Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä, joka itse katkaisi yhteydenpidon täysin mentyään naimisiin ja saatuaan sen lapsen, lähettää joka joulu sellaisen joulukortin jossa sen lapsen kuva??

Vierailija
21.12.2015 |

En vaan tajua. En ole saanut tutustua tuohon lapseen koskaan. En silloin kun se oli vauva, enkä nytkään kun se on koululainen. Minua ei kutsuttu mihinkään yhteisiin juhliin eikä tapaamisiin häiden jälkeen. Kun yritin soittaa ja kysellä kuulumisia, ei vastattu. Eikä soitettu takaisinpäin. Joku ylimalkainen teksitiviesti tuli kerran, ja sekin oli massaviesti joka oli laitettu kai kaikille joiden numero oli luurissa. En tiedä ollenkaan, että mitä tein väärin ja miksi minut poistettiin ystävyydestä, ihan kerralla.
Silti, joka vuosi, vaikka me olemme muuttaneetkin, tulee itsetehty joulukuvakortti, jossa tämä tuntematon lapsi tonttulakissa,joka vuosi isompana, ja allekirjoituksena kovasti hyvää joulua toivottaa näköjään entinen paras ystävättäreni ja miehensä ja lapsi.
Mulle tulee vaan paha mieli enkä tajua koko juttua. Kertokaa te äitiysmaailmaan kadonneet entiset ystävät, että miksi se kortti sitten lähetetään, ja miksi siinä on entiselle ystävällesi täysin tuntemattomaksi jääneen lapsen kuva? Mitä tällä niinkuin haetaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mitään haeta,mun kaveri on tottunut tuohon tapaan ja tekee sitä samaa, mitä perheessään on aina tehty. Lähettää joulukortteja liki sata, meidänkin perheeseen tulee kolme korttia, eli jokaiselle vielä siis oma! Tapa, tottumus, ihan hullu jouluihminen, eli kaikille lähtee kortit, oli enää tekemisissä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla