Mitä löysinkään poikani vaatekaapista...
Löysin poikani vaatekaapista vaalean vihreän sauvan mikä tärisee.
Tarkoittaako tämä sitä, että poikani on samanlainen kuin ne salkkareiden pojat?
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poikasi on myöntänyt haluavansa lapsia niin mikä ongelma tässä sitten on? Hän ei siis ole homo, niin kuin halusitkin. Mikä vittu sitte mättää?? miks pitää tehä turha keskustelu turhasta aiheesta??
No ei heteroilla tuollaset sauvat perseessä surise! Tässä on menny Joulu ihan piloille, joutunut ottamaan konjakkia hermoihin. ap
Hyväksy nyt jo että heterotkin voi tykätä homoiksi mielletyistä asioista. Tai sitten poikasi on biseksuaali. Jos hän on luvannut sulle lapsenlapsia niin mikä on ongelma, eikö ne vitun kersat riitä?
Etkö sä ymmärrä, että mun pojan perseessä ei surise mikään. ap
Ei tietenkään juuri nyt surise kun veit sen vehkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poikasi on myöntänyt haluavansa lapsia niin mikä ongelma tässä sitten on? Hän ei siis ole homo, niin kuin halusitkin. Mikä vittu sitte mättää?? miks pitää tehä turha keskustelu turhasta aiheesta??
No ei heteroilla tuollaset sauvat perseessä surise! Tässä on menny Joulu ihan piloille, joutunut ottamaan konjakkia hermoihin. ap
Hyväksy nyt jo että heterotkin voi tykätä homoiksi mielletyistä asioista. Tai sitten poikasi on biseksuaali. Jos hän on luvannut sulle lapsenlapsia niin mikä on ongelma, eikö ne vitun kersat riitä?
Et vastannut kysymykseeni: eikö sinulle riitä että hän tekee sinulle ne lapsenlapset?
Meillä ainaki sänäjengin kanssa kaikenlaista poikainkeskistä kisailua suihkussa, hetero pohjalta ollaan myös saunailloissa telakoiduttu. Mitään puuhelmiä kummempaa ei olla persiisiin työnnelty vaikka meno välillä onkin aika villiä, mutta silmiin ei katota ja nimeä huudeta siinä menee meidän raja. Vanhassa lätkä jengissä kustiin toisten päälle ja puuhattiin muutenki pervompia juttuja, joten kyllä tuo säbä on ihan tervehenkinen harrastus.
Mitä ap tosiaan enää meuhkaa? Poika on luvannut tehdä hänelle lapsenlapsia ja "pojan perseessä ei surise mikään" kun sauva on varastettu.Tosin,jos pojalla on vähänkin järkeä päässään,hän tosiaan "kääntää" selän hulluille vanhemmilleen ja pitää mahdolliset lapsenlapset myös kaukana kahjoista sukulaisistaan.
Jos olisin ap:n lapsi,hankkisin mahdollisimman nopeasti oman kämpän,ehkä opiskelija-asunnon jos kerran on opiskelija.Itse asiassa olen muuttanut 18-vuotiaana omaan kämppään,koska en tullut toimeen kontrolloivan äitini kanssa,tosin ap:hen verrattuna äitini on varsinainen hippi! :D
En tiedä ketkä ovat tyhmimpiä. Ne jotka tekevät näitä surkeita avauksia, ne jotka nielaisevat syötin täkyineen vai ne jotka tulevat ja heittävät löylyä kiukaalle?
Bautismo de Fuego kirjoitti:
En tiedä ketkä ovat tyhmimpiä. Ne jotka tekevät näitä surkeita avauksia, ne jotka nielaisevat syötin täkyineen vai ne jotka tulevat ja heittävät löylyä kiukaalle?
Vai me, jotka, kaikesta huolimatta, luimme koko ketjun? :) Vaikka pitäis tehdä vielä kaksi piparkakkujäädykettä, taatelikakku, suklaamousse, silittää liina, mennä kauppaan jne. Hyvää joulua kaikille!
PS. Voisko ne Salkkarit jo lopettaa? Aletaan olla tyhmintä kansaa ever!
Tänä aamuna mieheni otti poikamme uudestaan kuulusteluun, jossa hän murtui. Hänellä on ollut kuulemma ''juttua'' jonkun samoissa sählytreeneissä olevan Antti pojan kanssa, suutelua ja hiplailua!! Mieheni sai hirvittävän raivarin ja alkoi syytellä minua poikamme homoudesta. Mieheni mielestä merkit poikamme erillaisuudesta ovat olleet silminnähtävissä jo vuosia, koska poikamme kuuntelee Modern talkinia ja Pet shop boy'ssia. Hän syyttää siitä minua, koska minä mukamas kuuntelin nuorempana synth poppia autossani pieni poikamme takapenkillä. Mieheni väittää vain homoseksuaalien kuuntelevan synth poppia. Mieheni soittaa pojan valmentajalle myöhemmin tänään ja ilmoittaa poikamme lopettavan sählyn, jossa tämä Antti myös pelaa. Mieheni veli on tulossa tänään käymään juttelemaan poikani kanssa eheytyksestä. ap
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko nyt siltä että oot onnistunu kasvattajana? :D
Minä ajattelen vain poikani parasta. ap
Mieheni haluaa ratsata vielä pojan huoneen ja peltoauton täydellisesti. Puhelimesta ei löytynyt mitään, mieheni epäilee pojan poistaneen viestit ja lokitiedot. ap
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna mieheni otti poikamme uudestaan kuulusteluun, jossa hän murtui. Hänellä on ollut kuulemma ''juttua'' jonkun samoissa sählytreeneissä olevan Antti pojan kanssa, suutelua ja hiplailua!! Mieheni sai hirvittävän raivarin ja alkoi syytellä minua poikamme homoudesta. Mieheni mielestä merkit poikamme erillaisuudesta ovat olleet silminnähtävissä jo vuosia, koska poikamme kuuntelee Modern talkinia ja Pet shop boy'ssia. Hän syyttää siitä minua, koska minä mukamas kuuntelin nuorempana synth poppia autossani pieni poikamme takapenkillä. Mieheni väittää vain homoseksuaalien kuuntelevan synth poppia. Mieheni soittaa pojan valmentajalle myöhemmin tänään ja ilmoittaa poikamme lopettavan sählyn, jossa tämä Antti myös pelaa. Mieheni veli on tulossa tänään käymään juttelemaan poikani kanssa eheytyksestä. ap
Sinä ja miehesi sitä eheytystä tarvitsisitte ja maailman paksuimman dildon perseeseen vähintään viikoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko nyt siltä että oot onnistunu kasvattajana? :D
Minä ajattelen vain poikani parasta. ap
Herätkää tälle vuosikymmenelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja miehesi sitä eheytystä tarvitsisitte ja maailman paksuimman dildon perseeseen vähintään viikoksi!
Me emme käytä mitään sauvoja, sillä mieheni on täysin viriili miehekäs mies. Meillä ei ole tapana leikkiä tuhkaluukuilla.PISTE. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme käytä mitään sauvoja, sillä mieheni on täysin viriili miehekäs mies. Meillä ei ole tapana leikkiä tuhkaluukuilla.PISTE. ap
Kuitenkin miehesi salaa käyttää sitä poikasi taikasauvaa tällä hetkellä, älä huijaa itseäsi. Olkoon miten viriili ukko tahansa.
Onko muka jotain eheytysleirejä vielä tänäkin päivänä Suomessa?
Hanki ap elämä. Hirveetä tuubaa väkisin väännettynä.