Vierailija

Siis jo tapailun alkuvaiheessa. Vai vertaanko johonkin aiempaan suhteeseen tunteitani? Vuosien suhde takana ja loppui heinäkuussa. Nyt ei herää tunteet, vaikka keskusteluyhteys on parasta mahdollista ja miellyttävä ihminen kaikkiaan kuviossa. Vaikuttaako lievä masennukseni ja unettomuuteni tähän? Myös työuupumus lähellä. Pitäisikö hoitaa itsensä kuntoon ensin?

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

No kyllä pitäisi hoidattaa itsensä kuntoon. Vasta kun rakastaa itseään, voi alkaa rakastamaan muita.
Silti se kipinä voi puuttua joidenkin kanssa, yleensä näistä tapauksista tuleekin sitten kavereita/ystäviä.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Mitähän tapailuilta haetaan? Omalla kohdalla haluan nimenomaan keskustella ja tutustua ihmisen ajatusmaailmaan, arvoihin, mielipiteisiin, tavoitteisiin, elämän eri kokemuksiin jne. Jos arvomaailma kohtaa ja samoja kiinnostuksia, herää minulla mielenkiinto entisestään ja sitä kautta tunteet. Ellei löydy yhteisiä aiheita ja ajatukset aivan eri planeetalta, en koe aiheelliseksi jatkaa keskusteluja toistamiseen.

Jos heti alussa hypätään vuoteeseen, ei kai voi odottaakaan tunnepitoista suhdetta? Pannahan voi melkein kenen kanssa tahansa , mutta tunteet tulee ainakin mulle ihan toista reittiä kuin fyysistä kautta. Kun saa henkisen yhteyden, tulee tunteet.

Jos on itse huonossa kunnossa, masentunut tai rikki edellisestä suhteesta, ei ole mitään annettavaa uudelle kumppanille. Kukaan ei voi rakastaa ehjäksi, se on tehtävä itse. Ja tunteet voi masennuksen myötä olla jäissä ja siis ei koe mitään myönteisiä fiiliksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen  oppinut luottamaan sisäiseen ääneeni ja se on yleensä oikeassa. Hyvin pian aistin uuden ihmisen seurassa, onko tässä sitä oikeaa kiinnostavaa. Jos on, pidän kyllä kiinni. Ja yleensä on niin, että vastapuolella on sama tuntu tai sitten sitä ei ole kummallakaan. Jännää kemiaa vai mitä sitten onkaan.  Joskus tuo tunne herää vähitellen tutustumisen kautta.

Vierailija

Mitäs annettavaa masentuneella on kenellekään? Tarvitsee itse apua. Seurustelusuhde ei voi olla terapiasuhde.

Vierailija

Mun kohdalla kävi, että mies lopulta myönsi, ettei ole minua kohtaan tunteita. Raotti sitten historiaansa; petti vaimoaan työkaverin kanssa ja oli ero tullut. Jossain vaiheessa oli monia naisia kierroksessa, aina uusi suhde toisen perään. Muutenkin epäempaattinen, ei osaanut myötäelää missään, mutta itse tarvitsi kannattelua. Itse olen kovin tunteellinen ja puhun tunteista. Oliko sitten miehen tunne-elämä sekaisin tai itse liian vahvatunteinen tai sitten vaan miestä ei kiinnostanut enää, kun alkuliehittelyjen jälkeen pääsi tavoitteeseensa.

Vierailija

Tapailin vähän aikaa tuollaista vältteleväksi muuttunutta miestä. Kertoi sitten, ettei tunne minua kohtaan mitään. Annoin palaa takaisin, että oli mulle korvaava suhde  alusta alkaen ja seksin määräkin ja laatu riittämätön.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.