätä että vuotaa, ei vuoda että kyllä mä kuitenkin olen sitä mieltä että ei raskaana olla. Mutta törkin nyt noita lugeja tonne edelleen ja testailen sit pe tai la aamuna. Kun tulin siihen tulokseen että lugeja tarvin lisää joka tapauksessa; Jos olen raskaana ne jatkuu ja jos en niin seuraavaan siirtoon. Eli apteekkiin vaan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eilisestä emme voi muuttaa mitään

huomisesta emme tiedä mitään

joten eletään vain tätäpäivää! ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vierailija
17/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun näköjään samaan aikaan täällä ollaan!! (((((Suvis)))))

Viettäkäähän ihana illallinen!

Vierailija
18/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerkisi edelle ((((((Waimo)))))) ! Hyvä, kun jokatapauksessa suuntaat jo tulevaan. Eikä tuloskaan ei vielä satavarma nega ole... ja jep, taitaa mulla mennä aikataulu toiveiden mukaan, paitsi että se luomuplussaylläripyllärihän tässä jäi puuttumaan ;-)

Valentinehalit muillekin (((((Koko lupi))))) !

Vierailija
19/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisvoimahalaukset Waimolle! Peukkujen pito ei sitten tainnut auttaa - tosi harmi homma! Mutta rohkea nainen sinä kyllä olet, jo nyt suuntailet tulevaan, voimia toivottelen jatkoonkin.

Tirpalle myöskin positiivisia tuulia lähettelen. Jospa kuitenkin huurunenät tosiaankin yllättävät.

RoseMarylle paranemista ja Helille tsemppiä piikittelyihin. Suvikselle hauskaa Valentinuksen päivän illallista - toivottavasti oikein hempeää sellaista! Niin ja kaikille lupilaisille paljon terkkuja ja ystävänpäivä tervehdys. On kyllä ihana että olette olemassa!

Omassa navassa ei isompia uutisia, kp:t lasketaan (kp4) ja ovulaatio metsästetään tässä kierrossa. Lääkärille soitan ajan, kun tuo ovulaation löydän. Aion varata sen lääkärin ihan tuohon loppukiertoon. Saa luvan ryhtyä kyllä reseptejä kirjoittelemaan - tai muuten päättää miten lähdetään asiaa hoitamaan. (Meikkishän ei ole vielä edes clomeja syönyt)

Nyt täytyy ryhtyä laittamaan ruokaa nälkäiselle miehelle.

Terkuin

Leia

Vierailija
20/55 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähän on ollut vilkas alkuviikko! Tirpalle ja SuviTuulialle kiitokset hienoista listauksista. Jaosto-jakokin on ihan ok, vaikka henkilökohtaisesti olenkin sitä mieltä, että pohjoinen on jossain tuolla Oulun yläpuolella. ;) Ja olen myös tämän viikkopinoutumisen kannalla, saa luettu kaikki kuulumiset helpommin.

Minerva on reipas, kun jaksaa käydä töiden jälkeenkin hiihtämässä! Mun hiihtoharrastus rajoittuu lähinnä viikonloppuihin, kun töiden jälkeen ei vaan yksinkertaisesti jaksa¿ ja pimeäkin tulee vielä niin äkkiä. Ei viitsi vaivautua, että lähtisi autolla tuonne valaistuille laduille. Mutta ehkäpä tullaan joku päivä ladulla vastakkain, jos kerran samassa kaupungissa hiihdellään. :)

Tirpalle myös hiihtointoa! Ja tsemppiä PASiin!

Waimolle iso lohtuhali!!! Olen pahoillani puolestasi, mutta ehkä vielä pieni toivonkipinä on olemassa, onhan se vasta pp12...? Minä olen siis kiinnostunut siitä tapaamisesta, paikkaa en osaa ehdottaa. Aikalailla pienellä paikkakunnalla itsekin asustelen, Oulun alapuolella siis. Olisko jollakin innostusta alkaa puuhaamaan tuota tapaamista, itse tunnustan olevani aika huono tuollaisissa¿ Ja te, joilla on kokemusta vastaavista tapaamisista, kertokaahan kokemuksia ja miten järjestelyt onnistui jne.

Tiitiäiselle paljon onnea, että oikein kaksoset! Ihanaa!

RoseMarylle pikaista paranemista sekä huiskutukset ulkomaanjaostolaisille!

Kirjoittelehan Heli miten tilanne etenee, ja hyvä että aikataulu meni niin kuin toivoitkin.

Omasta tilanteesta sen verran, että päätettiin miehen kanssa siirtyä iiveeähfään OYSiin. Tänään soitin VL:oon ja pyysin lähetteen. Lääkäri arveli, että jono on jonnekin marras-joulukuulle asti! Siihenhän on ikuisuus!!! :( No, kait sen kestää tämän kaiken odottelun jatkoksi¿ Eli mun kohdalle vois päivittää, kuka sitten ehtiikään seuraavaa viikkopinoa aloittamaan, että jonotetaan ivf:ään. Senkin takia siis olen kovin innokas kuulemaan teidän muiden ivf:läisten kuulumisia.

Hyvää Ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti! Olette iso tuki, kun jaksatte kuunnella huolia ja murheita! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme