Homoseksiä työkaverin kanssa
Viime perjantaina oli firman pikkujoulut ja jotenkin päädyin harrastamaan seksiä miespuoleisen kollegan kanssa. Olemme molemmat suhteessa naisen kanssa ja meillä molemmilla on lapsia. Itse olen tiennyt aina olevani hieman bi-henkinen, mutta työkaveristani en olisi ikinä arvannut.
Emme ole perjantain jälkeen olleet missään yhteydessä ja itselläni on asiasta melkoinen morkkis. Joululomakin alkoi juuri sopivasti enkä tiedä miten pitäisi toimia asian suhteen.
Vaikka tilanne onkin melko erikoinen, niin löytyykö vastaavaan tilanteeseen joutuneita? Ja miten tilanne ratkesi?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa kiihottavalta! Voisitko kuvailla hieman tarkemmin vielä tätä skenaariota, miten tähän päädyitte, missä asennoissa sekstasitte, olitko edessä/takana, oliko kollegalla iso kulli jne ;).
Neuvoja en osaa antaa, mutta kyllähän tästä mielikuvasta pöksyt kostui :).
N42
Oletko itse bi henkinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa kiihottavalta! Voisitko kuvailla hieman tarkemmin vielä tätä skenaariota, miten tähän päädyitte, missä asennoissa sekstasitte, olitko edessä/takana, oliko kollegalla iso kulli jne ;).
N42
Oletko itse bi henkinen?
No en ole, mutta miten se tähän liittyy? Tarvitseeko naisen olla bi-henkinen kiihottuakseen miesten välisestä seksistä?
Sen verran voisin lisätä että oman mieheni kanssa seksi on ihan kohtuullisen tyydyttävää, mutta aika mielikuvituksetonta ja kaavamaista. Jo pelkät ajatukset tällaisista villeistä, karskien miesten välisistä seksihommista saa kyllä paikat kostumaan niin että tuntuu! Huhhuh, sellaista kun pääsisi vierestä seuraamaan niin ei tarvitsisi kuin hieman sormella klittaa hipaista kun jo ensimmäinen orgasmi tulisi ;).
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Oletko itse bi henkinen?
No en ole, mutta miten se tähän liittyy? Tarvitseeko naisen olla bi-henkinen kiihottuakseen miesten välisestä seksistä?
Sen verran voisin lisätä että oman mieheni kanssa seksi on ihan kohtuullisen tyydyttävää, mutta aika mielikuvituksetonta ja kaavamaista. Jo pelkät ajatukset tällaisista villeistä, karskien miesten välisistä seksihommista saa kyllä paikat kostumaan niin että tuntuu! Huhhuh, sellaista kun pääsisi vierestä seuraamaan niin ei tarvitsisi kuin hieman sormella klittaa hipaista kun jo ensimmäinen orgasmi tulisi ;).
N42
Itseä kans kiihottaa jos 2 naista harrastaa seksiä.Oletko kokeillu mitää seksiasuja piristämää seksielämää?esim jotai catsuit/avohaarapikkareita.Haluaisitko kokeilla jotai erityistä sängyssä?Tykkäätkö suuseksistä saavana puolena?T.M41
Vierailija kirjoitti:
N42
Ehkä siinä oli jonkinmoista flirttiä pitkin iltaa, mutta en ollut varma mitä se oli kun en tosiaan tiennyt työkaverini olevan kiinnostunut miehistä sillä tavalla. Lopulta päädyimme syystä tai toisesta kaksistaan juhlapaikan inva-vessaan ja siellä aloimme ensin suudella ja pian jo vaatteet vähenivät. Ensin hieman käsipeliä, joka eteni molemmin puoleiseen suihinottooon. Suuseksiä "pidemmälle" emme menneet. Työkaveri oli oikein mukavasti varusteltu ;) Sopiva suuhun.
Oi. tuohan oli söpöä. Täällä myös yksi 50 v. nainen tykkäsi lukemastaan. Tällä elämänkokemuksella sanoisin, että ei kannata stressata niin kauheasti. Teillä oli kiva kokemus, kaikki hyvin. Kun näet työkaverisi seuraavan kerran niin hymyile ja iske silmää.
Minuakin kiinnostaisi nainen vieressä katselemassa kun panen miestä takaa. M24
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuo todellakin kiimaista ;)
Panisitko "hieman" itseäsi vanhempaa miestä?
M48Tre
Vierailija kirjoitti:
Missä ja koska panet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuo todellakin kiimaista ;)
Panisitko "hieman" itseäsi vanhempaa miestä?
M48Tre
Samanikäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja koska panet??
En tiedä, se olikin vai haave jota toivoisin joskus toteutuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja koska panet??
Lähdetään yhdessä etsimään se mies...😍
Juna olis kiva kokea työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja koska panet??
Lähdetään vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja koska panet??
Lähdetään vaan
Olisi pitänyt tarkempi olla ja kertoa alusta saakka että olen bi ja mulla on tyttöystävä joka ei kyllä suostu sellaiseen. Sen takia se on vain haave mutta kyllä saatan joskus sen totuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ja koska panet??
Lähdetään vaan
Olisi pitänyt tarkempi olla ja kertoa alusta saakka että olen bi ja mulla on tyttöystävä joka ei kyllä suostu sellaiseen. Sen takia se on vain haave mutta kyllä saatan joskus sen totuttaa.
No, jos suhde jostain syystä loppuisi, niin kaikki luukut auki (...) ja konstit käyttöön...
Mitä minuako etsitte? Mua saa panna ja voin panna. Rouvakin vois tulla mukaan leikkiin iloiseen. Se tietää että oon bi.
N42