Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei suostu B-rapun käsittelyyn

Jape
21.12.2015 |

Miksi vaimoni ei halua antaa b rappua minulle, koska tuntuu muka epämukavalta? Saunaillassa jutellut asiasta kavereideni kanssa ja kaikki ovat kuulemma saaneet kokeilla vaimojensa kanssa, pari kuulemma harrastaa vakituisesti. Miksi minä en saa kokeilla?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaveritkin saa, niin miksen minä?"  Olettaisi nyt aikuisen miehen omaavan kypsemmän ajattelutavan kuin 5-vuotias. Ei ole sulta oikein painostaa vaimoasi sängyssä juttuihin, mitkä ei häntä innosta. Kypsänä ja vastuuntuntoisena ihmisenä nielet "tappiosi" ja uudistatte yhdessä seksielämäänne jollakin muulla tavalla, jos se virkistystä kaipaa.

Ei kannata ruveta rypemään saavissa täynnä omia kyyneliä kun haluaa vaimo pitää sen takaluukun "exit only"-alueena, ellet nyt välttämättä halua muidenkin tietävän sun olevan tyhmä kuin saapas.

Jospa vaikka kokeilisit sängyssä uutena juttuna kunnioitusta kumppania ja kumppanin toiveita ja mieltymyksiä kohtaan painostuksen sijasta, varmaan ihan hyvä lähtökohta.

Joo mutta ettekö te tajua että minä haluan voittaa ensinnäkin tuon vedon jotta loppuu se saunailloissa kyräily, haluan kokea sen muutenkin ja periaatteen vuoksi myös. Mikä helvetti siinä on niin vaikeata?

Kuka urpo muka tuommoisesta veto löisi. Sinähän voisit valehdella, vai miten ajattelit todistaa tapahtuman?

Vierailija
42/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimoni ei halua antaa b rappua minulle, koska tuntuu muka epämukavalta? Saunaillassa jutellut asiasta kavereideni kanssa ja kaikki ovat kuulemma saaneet kokeilla vaimojensa kanssa, pari kuulemma harrastaa vakituisesti. Miksi minä en saa kokeilla?

Jos vaimosi tietää, että se tuntuu epämukavalta, on hän sitä jo kokeillut. Kun ei tykkää, niin ei tykkää.

Vakuuttanut minulle ettei ole kokeillut eikä halua kokeilla. Mikä siinä on niin vaikeata kokeilla yhtä perse panoa? Ei jaksa kuunnella kavereiden naljailua kun en saa persettä ja en todellakaan halua maksaa näille irvailijoille 200 euroa. Eräs kaverini aina painottaa ettei ole mies eikä mikään jos ei ole kerran päässyt naisen persettä maistamaan.

Olet ihan kavereidesi vietävissä oleva vätys. Etkö ymmärrä, että kaverisi leikkivät kustannuksellasi? Tuo vedonlyönti on ihan idioottimainen teko. Olet asettanut parisuhteesi kaveriporukan vitsiksi, häpeäisit. Maksa oppirahat ja säästä summa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n b-rappua voisi vähän käsitellä talonmiehen toimesta !!!

Vierailija
44/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika lapselliselta. "Mäkin haluun, kun kaveritkin saa".

No minua ärsyttää kun aina saunailloissa puheenaihe kääntyy aina näihin vaimojen persepanoihin ja kaverit kehuskelevat ja kyselevät minulta ärsyttävä virne naamalla olenko jo saanut persettä, kun tietävät etten ole saanut.

Ei jeesus. Oletteko jotain kehareita??? :D

Vierailija
45/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä tuon vaimon saan taivuteltua perse panoon? Tästä on 200€ veto jopa laitettu kavereiden kesken että saanko ennen ensi juhannusta. Kertokaa vinkkejä.

Toistan itseäni, olet lapsellinen. Minkä ikäinen muuten olet ap?

Olen 41v Mies

Vierailija
46/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä tuon vaimon saan taivuteltua perse panoon? Tästä on 200€ veto jopa laitettu kavereiden kesken että saanko ennen ensi juhannusta. Kertokaa vinkkejä.

Tuolla ÄO:lla pitäisi joutua jo holhouksen alle. En ole näin typerästä ihmisestä kuullut pitkään aikaan! Kunpa vaimo tajuaisi häipyä ASAP.

Vierailija
47/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartaasti toivon, että naisesi tajuaa lähteä hevonkuuseen kauaksi tollasesta miehestä. Seksielämä ei ole mikään vedonlyönnin aihe, etkä sä voi ketään tollatavalla painostaa mihinkään, hyi helvetti. Taitaa seksielämänne puutteellisuus olla ihan herrasta itsestään kiinni enempi, kerta tollatavalla kunnioittamattomasti halvennat naistasi ja lihallisia ilojanne.

No ei ole puutteita olen hyvin varustettu. Kyllä me lyödään vaikka mistä vetoa kavereiden kesken ei tämä ole mikään poikkeus.

Vierailija
48/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä vaimokkeesi (ja ne kuuluisat kaverit) olisivat siitä, että menisit maksullisen naisen luokse hoitamaan tämän asian? Tietysti ehkäisyä käyttäen. Saisit jutun pois päivänjärjestyksestä ja vaimosi saisi olla rauhassa tämän asian tiimoilta.... Tai todellakin pyydät kaverin vaimoa lainaksi, kun kerran niin tykkäävät moisesta, kaikki osapuolet....

Vierailija
49/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooookaaaa päivä sama keskustelu....

Vierailija
50/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimosi tietää, että se tuntuu epämukavalta, on hän sitä jo kokeillut. Kun ei tykkää, niin ei tykkää.

Vakuuttanut minulle ettei ole kokeillut eikä halua kokeilla. Mikä siinä on niin vaikeata kokeilla yhtä perse panoa? Ei jaksa kuunnella kavereiden naljailua kun en saa persettä ja en todellakaan halua maksaa näille irvailijoille 200 euroa. Eräs kaverini aina painottaa ettei ole mies eikä mikään jos ei ole kerran päässyt naisen persettä maistamaan.

Olet ihan kavereidesi vietävissä oleva vätys. Etkö ymmärrä, että kaverisi leikkivät kustannuksellasi? Tuo vedonlyönti on ihan idioottimainen teko. Olet asettanut parisuhteesi kaveriporukan vitsiksi, häpeäisit. Maksa oppirahat ja säästä summa.

No en ole! Olen kaveriporukan isoin karju. Lyödään vetoa melkein mistä vaan.

Vierailija
51/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko panna muijaasi takaapäin? Siinä hommassa vaan tökkäset "vahingossa väärään reikään" hyvin liukastetun molosi.

Vierailija
52/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v Mies

Oikeasti? Ei uskoisi..

Vierailija
53/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä vaimokkeesi (ja ne kuuluisat kaverit) olisivat siitä, että menisit maksullisen naisen luokse hoitamaan tämän asian? Tietysti ehkäisyä käyttäen. Saisit jutun pois päivänjärjestyksestä ja vaimosi saisi olla rauhassa tämän asian tiimoilta.... Tai todellakin pyydät kaverin vaimoa lainaksi, kun kerran niin tykkäävät moisesta, kaikki osapuolet....

Ettekö te helvetin mäkäräiset ymmärrä että se pitää olla oma vaimo ja sen perse niin siinä vedossa sovittiin. Eikä se kortsujen kanssa tuntuise miltään edes.

Vierailija
54/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole! Olen kaveriporukan isoin karju. Lyödään vetoa melkein mistä vaan.

No sen kyllä uskon, että lyötte vetoa vaikka mistä. Niinhän olet itsesi kuseen nytkin järjestänyt. Ei vedonlyönnissä ole itsessään mitään pahaa, mutta ole jatkossa viisaampi mistä vetoa lyöt. 

Vierailija
55/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartaasti toivon, että naisesi tajuaa lähteä hevonkuuseen kauaksi tollasesta miehestä. Seksielämä ei ole mikään vedonlyönnin aihe, etkä sä voi ketään tollatavalla painostaa mihinkään, hyi helvetti. Taitaa seksielämänne puutteellisuus olla ihan herrasta itsestään kiinni enempi, kerta tollatavalla kunnioittamattomasti halvennat naistasi ja lihallisia ilojanne.

No ei ole puutteita olen hyvin varustettu. Kyllä me lyödään vaikka mistä vetoa kavereiden kesken ei tämä ole mikään poikkeus.

Vieköhän iso meisselisi verta aivoiltasi?

Vierailija
56/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta on tainnut tuolta pääkopasta jäädä varustelutaso vähän heikonlaiseksi. Sun kaverit on vetänyt sua 6-0. Kurjia kavereita sulla.

Eikö sulle todellakaan ole tullut mieleen että jokaisella ihmisellä on oikeus päättää omasta kropastaan. Ja että teidän parisuhteen intiimit asiat eivät ole mikään vedonlyönnin kohde. Miltä susta tuntuisi jos nuo "kaverit" päättäisivät kokeilla sua ns b-rappuun eivätkä uskoisi kun sanoisit että et tykkää siitä?

Vierailija
57/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko panna muijaasi takaapäin? Siinä hommassa vaan tökkäset "vahingossa väärään reikään" hyvin liukastetun molosi.

Olen yrittänyt ei toimi kun jännittää aina perse silmäänsä ja rupeaa kiemurtelemaan sekä huutamaan kuin viimeistä päivää.

Vierailija
58/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) seksielämästä ei lyödä vetoja, koska se koskee myös vaimoa

2) miten todistat kavereillesi voittaneesi vedonlyönnin

3) kaverisi pitävät sinua pilkkanaan

Vierailija
59/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika lapselliselta. "Mäkin haluun, kun kaveritkin saa".

No minua ärsyttää kun aina saunailloissa puheenaihe kääntyy aina näihin vaimojen persepanoihin ja kaverit kehuskelevat ja kyselevät minulta ärsyttävä virne naamalla olenko jo saanut persettä, kun tietävät etten ole saanut.

Tuota noin... Olen ollut lähes 60 miehen kanssa intiimissä kanssakäymisessä. Heistä suurimman osan kanssa on jossakin vaiheessa ollut puhetta siitä, että miltä se perse tuntuu. Lähes puolet olivat sitä kokeilleet, mutta kukaan ei kertaakaan ole kehunut sitä kuinka hyvältä se tuntuu. Yleisin vastaus on ollut, että kuin pussiin naisi kumminauhan läpi. Mutta se on ollut se visuaalinen näkymä, tuhmat ajatukset ja tietty likaisuus mikä siinä puuhassa monia on viehättänyt. Eli jos kaverit kehuskelevat kuinka hyvältä perseily tuntuu, itselläni on ensimmäinen ajatus, että kunhan kiusaavat sinua. Ehkä ei ole kaikki itsekään kokeilleet tai uutuuden viehätyksen jälkeen innostuneet. Tämä on tietenkin vain minun käsitys asiasta, mikä pohjautuu kovin suppeaan otantaan miehistä ja ymmärrän, että miehiä on mieltymyksineen yhtä moneen junaan kuin naisiakin. Itse olen perseillyt monenkin kanssa, mutta oma mies ei välitä touhusta, joten ei ruokalistalla enää.

N32v

Vierailija
60/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt ei toimi kun jännittää aina perse silmäänsä ja rupeaa kiemurtelemaan sekä huutamaan kuin viimeistä päivää.

Kuulostaa kauhealta seksiltä, jätä naisesi perssilmä rauhaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme