Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä löysinkään poikani vaatekaapista...

Vierailija
21.12.2015 |

Löysin poikani vaatekaapista vaalean vihreän sauvan mikä tärisee.
Tarkoittaako tämä sitä, että poikani on samanlainen kuin ne salkkareiden pojat?

Kommentit (273)

Vierailija
161/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna mieheni otti poikamme uudestaan kuulusteluun, jossa hän murtui. Hänellä on ollut kuulemma ''juttua'' jonkun samoissa sählytreeneissä olevan Antti pojan kanssa, suutelua ja hiplailua!! Mieheni sai hirvittävän raivarin ja alkoi syytellä minua poikamme homoudesta. Mieheni mielestä merkit poikamme erillaisuudesta ovat olleet silminnähtävissä jo vuosia, koska poikamme kuuntelee Modern talkinia ja Pet shop boy'ssia. Hän syyttää siitä minua, koska minä mukamas kuuntelin nuorempana synth poppia autossani pieni poikamme takapenkillä. Mieheni väittää vain homoseksuaalien kuuntelevan synth poppia. Mieheni soittaa pojan valmentajalle myöhemmin tänään ja ilmoittaa poikamme lopettavan sählyn, jossa tämä Antti myös pelaa. Mieheni veli on tulossa tänään käymään juttelemaan poikani kanssa eheytyksestä. ap

Sinä ja miehesi sitä eheytystä tarvitsisitte ja maailman paksuimman dildon perseeseen vähintään viikoksi!

Me emme käytä mitään sauvoja, sillä mieheni on täysin viriili miehekäs mies. Meillä ei ole tapana leikkiä tuhkaluukuilla.PISTE. ap

Kuitenkin miehesi salaa käyttää sitä poikasi taikasauvaa tällä hetkellä, älä huijaa itseäsi. Olkoon miten viriili ukko tahansa.

Mieheni vei sauvan piharoskikseen ja roskasäkki on poltettu tänä aamuna tynnyrissä, sauvaa ei ole enään olemassa. ap

Vierailija
162/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna mieheni otti poikamme uudestaan kuulusteluun, jossa hän murtui. Hänellä on ollut kuulemma ''juttua'' jonkun samoissa sählytreeneissä olevan Antti pojan kanssa, suutelua ja hiplailua!! Mieheni sai hirvittävän raivarin ja alkoi syytellä minua poikamme homoudesta. Mieheni mielestä merkit poikamme erillaisuudesta ovat olleet silminnähtävissä jo vuosia, koska poikamme kuuntelee Modern talkinia ja Pet shop boy'ssia. Hän syyttää siitä minua, koska minä mukamas kuuntelin nuorempana synth poppia autossani pieni poikamme takapenkillä. Mieheni väittää vain homoseksuaalien kuuntelevan synth poppia. Mieheni soittaa pojan valmentajalle myöhemmin tänään ja ilmoittaa poikamme lopettavan sählyn, jossa tämä Antti myös pelaa. Mieheni veli on tulossa tänään käymään juttelemaan poikani kanssa eheytyksestä. ap

Sinä ja miehesi sitä eheytystä tarvitsisitte ja maailman paksuimman dildon perseeseen vähintään viikoksi!

Me emme käytä mitään sauvoja, sillä mieheni on täysin viriili miehekäs mies. Meillä ei ole tapana leikkiä tuhkaluukuilla.PISTE. ap

Kuitenkin miehesi salaa käyttää sitä poikasi taikasauvaa tällä hetkellä, älä huijaa itseäsi. Olkoon miten viriili ukko tahansa.

Mieheni vei sauvan piharoskikseen ja roskasäkki on poltettu tänä aamuna tynnyrissä, sauvaa ei ole enään olemassa. ap

Näitkö kun vei sen sinne roskikseen? Se rassaa sillä persettään, usko pois. Pian se alkaa sulle ehdottaa niitä leikkejä makkuhuoneessakin. Älä ole niin negatiivinen, säkin tuut vielä tykkäämään siitä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitkö kun vei sen sinne roskikseen? Se rassaa sillä persettään, usko pois. Pian se alkaa sulle ehdottaa niitä leikkejä makkuhuoneessakin. Älä ole niin negatiivinen, säkin tuut vielä tykkäämään siitä. :D

Olin aamutupakalla katsomassa, kun tämä roskasäkki poltettiin tynnyrissä. ap

Vierailija
164/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi täällä sun poikas poikaystävä. Tulen kohta poliisin kanssa hakemaan poikasi turvaan teidän luotanne.

Vierailija
165/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi täällä sun poikas poikaystävä. Tulen kohta poliisin kanssa hakemaan poikasi turvaan teidän luotanne.

Poikani on vapaa lähtemään, mutta kerran kun selkänsä kääntää niin ei ole tänne enää tulemista. Minun talossa jos asut ja leipääni syöt niin minun pelisäännöillä mennään. PISTE. Ei minun poikani minulle selkää käännä, hän on sentään minun poikani herranjumala. ap

Vierailija
166/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vielä hulvattomampi ketju kuin se rippileirijuttu! :D

Vierailija
167/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan peltoauto tarkastettu, puhdas oli, mutta pysyy silti takavarikossa naapurin pellolla. Pojan huone taas ei ollut, löytyi puolikas tupakka-aski kirjahyllyn takaa. Mies takavarikoi pojan läppärin ja dvd soittimen ainakin loman ajaksi. ap

Vierailija
168/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa sulla ap kohta mennä itsesi toistamiseksi... Tää sun provosi tarvitsisi jotain lisää, alkaa mennä tylsäksi :)

Vierailija
169/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, oikein tupakka-aski? Noh, tämä tietysti meinaa että poikasi on pahan riivaama. Sillaisia ne tupakoitsijat ovat, eikös?

Vierailija
170/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, oikein tupakka-aski? Noh, tämä tietysti meinaa että poikasi on pahan riivaama. Sillaisia ne tupakoitsijat ovat, eikös?

Ei laisinkaan, en ole uskovainen tai seurakuntalaisia, mutta minun talossa ei miehet tupakoi. ap

Vierailija
171/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä on parempi pitää tämä juttu salaisena, joten eheytysleiri ei tule kuuloonkaan. Mieheni veli lähtee poikamme kanssa Norjaan patikoimaan viikoksi kahdestaan, jossa eheytys tapahtuu. Mieheni ei halua, että nämä asiat alkavat levitä kylillä. ap

Vierailija
172/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis tappaa lapsesi lähettämällä hänet "eheytykseen"? Itsemurhaluviut on kuule siellä aika isot.

Vierailija
173/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis tappaa lapsesi lähettämällä hänet "eheytykseen"? Itsemurhaluviut on kuule siellä aika isot.

Poikani lähtee setänsä kanssa patikoimaan Norjaan, jossa setä eheyttää hänet. Setä pitää hänestä huolta. ap

Vierailija
174/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis hauska kuulla se keskustelu minkä tää trollin mielikuvitusmies keskusteli mielikuvituspojan kanssa. :D

Mäkin toivon,että ap kertoo miten "kuulustelu" sujui :D 

Poika kielti kaiken, mutta rupesi itkemään ja eihän syytön itke eli syyllinen mikä syyllinen. Ei olisi pojasta uskonut pelaa sählyä kuitenkin ja tykkää laittaa peltoautoaan mikä on myös siirretty naapurin pellolle takavarikkoon. ap

Syyllinen mihin? Ei se poika sinulle lapsenlapsia tee, vaikka dildon takavarikoisitkin. Et voi pakottaa häntä panemaan naista, vaikka vankeudessa pitäisitkin.

Lisäksi sinulla on aika ysioikoinen kuva siitä, minkälaisia homot ovat. Eivät harrastukset selitä seksuaalista suuntautumista tai toisin päin.

Päinvastoin! Mietihän ap millasia suihkuleikkejä poika touhuaa joukkuekavereiden kanssa hikisten treenien päätteeksi!

Oletteko varmoja siitä ettei joukkuekavereiden joukossa sellaista poikaa joka on kiinnostunut seksuaalisesti pojastanne tai valmentajaa?

Vierailija
175/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani lähtee setänsä kanssa patikoimaan Norjaan, jossa setä eheyttää hänet. Setä pitää hänestä huolta. ap

Et taida tietää "eheyttämisen" ongelmista mitään. Ne voivat ilmetä paljon tuollaisen Jeesus-patikointileirin jälkeen. Siis "eheytys" on käytännössä uskonnollista aivopesua.

Vierailija
176/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setä "eheyttää" todellakin. Toteaa vaan et homohan toi poika on jo valmiiks joten ei kai nyt muutama perspano mitään haittaa. Siellä teltassa sit oikein hanuri soi ja mahdollisesti poikasi perseellä matkan kustannuksetkin tulee katettua.

Vierailija
177/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 16 v Kalle kirjoittelee hampaat irvessä .Tässäpä kaikki virheet teksissä

-Kaalimato.Eiköhän se poika ostaisi ihan kunnon dildon.

-Ap sallisi tytölle kaalimadon. Ei tämmöiset pakkohäiriöiset ihmiset salli kenellekään edes ajatusta, että seksiä on olemassakaan muuten kuin pimeässä ja niin että mies asettuu naisen päälle ja vatkaa siinä sekunnilleen 5 minuuttia jolloin yhdyntä huipentuu loppuunsa. Kaikki muu on syntiä!

-Ap puhuu keinovaginasta. Mistä tämmöinen sellaisista tietää? Ellei hän sitten aijo usuttaa poikaa käyttämään sitä, varastaa sitten käytetty muovivagina ja pakastaa siitä löytämänsä sperman, jonka avulla hankkii sitten vaikka väkisin ne hemmetin lapsenlapsensa.

Vierailija
178/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa edelliseen...

Ja ainiin ei unohdeta näitä lukuisia vihjailuja joita Kalle 16 eli ap heittää lukijoille täkyiksi. "setä vie Norjaan eheyttämään" ja ""korjailee autoa naapurin pellolla":D No kiitos trolli kun jaksat huvittaa.Naurattaa kun jotkut on ihan tosissaan.

Vierailija
179/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan totta jos ap jatkat tätä niin voisit keksiä vähän jotain jännempää jatkoksi, muuten juttu kuihtuu!

Vierailija
180/273 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laisinkaan, en ole uskovainen tai seurakuntalaisia, mutta minun talossa ei miehet tupakoi. ap

Miksi sitten sinä saat tupakoida? Sanoit vetäneesi aamuröökin kun miehesi poltti sen saatanan vehkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän