Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vai sairaana?

Vierailija
21.12.2015 |

Olen kahlannut nettiä läpi, ja tuntuu että pääni sekoaa vain enemmän yrittäessäni etsiä vastauksia. Siksipä haluan kysyä ihan itse, olisiko kukaan ollut samassa tilanteessa.

Ollaan mun miehen kanssa harrastettu seksiä ilman ehkäisyä jo pari vuotta sillä mielellä, että vauva tulee jos on tullakseen. Sain reilu viikko sitten oireita, ja olin varma että olen raskaana. Oireina olivat pahoinvointi, vatsan turvotus ja erittäin kipeät rinnat. Tein pari negatestiä, mutta minulla alkoivat kuitenkin kuulautiset pari päivää myöhässä 16. päivä. Vuoto kesti vain kolme päivää, ja oli tavallista vähäisempää. Yleensä menkkani kestävät 6 pv ja ovat alussa runsaat. Rintojen turvotus ja muutkin oireet helpottivat vuodon aikana, mutta palasivat heti sen jälkeen ja pahenevat koko ajan. Tein äsken taas negatestin. Oireisiin on tullut lisänä polttava tunne alavatsassa ja pahoinvointi vain yltyy.

Mikäli olo jatkuu/pahenee, soitan huomenna aamulla terveyskeskukseen. Olen kuitenkin niin hermoraunina, että kaipaisin teidän kommentteja ja kokemuksia. Olenko sittenkin raskaana, vai mitä tämä voisi olla? Olen 28 vuotias perusterve naisihminen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla