Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei suostu B-rapun käsittelyyn

Jape
21.12.2015 |

Miksi vaimoni ei halua antaa b rappua minulle, koska tuntuu muka epämukavalta? Saunaillassa jutellut asiasta kavereideni kanssa ja kaikki ovat kuulemma saaneet kokeilla vaimojensa kanssa, pari kuulemma harrastaa vakituisesti. Miksi minä en saa kokeilla?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi omistaa myös sen b rapun.

Vierailija
2/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi omistaa myös sen b rapun.

Niin mutta eikö voisi edes kokeilla jos kerta kaveritkin saanut kokeilla? En minäkään pidä niin paljon suuseksin antamisesta mutta se tuottaa hänelle nautintoa joten teen sen hänen vuoksi.

Ärsyttää vain kun kaverit kehuskelevat löylyissä miten se naisen b rappu tuntuu niin hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa omaa b-rappuasi apuvälineen kanssa ja pidä sitten markkinointipuhe naisellesi kokemuksestasi.

Vierailija
4/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no luulis et vois sun vuoksi vähän joustaa

Vierailija
5/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielipide B-rapusta: hyissstana sieltähän tulee paskaa, en koskisi pitkällä tikullakaan!

Onnea yritykseen. Minun B-rappu pysyy ainakin bioroskiksena.

Vierailija
6/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa omaa b-rappuasi apuvälineen kanssa ja pidä sitten markkinointipuhe naisellesi kokemuksestasi.

Vaimo sormettaa minua jo suuseksin aikana ja pidän tästä erittäin paljon. Eikö hänkin voisi pitää?

Vierailija
7/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole avokilta persettä saanut vaikka tiedän että kaveri on pannut sitä perseeseen.

t.m

Vierailija
8/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun mun miestä ei kiinnosta vaikka olen tarjonnu.

Vierailija
9/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika lapselliselta. "Mäkin haluun, kun kaveritkin saa".

Vierailija
10/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkin, perusteena tuo että "kaveritkin saa" on todella hölmö. Jos naisesi ei halua b-rapun käsittelyä, niin koita hyväksyä asia. Minua naisena häiritsee tuo, että kun puheet seksijuttuihin liittyen on tullut yleiseksi, niin  sitten oletetaan, että kaikkea täytyy kokeilla. Jotenkin ajatus on muuttunut siihen, että toisen keho on joku omien kokeilujen kohde, kun pitäisi pikemminkin kuunnella sitä, että mistä tämä kohde saa nautintoa oman kehonsa kanssa.

Kuten tässäkin, hyvä jos nainen sormettaa sinua ja siitä tykkäät. Muttei naisen tarvitse antaa b:tä sulle, koska sinä haluat.

Vierailija
11/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräreikä on paskantamista varten. Piste. Juu, kokeile ensin dildolla omaan reikääsi ja mieti, kuinka paljon nautit siitä.

Vierailija
12/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika lapselliselta. "Mäkin haluun, kun kaveritkin saa".

No minua ärsyttää kun aina saunailloissa puheenaihe kääntyy aina näihin vaimojen persepanoihin ja kaverit kehuskelevat ja kyselevät minulta ärsyttävä virne naamalla olenko jo saanut persettä, kun tietävät etten ole saanut.

Vierailija
13/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimoni ei halua antaa b rappua minulle, koska tuntuu muka epämukavalta? Saunaillassa jutellut asiasta kavereideni kanssa ja kaikki ovat kuulemma saaneet kokeilla vaimojensa kanssa, pari kuulemma harrastaa vakituisesti. Miksi minä en saa kokeilla?

Tästä syystä kaikki seksiin (ja muihinkin kuvioihin) liittyvät asiat kannattaa selvittää ennen papin aamenta. Nyt on ns. myöhäistä rypistä. Tai no jos asia tuntuu liikaa painavan mieltä, niin lusikat jakoon ja etsit naisen joka peppuseksistä tykkää. Tai unohdat koko homman.

Vierailija
14/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinäkin, perusteena tuo että "kaveritkin saa" on todella hölmö. Jos naisesi ei halua b-rapun käsittelyä, niin koita hyväksyä asia. Minua naisena häiritsee tuo, että kun puheet seksijuttuihin liittyen on tullut yleiseksi, niin  sitten oletetaan, että kaikkea täytyy kokeilla. Jotenkin ajatus on muuttunut siihen, että toisen keho on joku omien kokeilujen kohde, kun pitäisi pikemminkin kuunnella sitä, että mistä tämä kohde saa nautintoa oman kehonsa kanssa.

Kuten tässäkin, hyvä jos nainen sormettaa sinua ja siitä tykkäät. Muttei naisen tarvitse antaa b:tä sulle, koska sinä haluat.

No mistä se vaimo voi tietää tykkääkö siitä jos ei saa edes sormea työntää sinne saati penistä? Tiedätkö sinä tykkäätkö mansikka jäätelöstä jos et ole koskaan sitä maistanut?

Vierailija
15/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen perä tuntuu samalta kuin miehen. Jos sitten seuraavalla saunateissulla kokeilisitte toistemme perseitä poikien kanssa.

Vierailija
16/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräreikä on paskantamista varten. Piste. Juu, kokeile ensin dildolla omaan reikääsi ja mieti, kuinka paljon nautit siitä.

Itse asiassa aina moni mies nauttisi tästä, koska anaalin kautta on mahdollista stimuloida eturauhasta. Ja yllättävän moni nainen ihan itse ehdottaa kakkosta.

Vierailija
17/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoidu siellä saunaillassa kavereittesi kanssa ja jätä vaimoparka rauhaan.

Vierailija
18/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mielipide B-rapusta: hyissstana sieltähän tulee paskaa, en koskisi pitkällä tikullakaan!

Onnea yritykseen. Minun B-rappu pysyy ainakin bioroskiksena.

Ja teidän mielipiteet ovat se absoluuttinen totuus ja kukaan muu ei voi olla eri mieltä? Ja eihä tuo mikään mies ole ;)

Vierailija
19/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen perä tuntuu samalta kuin miehen. Jos sitten seuraavalla saunateissulla kokeilisitte toistemme perseitä poikien kanssa.

Ei me mitään homoja olla ihan raavaita työmiehiä.

Vierailija
20/135 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja suulla ei sitten tehdä mitään muuta kuin syödään. Piste. 

Ihme pelle sinäkin olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän