Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva jonka olet jättänyt kesken ja miksi?

Vierailija
21.12.2015 |

Itelläni yksi niistä oli Bad Teacher. Se oli vaan niin paska.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on aina ollut pakko jättää Mission Impossiblet kesken, en tiedä miksi. Ne on vaan niin helvetin huonoja toimintaleffoja.

Vierailija
2/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta Netflixistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inception. Nukahdin.

Vierailija
4/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interstellar jäi kesken, koska oli niin armottoman pitkäveteinen ja liian pitkä. Katsoin loppuosan kolme kuukautta myöhemmin, koska halusin kuitenkin nähdä, miten loppuu. Ei olisi kannattanut. En ymmärrä ollenkaan, miksi filmin ympärillä oli sellainen hypetys. Verrattiin jopa Avaruusseikkailu 2001-elokuvaan, joka oli oikeasti hyvä.

Vierailija
5/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon sotilas, jäi kesken jo ihan alussa. Syy = booooooooooring.

Vierailija
6/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inception. Nukahdin.

Mäkin jätin Inceptionin kesken!! Antaa alapeukkujen sataa, oli vaan niik järjettömän tylsä

Vierailija
7/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinoiden planeetta, ihan järkyttävän huono. Kiinnostus loppuu viimeistään puolivälissä.

Vierailija
8/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audition, japanilainen kauhuleffa. Oli liian rankka, ei pystyny.

Vierailija
9/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkovskin Solaris, koska pelkäsin niin kauheasti. En ole vieläkään nähnyt sitä. Kirjan olen kyllä lukenut.

Vierailija
10/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrit, ranskalainen kauhuelokuva. Oli niin ahdistava ja kuvottava, että näin painajaisia siitäkin pätkästä, minkä kestin katsoa.

Vierailija
11/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaspar Noén Love. Miten voi nussimisesta tehdä niin puuduttavan tylsän leffan?

12/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interstellar oli niin puuduttavan tylsä, että sen jätin monta kertaa kesken, kunnes lopulta kuukauden pätkissä sain sen loppuun. Täysin epäuskottava, sekava, tekemällä tehty loppuherkistely ja tympeät roolisuoritukset.

Conan - Barbaari, vuodelta 2010(?) oli pakko jättää kokonaan katsomatta puolen tunnin jälkeen. Olen fantasialeffojen ystävä ja tuo elokuva oli rikos kaikkia genren teoksia kohtaan, miten yhteen rainaan onkin saatu noin huonoja näyttelijöitä ja karsea käsikirjoitus?

Vierailija
13/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eragon -olen yrittänyt katsoa sitä ainakin 4 kertaa, en vain kestä sitä huonoutta.

Vierailija
14/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buttman's Big Tit Adventure. Tulin jo ennen puoltaväliä.

Vierailija
15/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistunut kaksi kertaa leffateatterista kesken näytöksen, Titanicin sekä Twilightin aikana. Titanicin aikana suurin osa katsojista parkui ja huokaili, minusta taas elokuva oli pitkäveteinen kärsimysnäytelmä. Twilight taas on teineille tarkoitettua kuraa, eikä minun aikuisena olisi ikinä pitänyt mennä katsomaan sitä.

Vierailija
16/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Star wars, oli mielestäni tylsä. Varmaan myös jotain outoja taideleffoja.  Elokuvateatterista en ole koskaan lähtenyt kesken kaiken.

Vierailija
17/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellopeliappelsiini. En voi sietää sadistista väkivaltaa. Tulen huonovointiseksi ja vihaiseksi. Ja tiedän, että se on hyvä elokuva ja että ihmisen pitäisi ylitellä ja kodtella rajojaan.

Mutta silti, ei ikinä sitä mulle.

Vierailija
18/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kellarissa. Perustuu Natascha Kampuschin kokemuksiin.

Aivan JÄRKYTTÄVÄN tylsä elokuva! 

Vierailija
19/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2001: A Spce Odyssey- Olin raskaana, alkoi palelemaan ja iski äkkinäinen himo kuumiin ranskalaisiin perunoihin.

Vierailija
20/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffoja on jäänyt monia kesken, mutta elokuvateatterista olen lähtenyt vain kahdesti kesken elokuvan ja olen kohta 50 v ja nähnyt todella paljon leffoja. Kesken jääneet : 1) Reservoir dogs, jotenkin ällöä väkivaltaa 2) Charlien enkelit, olin raskaana ja vauva alkoi muljua ihan hirveästi vatsassa, en jäänyt kärsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi