Vaimo ei suostu B-rapun käsittelyyn
Miksi vaimoni ei halua antaa b rappua minulle, koska tuntuu muka epämukavalta? Saunaillassa jutellut asiasta kavereideni kanssa ja kaikki ovat kuulemma saaneet kokeilla vaimojensa kanssa, pari kuulemma harrastaa vakituisesti. Miksi minä en saa kokeilla?
Kommentit (135)
Miten minä tuon vaimon saan taivuteltua perse panoon? Tästä on 200€ veto jopa laitettu kavereiden kesken että saanko ennen ensi juhannusta. Kertokaa vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole avokilta persettä saanut vaikka tiedän että kaveri on pannut sitä perseeseen.
t.m
Ilmeisesti kaverillasi on sitten niin pieni penis, että hänen kanssaan on ollut helppo kokeilla sitä persepanoa. Selvästikään ei sitten pitänyt siitä, kun ei enää halua.
Jos b-rappu olisi tarkoitettu rassattavaksi, se erittäisi kiihottuessaan samanlaista limaa kuin a-rappukin. Samoin uloste poistuisi täydellisesti paskantaessa ja rööri olisi puhdas E. colista silloin, kun sinne jotain työnnettäisiin. Toisin sanoen terveydellisistä syistä b-rappua ei ole tarkoitettu rassattavaksi.
Suu kestää paljon paremmin mekaanista hankausta eikä sinne työnnetäkään mitään suolistobakteereja (yleensä).
Vierailija kirjoitti:
Miten minä tuon vaimon saan taivuteltua perse panoon? Tästä on 200€ veto jopa laitettu kavereiden kesken että saanko ennen ensi juhannusta. Kertokaa vinkkejä.
Säästät juhannukseen mennessä tuon 200€.
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo, tai sitten sinä olet kyllä onnettomin tapaus mitä voi olla. Suosittelen ihan tosissasi eroa sinulle, koska tämä asia tulee vaivaamaan sinua pitkään ja lopulta voi johtaa liiton hajoamiseen. Joten kannattaa erota heti.
Vierailija kirjoitti:
Telakoidu siellä saunaillassa kavereittesi kanssa ja jätä vaimoparka rauhaan.
Mitä yhteistä telakoitumisella ja persepanolla on yhteistä sinun mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimoni ei halua antaa b rappua minulle, koska tuntuu muka epämukavalta? Saunaillassa jutellut asiasta kavereideni kanssa ja kaikki ovat kuulemma saaneet kokeilla vaimojensa kanssa, pari kuulemma harrastaa vakituisesti. Miksi minä en saa kokeilla?
Jos vaimosi tietää, että se tuntuu epämukavalta, on hän sitä jo kokeillut. Kun ei tykkää, niin ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika lapselliselta. "Mäkin haluun, kun kaveritkin saa".
No minua ärsyttää kun aina saunailloissa puheenaihe kääntyy aina näihin vaimojen persepanoihin ja kaverit kehuskelevat ja kyselevät minulta ärsyttävä virne naamalla olenko jo saanut persettä, kun tietävät etten ole saanut.
No voi kyynel. Sanoppa seuraavalla kerralla, että onpa vielä jotain reikiä kokeilematta ja kysy, että mihin reikään he siirtyvät, kun on kaikki jo rassattu. Kunniota naistasi ja hänen toiveitaan myös kavereidesi edessä äläkä ole vätys, joka lähtee saunaillasta lamaantuneena itkemään naisen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mielipide B-rapusta: hyissstana sieltähän tulee paskaa, en koskisi pitkällä tikullakaan!
Onnea yritykseen. Minun B-rappu pysyy ainakin bioroskiksena.
Minä tungen bioroskikseen omenankannat ja nahistuneet porkkanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telakoidu siellä saunaillassa kavereittesi kanssa ja jätä vaimoparka rauhaan.
Mitä yhteistä telakoitumisella ja persepanolla on yhteistä sinun mielestä?
Perse, kuin perse. Miehet tykkää telakoitua keskenään. Tehkää kiva ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimosi tietää, että se tuntuu epämukavalta, on hän sitä jo kokeillut. Kun ei tykkää, niin ei tykkää.
Vakuuttanut minulle ettei ole kokeillut eikä halua kokeilla. Mikä siinä on niin vaikeata kokeilla yhtä perse panoa? Ei jaksa kuunnella kavereiden naljailua kun en saa persettä ja en todellakaan halua maksaa näille irvailijoille 200 euroa. Eräs kaverini aina painottaa ettei ole mies eikä mikään jos ei ole kerran päässyt naisen persettä maistamaan.
Millaisessa saunaseurassa oikein käyt ? Itse miesporukassa kiusaantuisin tuollaisesta jutustelusta sillä anaaliseksi yhdistetään homoseksuaalisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa saunaseurassa oikein käyt ? Itse miesporukassa kiusaantuisin tuollaisesta jutustelusta sillä anaaliseksi yhdistetään homoseksuaalisuuteen.
Ihan ollaan rakennusalan miehiä ja heteroita.
"Kaveritkin saa, niin miksen minä?" Olettaisi nyt aikuisen miehen omaavan kypsemmän ajattelutavan kuin 5-vuotias. Ei ole sulta oikein painostaa vaimoasi sängyssä juttuihin, mitkä ei häntä innosta. Kypsänä ja vastuuntuntoisena ihmisenä nielet "tappiosi" ja uudistatte yhdessä seksielämäänne jollakin muulla tavalla, jos se virkistystä kaipaa.
Ei kannata ruveta rypemään saavissa täynnä omia kyyneliä kun haluaa vaimo pitää sen takaluukun "exit only"-alueena, ellet nyt välttämättä halua muidenkin tietävän sun olevan tyhmä kuin saapas.
Jospa vaikka kokeilisit sängyssä uutena juttuna kunnioitusta kumppania ja kumppanin toiveita ja mieltymyksiä kohtaan painostuksen sijasta, varmaan ihan hyvä lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
"Kaveritkin saa, niin miksen minä?" Olettaisi nyt aikuisen miehen omaavan kypsemmän ajattelutavan kuin 5-vuotias. Ei ole sulta oikein painostaa vaimoasi sängyssä juttuihin, mitkä ei häntä innosta. Kypsänä ja vastuuntuntoisena ihmisenä nielet "tappiosi" ja uudistatte yhdessä seksielämäänne jollakin muulla tavalla, jos se virkistystä kaipaa.
Ei kannata ruveta rypemään saavissa täynnä omia kyyneliä kun haluaa vaimo pitää sen takaluukun "exit only"-alueena, ellet nyt välttämättä halua muidenkin tietävän sun olevan tyhmä kuin saapas.
Jospa vaikka kokeilisit sängyssä uutena juttuna kunnioitusta kumppania ja kumppanin toiveita ja mieltymyksiä kohtaan painostuksen sijasta, varmaan ihan hyvä lähtökohta.
Joo mutta ettekö te tajua että minä haluan voittaa ensinnäkin tuon vedon jotta loppuu se saunailloissa kyräily, haluan kokea sen muutenkin ja periaatteen vuoksi myös. Mikä helvetti siinä on niin vaikeata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakuuttanut minulle ettei ole kokeillut eikä halua kokeilla. Mikä siinä on niin vaikeata kokeilla yhtä perse panoa? Ei jaksa kuunnella kavereiden naljailua kun en saa persettä ja en todellakaan halua maksaa näille irvailijoille 200 euroa. Eräs kaverini aina painottaa ettei ole mies eikä mikään jos ei ole kerran päässyt naisen persettä maistamaan.
Sano sille kaverille, että haluaisit ensin kokeneempaa anusta eli antaisiko se vaimonsa lainaan sen verran, että pääset maistille?
Vierailija kirjoitti:
Toistan itseäni, olet lapsellinen. Minkä ikäinen muuten olet ap?
Hartaasti toivon, että naisesi tajuaa lähteä hevonkuuseen kauaksi tollasesta miehestä. Seksielämä ei ole mikään vedonlyönnin aihe, etkä sä voi ketään tollatavalla painostaa mihinkään, hyi helvetti. Taitaa seksielämänne puutteellisuus olla ihan herrasta itsestään kiinni enempi, kerta tollatavalla kunnioittamattomasti halvennat naistasi ja lihallisia ilojanne.
Kyllähän se kuuluu jo avioliittolupaukseen antaa myös pyllyreikää.
Siltä sinä vähän kuulostatkin.