Sara Sieppi jäi nalkkiin tullissa
Miten pöllö pitää olla että tuo jenkeistä hintalappujen kanssa matkalaukullisen vaatteita mukanaan? http://www.metropoli.net/julkkikset/sara-sieppi-tuohtui-suomen-tullille…
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Millä tämä ylipäänsä rahoittaa tuon jatkuvan matkustelunsa ja ostosvimmansa?
*****myynnillä?
Sponssimatkoilla. Kyllä siinä kellä vaan jää varaa shoppailla 400€ kamaa jos se on koko matkabudjetti, lennot ja hotellit jo maksettu. Sitä paitsi kuinka moni lähtee matkalle niin ettei ole tehnyt budejtti? Kyllä yleensä itse ainakin lähden matkalle niin, että on varaa eikä joka pennosta tarvi laskea. Ensin tietty me tavalliset tallaajat joudutaan säästämään, että saadaan lennot ja matkat ja sitten vielä käyttörahat erikseen. En usko että seiska ois kiinostunut kun minä ursula +100kg soittaisin seiskaan, että maksakaahan mulle matka kyprokselle nin poseeraahn biksuissa teille.
Vierailija kirjoitti:
OT: Tuolla samalla sivustolla on myös tämmöinen artikkeli, jos haluatte repeillä kunnolla :D
http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/nain-viedaan-laiskuus-aivan-uude…
Ha hah 😁
ei luoja mikä vatipää toi muija -_- "saatana!"
Pieniinpä on menneet mammojen kyyläyksen aiheet, kun tullimaksujen perintäkin pitää ottaa käsittelyyn. :D
Eikö löydy mitään raflaavampaa?
Vierailija kirjoitti:
Pieniinpä on menneet mammojen kyyläyksen aiheet, kun tullimaksujen perintäkin pitää ottaa käsittelyyn. :D
Eikö löydy mitään raflaavampaa?
Tässä on sekin ikävä puoli, kun tuo juttu liittyy kuitenkin hienoon matkailuun kaukolomakohteessa, niin pistää vähän kateeksi. Olisi nyt edes tapellut jossain perähikiän nakkikioskilla, niin olisi helpompi kuittailla.
Olis maksanu mokansa kaikessa hiljaisuudessa, eikä alkanut tullitaksoja haukkumaan pitkin mediaa.
Valittakoon kansanedustajalleen huonosta pykälästä.
Sieppiä olisi mukava vetää kuivana kakkoseen..
Käy sääliksi Saraa, kuitenkin on niin sympaattinen tyttö. Viettänyt ihanan loman ulkomailla, shoppaillut kaikkea kivaa (oikeesti 400 euro ei ole edes kohtuuttomasti) ja pitänyt hauskaa. Sit sit palaa tänne harmauteen ja kalseuteen, ja heti alkuun joutuu jonkun elämäänsä kyllästyneen tullin kurpan silmätikuksi. Ihan niinkuin ei olisi oikeitakin rikollisia pysäytettävänä. Tosi typerää ja ankeeta, tää on kyllä niin juntti-maa :/
Vierailija kirjoitti:
Olis maksanu mokansa kaikessa hiljaisuudessa, eikä alkanut tullitaksoja haukkumaan pitkin mediaa.
Valittakoon kansanedustajalleen huonosta pykälästä.
Varmaan sen takia postasi, kun tuo olisi tullut jonkun lehden kautta tietoon joka tapauksessa, niin ajatteli ehtiä ensin. Tosin eipä se nyt mikään kamala juttu olisi ollut antaa median kohuta mitä kohuaa ja olla itse hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi Saraa, kuitenkin on niin sympaattinen tyttö. Viettänyt ihanan loman ulkomailla, shoppaillut kaikkea kivaa (oikeesti 400 euro ei ole edes kohtuuttomasti) ja pitänyt hauskaa. Sit sit palaa tänne harmauteen ja kalseuteen, ja heti alkuun joutuu jonkun elämäänsä kyllästyneen tullin kurpan silmätikuksi. Ihan niinkuin ei olisi oikeitakin rikollisia pysäytettävänä. Tosi typerää ja ankeeta, tää on kyllä niin juntti-maa :/
Voi Saraa, ressua. Ei saa edes kärsiä hiljaa itekseen, vaan torvi toitottaa tätä FB:ssään. Että ihan oma syy, jos "lehdistön hampaissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Saraa, ressua. Ei saa edes kärsiä hiljaa itekseen, vaan torvi toitottaa tätä FB:ssään. Että ihan oma syy, jos "lehdistön hampaissa".
Niin ja missään muuallahan ei ole mitään tullausrajoja tai muuta ikävää kuin vain täällä junttilassa, kyllä Suomi onkin niin paska paikka!
Olin aikoinaan vaihdossa usassa ja vuoden aikana ostin siis luonnollisesti paljon (monella sadalla eurolla) uusia vaatteita, kännykän, i podin yms. Sitten kun vanhemmat tulivat hakemaan mua sieltä ja lomailemaan sinne, niin ostettiin sit vielä lisää kaikkee rojua. Eli olisko minunki pitänyt ilmottaa näistä tavaroista johonkin. En tienny ei ees tullu mieleen ennen tätä sieppi juttua.
Mä olen ostanut myös tavaraa, mutta yleensä otan käyttöön jo siellä. Kerran ilmoitin tulliin ja maksoin sen pienen tullimaksun.
Idiootti. No, paikalleen jätetyt laput ja alkuperäispakkaukset kyllä antaa osviittaa sille, että tarkoituksena on jälleenmyynti.
Määristä on lisäksi ilmeiseti pystynyt päättelemään saman. Ei ne siellä tullissa idiootteja ole. Olen niin monta kertaa ostanut ulkomailta ja tuonut mm. lemmikkieläimen, että tiedän tullissa olevan ihan fiksua porukkaa!
Ihan turha itkeä, oikein meni.
Olisi varmaan kannattanut perehtyä ennen lomaa muuhunkin kuin shoppailumahdollisuuksien selvittämiseen niin ois tältäkin vältytty.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan vaihdossa usassa ja vuoden aikana ostin siis luonnollisesti paljon (monella sadalla eurolla) uusia vaatteita, kännykän, i podin yms. Sitten kun vanhemmat tulivat hakemaan mua sieltä ja lomailemaan sinne, niin ostettiin sit vielä lisää kaikkee rojua. Eli olisko minunki pitänyt ilmottaa näistä tavaroista johonkin. En tienny ei ees tullu mieleen ennen tätä sieppi juttua.
No olet varmaan ollut vaihdossa about lukuvuoden tms. eli suurin osa jutuista on ollut omaan käyttöön. Pitkä oleskeluaikasi myös otetaan huomioon. Oletko ottanut tavarat käyttöön siellä ollessasi?
Ja kun vanhemmat tulivat sinua hakemaan, teillä kaikilla kolmella oli oikeus tuoda tietyn summan edestä tuotteita. Poislukien käyttötavarat, jotka olette siellä hankkineet ja käyttäneet.
Eiköhän tässä nyt ole kyse siitä, että S.S. on tuonut labellaput kiinni olevia tuotteita ja on aika ilmeistä, että kauppaa ne edelleen jossain nettikaupassa. Tai sitten on vaan tyhmä kuin saapas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olet varmaan ollut vaihdossa about lukuvuoden tms. eli suurin osa jutuista on ollut omaan käyttöön. Pitkä oleskeluaikasi myös otetaan huomioon. Oletko ottanut tavarat käyttöön siellä ollessasi?
Ja kun vanhemmat tulivat sinua hakemaan, teillä kaikilla kolmella oli oikeus tuoda tietyn summan edestä tuotteita. Poislukien käyttötavarat, jotka olette siellä hankkineet ja käyttäneet.
Eiköhän tässä nyt ole kyse siitä, että S.S. on tuonut labellaput kiinni olevia tuotteita ja on aika ilmeistä, että kauppaa ne edelleen jossain nettikaupassa. Tai sitten on vaan tyhmä kuin saapas...
Siis mitä ihmettä nyt taas - mistä sä revit jonkun jälleenmyynnin? Kaikki jälleenmyytävä tavara olisi veroselvitettävä (yritystoiminnassa), mutta myös omaan käyttöön tuleva on, jos rajat ylittyy ja tuot EU:n ulkopuolelta. Älä sönkötä omias ja keksi juttuja päästäsi.
Sara osti sieltä muuten minijärkkrin (fb:ssä aiemmin postatun mukaan), niin ei siihen paljon muuta tarvi, kun rajat paukkuu. Ilman mitään jälleenmyyntispekulaatioita.
Millä tämä ylipäänsä rahoittaa tuon jatkuvan matkustelunsa ja ostosvimmansa?
*****myynnillä?