Elokuva jonka olet jättänyt kesken ja miksi?
Itelläni yksi niistä oli Bad Teacher. Se oli vaan niin paska.
Kommentit (21)
Interstellar jäi kesken, koska oli niin armottoman pitkäveteinen ja liian pitkä. Katsoin loppuosan kolme kuukautta myöhemmin, koska halusin kuitenkin nähdä, miten loppuu. Ei olisi kannattanut. En ymmärrä ollenkaan, miksi filmin ympärillä oli sellainen hypetys. Verrattiin jopa Avaruusseikkailu 2001-elokuvaan, joka oli oikeasti hyvä.
Tuntematon sotilas, jäi kesken jo ihan alussa. Syy = booooooooooring.
Vierailija kirjoitti:
Inception. Nukahdin.
Mäkin jätin Inceptionin kesken!! Antaa alapeukkujen sataa, oli vaan niik järjettömän tylsä
Apinoiden planeetta, ihan järkyttävän huono. Kiinnostus loppuu viimeistään puolivälissä.
Audition, japanilainen kauhuleffa. Oli liian rankka, ei pystyny.
Tarkovskin Solaris, koska pelkäsin niin kauheasti. En ole vieläkään nähnyt sitä. Kirjan olen kyllä lukenut.
Marttyyrit, ranskalainen kauhuelokuva. Oli niin ahdistava ja kuvottava, että näin painajaisia siitäkin pätkästä, minkä kestin katsoa.
Gaspar Noén Love. Miten voi nussimisesta tehdä niin puuduttavan tylsän leffan?
Interstellar oli niin puuduttavan tylsä, että sen jätin monta kertaa kesken, kunnes lopulta kuukauden pätkissä sain sen loppuun. Täysin epäuskottava, sekava, tekemällä tehty loppuherkistely ja tympeät roolisuoritukset.
Conan - Barbaari, vuodelta 2010(?) oli pakko jättää kokonaan katsomatta puolen tunnin jälkeen. Olen fantasialeffojen ystävä ja tuo elokuva oli rikos kaikkia genren teoksia kohtaan, miten yhteen rainaan onkin saatu noin huonoja näyttelijöitä ja karsea käsikirjoitus?
Eragon -olen yrittänyt katsoa sitä ainakin 4 kertaa, en vain kestä sitä huonoutta.
Buttman's Big Tit Adventure. Tulin jo ennen puoltaväliä.
Olen poistunut kaksi kertaa leffateatterista kesken näytöksen, Titanicin sekä Twilightin aikana. Titanicin aikana suurin osa katsojista parkui ja huokaili, minusta taas elokuva oli pitkäveteinen kärsimysnäytelmä. Twilight taas on teineille tarkoitettua kuraa, eikä minun aikuisena olisi ikinä pitänyt mennä katsomaan sitä.
Joku Star wars, oli mielestäni tylsä. Varmaan myös jotain outoja taideleffoja. Elokuvateatterista en ole koskaan lähtenyt kesken kaiken.
Kellopeliappelsiini. En voi sietää sadistista väkivaltaa. Tulen huonovointiseksi ja vihaiseksi. Ja tiedän, että se on hyvä elokuva ja että ihmisen pitäisi ylitellä ja kodtella rajojaan.
Mutta silti, ei ikinä sitä mulle.
Tyttö kellarissa. Perustuu Natascha Kampuschin kokemuksiin.
Aivan JÄRKYTTÄVÄN tylsä elokuva!
2001: A Spce Odyssey- Olin raskaana, alkoi palelemaan ja iski äkkinäinen himo kuumiin ranskalaisiin perunoihin.
Leffoja on jäänyt monia kesken, mutta elokuvateatterista olen lähtenyt vain kahdesti kesken elokuvan ja olen kohta 50 v ja nähnyt todella paljon leffoja. Kesken jääneet : 1) Reservoir dogs, jotenkin ällöä väkivaltaa 2) Charlien enkelit, olin raskaana ja vauva alkoi muljua ihan hirveästi vatsassa, en jäänyt kärsimään.
Mun on aina ollut pakko jättää Mission Impossiblet kesken, en tiedä miksi. Ne on vaan niin helvetin huonoja toimintaleffoja.