Mistä tiedätte että miehenne rakastaa teitä?
Kommentit (26)
No jos ei lähdetä siitä, että uskon jo miehen sanoessa sen ja miten sen näkee jo silmistäkin, niin siitä, että mies asettaa minut etusijalle aivan kaikessa ja suorastaan jumaloi ja kohtelee kuin prinsessaa. Vuodesta toiseen. Pienet asiat, kuten se etten koskaan kanna mitään miehen läsnäollessa (kauppakassi etc asiat siis), päivittäiset niska- ja jalkahieronnat, pienet yllätykset ja jokapäiväinen huomiointi ja hellyys, äärimmäisen huomioonottava seksi tai pienet ihanat viestit kesken työpäivän kertovat sen. Tai sitten isommat asiat, talon ostaminen, naimisiin meno, yhteisen elämän rakentaminen ja toisen tukeminen vaikka mitä tulisi vastaan ja pitämällä huolen sekä suojelu. Joka päivä saan kuulla olevani kaunis ja täydellinen sellaisena kuin olen ja miten mies rakastaa minua.
Hän kertoo sen minulle joka päivä monta kertaa. Minäkään en kanna mitään jos hän on paikalla, hän ottaa minut huomioon kaikessa ja kertoo miten kaunis olen, ja tärkeintä hänen elämässään.
Enpä usko että enää rakastaa, jos rakastaa, ei sitä voi mistään tietää. Viimeksi kuukausia sitten oli yksi suukko joka tuntui rakastavalta (toki muita on päivittäin mutta tuntuvat tavalta), vuoteen se on ollut ainoa kerta. Pienet lapset on, saa nähdä paraneeko tämä tästä taas vai mitä tapahtuu, eroperhettä en kaipaisi.
Välillä aina epäilen sitä jos menee liian pitkä aika ilman seksiä, mutta seksin jälkeen tuntuu taas että rakastaa, ei sano sitä koskaan, ei kuulemma osaa. Kyllä se musta varmaan välittää kun mun kanssa on jo 15 vuotta ollut, lapset on tietysti tärkeimmät, mutta kyllä mies munkin eteen paljon tekee, nytkin tiskaa tuolla, kantoi joulukuusen parin kilometrin päästä kotiin ym.
En voi varmasti koskaan tietääkään muut kuin omat tunteeni. Itse rakastan ja ainakin mieheni sanoo rakastavansa.