Miksei Bella katso Edwardia silmiin, kun tälle puhuu? Juttelee leualle ja kaulalle.

• ylös 36
  • alas 5

Sivut

Kommentit (40)

Kyttääjä561 kirjoitti:
Ei siinä mikään ärsytä, se nyt on vain uskomattoman paska elokuvasarja ja huonosti kirjotettu.

Jaa, minusta se on ihan hyvä elokuvasarja, miksipä muutenkaan kerta toisensa jälkeen tuota jaksaisi kattoakaan.

Mutta tuo Bellan tapa tutkia kulmat virneessä Edwarin kaulaa saa ainakin minut puistattelemaan.

• ylös 31
  • alas 11
Sisältö jatkuu mainoksen alla

ExoPol kirjoitti:
Miksei Bella katso Edwardia silmiin, kun tälle puhuu? Juttelee leualle ja kaulalle.

Mua ärsyttää se ettei naispääosan esittäjä oikein tajua Bellan roolia.Kirjoissa Bella on sosiaalisesti kömpelö,mutta sympaattinen,elokuvassa hän esimerkiksi kärsiessään sydänsuruista näyttää siltä että on katatonisessa psykoosissa. Ärsyttää lajirajat ylittävä kolmiodraama.Ärsyttää että vampyyreista on tehty jotain glitterhyypiöitä.Eniten ärsyttää,että olen lukenut kaikki kirjat ja katsonut kaikki leffat vaikka koko Twilight-hypetys yököttää minua :D

• ylös 72
  • alas 5
Vierailija

Mua ärsyttää suunnattomasti Bellan näyttelijän maneerit, ne ylittävät ärsyttävyydessään jopa latteat henkilöhahmot ja mitättömän käsikirjoituksen. Jossain vampyyriparodiassa olikin revitty hyvin irti tästä paskasta näyttelemisestä.

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

Koko sarja vain huononi loppua kohden. Ekassa päästiin pussaamaan kerran, sitten mentiin naimisiin (!), harrastettiin kerran (!) seksiä, sitten pitkin kaivaa valtava tamponilaatikko esille ja kaikki, tasan kaikki vampyyrit näyttävät Frodon psykoottisilta serkuilta. Yksikään ei osaa olla luonnollisen näköinen. Kaikki moljottavat.

• ylös 36
  • alas 6
Vierailija

Sain sen kirjasarjan ensimmäisen osan lahjaksi mieheltä ja vaikka olen innokas lukija oli koko opus jäädä kesken..
tylsää, puisevaa, 50-lukulaisen siveellistä teinifantasiaa!
Ja elokuva.. ei helvetti. Se puissa kiipeily, pökkelöt näyttelijät..."puistatus"

Parodia "Vampyyrien imussa " on tuhat kertaa parempi kuin alkuperäinen!

Ps. Suosittelen muuten kirjaa "Illallinen vampyyrin kanssa" , siinä tehdään kaikki se mikä Houkutuksessa jäi tekemättä ;-)

• ylös 19
  • alas 5
Vierailija

Vittu se pedarisusi RAKASTUU VAUVAAN ja se sitten vielä selitellään parhain päin!!! Puhumattakaan toisesta sudesta, joka on "luontonsa takia" tehnyt vaimonsa naamasta maantiepitsaa ja SEKIN SELITELLÄÄN PARHAIN PÄIN. Ja mitä tapahtuu Eetun ja Pellan häävuoteessa? No läskihän siellä tummuu koska intohimo. Ootteko te oikeesti noin tauskeja?????? Aivan vitun sairas mormoonipropagandaa tuputtava kirja/elokuvasarja.

• ylös 40
  • alas 11
Vierailija

Eka elokuva on oikein hyvä romanttinen teinipläjäys, sitten käy tylsäksi. Se mikä mua tuossa ärsyttää on perusteeton Bellan palvonta. Mitä se on tehnyt ansaitakseen sen että on maailman napa jota suojelemaan porukat asettuu jonoon? Ollut kaunis ja tuijotellut hämmentyneenä?

• ylös 40
  • alas 3
Vierailija

En ole yhtäkään kirjaa lukenut saati elokuvaa katsonut, mutta Anne Ricen kirjat kymmeniä kertoja läpi kahlanneena Twilightin "vampyyrit" aiheuttavat jo kuulopuheina minulle ärsytystä.

"Ne on siis vähän niinku vamppyyreitä, mut ne voi olla valossa, mut sillon ne vaan vähän kimmeltää. Eikä ne edes oikeestaan juo verta. Et ne on vähän niinku vampyyreitä mut ei sit kuitenkaa oo..."

• ylös 18
  • alas 6
Vierailija

Eniten ärsytti Kristen Stewart. Siinä vasta yhden tympeän ilmeen nainen. Mutta kyllä nuo elokuvat iloakin tuottivat, Edward näytti koko ajan kärsivän pahasta ummetuksesta ja varsinkin kakkosleffan katsoin ääneen nauraen kun Jacobilla ei vaan se paita pysynyt päällä.

• ylös 47
  • alas 7
Vierailija

Se etten ikinä pystynyt uskomaan sitä "rakkautta". Ne oli himokkaita teinejä ja ne halus panna, mutta sitten se oli jostain syystä suurta rakkautta. Ja sitten ne ei muka voinut nussia koska se yks oli vampyyri. Helvetti jos, oot yli 100v vampyyri ja et osaa jo nuolla pillua niin oiskohan jo aika opetella? Ja netistä voitte tilata vaikka dildon jos Bella ois halunnu penetraatiota. Kiimaset teinit keksii kyllä keinot.

• ylös 17
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikäs se parodialeffa olikaan joka Twilightista oli tehty, Breaking Wind..?

Ainakin on Vampires Suck, eli vampyyrien imussa.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Pöh. Minä pidän Twilighteistä. Olen juurikin lukemassa Breaking Dawnia uudelleen. Toki päähenkilön jatkuva itsensä epäily ja mollaaminen on ärsyttävää, mutta toisaalta, sellainenhan minäkin olin teini-iässä. Edward toki haluaisi seksiä Bellan kanssa, mutta pelkää tappavansa tämän, koska Bella on suurimman osan sarjaa heikko ihminen.

Ujot ja epävarmat ihmiset muuten eivät uskalla katsoa toisia ihmisiä silmiin, vaan katsovat sivuun tai alas. Siksi olisi ollut epäuskottavaa että epävarma Bella katselisi silmät kiiluen Eetvarttia silmiin.

No joo, kaikki saa tietysti inhota mitä haluaa, mutta miksi sitten katsotte tarkkaan leffat yms. Itse en tuhlaa aikaani esim. muotiblogeihin, kun ne eivät minua kiinnosta.

• ylös 27
  • alas 5
Vierailija

Siis ekassa leffassa se Kristen Stewartin näytteleminen ja hönkiminen oli niin vaivaannuttavaa katsottavaa, että oikein ahdisti. Kattokaa Youtubesta pätkä Kristen Stewart School of acting niin kyllä ärsyttää. Mutta mun mielestä toka ja kolmas leffa on paljon viihdyttävämpää ja Kristenikin on päässyt jo vähän jyvälle, tai sitten ohjaaja vaihtui parempaan. Se eka leffa oli kyllä niin junnaavaa, että mikä tahansa on parempi sen jälkeen.

Niitä vikoja leffoja en sitten ookkaan kattonut, mun mielestä on ihan naurettavaa että ne meni naimisiin (no okei, se nyt vielä menee), mutta se kun ne sen mukulan sai. Aivan surkee käänne ja voin vain kuvitella miten Twilight-teinit ympäri maailmaa haluaa ittelleenkin tuollaisen ihanan ja niin söpön Remenesseen vai mikä hitto se oli.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pöh. Minä pidän Twilighteistä. Olen juurikin lukemassa Breaking Dawnia uudelleen. Toki päähenkilön jatkuva itsensä epäily ja mollaaminen on ärsyttävää, mutta toisaalta, sellainenhan minäkin olin teini-iässä. Edward toki haluaisi seksiä Bellan kanssa, mutta pelkää tappavansa tämän, koska Bella on suurimman osan sarjaa heikko ihminen.

Ujot ja epävarmat ihmiset muuten eivät uskalla katsoa toisia ihmisiä silmiin, vaan katsovat sivuun tai alas. Siksi olisi ollut epäuskottavaa että epävarma Bella katselisi silmät kiiluen Eetvarttia silmiin.

No joo, kaikki saa tietysti inhota mitä haluaa, mutta miksi sitten katsotte tarkkaan leffat yms. Itse en tuhlaa aikaani esim. muotiblogeihin, kun ne eivät minua kiinnosta.

Minä pidän myös. Ja vanha akka olen.

Kaiken ei tarvitse olla niin hemmetin syvällistä ja realistista, viihdyn myös romanttisen hömpän parissa.

• ylös 21
  • alas 4
Vierailija

Paras kohta on se kun ne menee pelaamaan pesistä tms. ja ne vihollisvampyyrit tulee ja "leijuen" etenevät kohti kenttää. Ihan huippu leijumista =D

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paras kohta on se kun ne menee pelaamaan pesistä tms. ja ne vihollisvampyyrit tulee ja "leijuen" etenevät kohti kenttää. Ihan huippu leijumista =D
Siitä tykkään myös kun ne juoksee metsässä, väliin nopeutettuna, väliin hidastettuna. Edward nyt vaan on niin sulonen, että siksi tuota jaksaa katsella uudestaan ja uudestaan, jotta saako se sanottua mitä haluaa.

Vierailija

Mua ärsyttää että kirjoissa Edwardia kuvaillaan "kylmäksi ja kovaksi kuin marmoripatsas". Jossain olikin vitsailtu kirjailijan nekrofiliataipumuksista,mutta vaikka Edward ei olisi edes elävä kuollut,kuka haluaa rakastella kylmää ja kovaa miestä? Luulisi että ei tunnu kivalta kylmä kalu sisässä...

Ärsyttää myös,että olen nähnyt Kristen Stewartin näyttelevän hyvin muissa elokuvissa(Fierce People,Adventureland) ja hän on oikeasti ihan hyvä näyttelijä,ei vain sovi Bellan rooliin,joten vaikuttaa leffassa urpolta.

Ja ärsyttää se,miten Bella oli palavasti rakastunut sekä vampyyriin että ihmissuteen(varmaan joku hipsterijuttu,oman lajin miehet on liian mainstreamia),mutta joutui valitsemaan sen "jota ilman ei voi elää". Ärsytti,kun ei selitetty,miten 200-vuotias elävä kuollut,jonka elintoiminnot ovat pysähtyneet,pystyy harrastamaan seksiä,ja vieläpä siittämään lapsen.

• ylös 19
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.