Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin myönnän/tajuan olevani LÄSKI!

Vierailija
21.12.2015 |

Olen 161cm/100kg Syön suhtkoht terveellisesti, mutta annoskoot ovat isoja energian tarpeeseen nähden, koska en liiku ollenkaan.

Aiemmin olen asian kieltänyt päässäni ja jotenkin en tajunnut asiaa. Havahduin läskeyteeni, koska se alkaa haitata elämääni, esim vatsamakkarani painavat, kun istun. Tiedän että paljon ovat läskinsä kieltäjiä.

Niinkuin minä aiemmin. Tiesin kyllä olevani ylipainoinen, mutta vähättelin sitä. (Kuvittelin olevani laihempi kuin olen).

Kai tässäkin asiassa (ruoka addiktiossa) myöntäminen on ensimmäinen askel, ennen parantumista, niinkuin esim. Alkoholisteilla. Joten: Hei,olen Anna ja olen LÄSKI!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, jos tarkoitat minua viestien 3,11kirjoittajaa niin en vittuile. Olen nuori mies joka pitää vatsa- ja selkämakkaroilla varustetuista naisista. On mielenkiintoista miten ja mihin rasva on kertynyt ja kuinka lihavuus vaikuttaa elämiseen. Haluan kannustaa lihomiseen enkä laihtumiseen.

Vierailija
22/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin havahduin lievään ylipainooni aika isolla viiveellä, jotenkin onnistuin sen parin vuoden ajan uskottelemaan itselleni että ei kroppani ole muuttunut vaan jostain muusta kyse. Vanhoja kuvia katsellessa näen kyllä täysin selvästi ne muutamat ylimääräiset kilot, harmittaa kun en jo silloin tajunnut lopettaa sitä siiderin litkimistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin havahduin lievään ylipainooni aika isolla viiveellä, jotenkin onnistuin sen parin vuoden ajan uskottelemaan itselleni että ei kroppani ole muuttunut vaan jostain muusta kyse. Vanhoja kuvia katsellessa näen kyllä täysin selvästi ne muutamat ylimääräiset kilot, harmittaa kun en jo silloin tajunnut lopettaa sitä siiderin litkimistä. 

Minäkin jotenkin alitajuisesti tajusin kyllä asian, mutta en suostunut asiaa hyväksymään. Nyt vasta todellisuus iski silmiini ja tajusin lihavuuteni oikeasti ja terveys huolettaa.. Vielä ei ole mitään tullut, mutta varmasti kohta tulee

Vierailija
24/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako se muuten elämääsi? Miltä tuntuu kun vatsamakkarat painavat? Montako niitä on?

Kaksi isoa ja tuntuu siltä, kun jotain ylimääräista olis vatsan kohdallani, niikuin onkin.

Hyllyvätkö kävellessä? Roikkuuko vatsa? Onko selässä makkaroita, löytyykö kaksoisleuka?

Ei tuo väsymys ja energian puute lihavuudesta johdu vaan väärästä ruokavaliosta ja mahdollisesti liian vähäisestä liikunnasta.

Lihavuus = väärä ruokavalio ja liian vähäinen liikunta. Mistä näitä tolloja tupsahtelee tänne....

Vierailija
25/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rohkea, laihdutus vie hetken, mutta hurjan hyvä startti!

T. Terveyttä sinulle:)!

Vierailija
26/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rohkea, laihdutus vie hetken, mutta hurjan hyvä startti!

T. Terveyttä sinulle:)!

Voi kiitos paljon!. Ensiviikolle varasin personal trainerille ajan.. jospa se siitä alkaisi :)

Vierailija
27/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisua ja tsemppiä.

Vierailija
28/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisua ja tsemppiä.

Kiitos! :) kiva saada ihmisiltä tsemppejä, sitä ihmettelen, kuka jaksaa nähdä vaivaa haukkua ihmistä, joka asian tiedostaa ja yrittää asille jotain tehdä.

Vierailija
29/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin tuon saman tasan vuosi sitten. Silloin painoin 90 kg ja olen myös 161cm.

Mitat 110-100-115.

Nyt painan 71kg mitat; 98-81-95.

Tarkoitus olis sellainen 10 kg vielä saada pois.

Vierailija
30/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

161/100? Kyllä noilla mitoilla olisi pitänyt tarkkailla syömistä kriittisellä silmällä jo 50kg sitten. Nyt on ihan sama mitä teet, lihava mätisäkki olet aina.

Saatko jotain tyydytystä haukkumisesta? Itselläsi taitaa olla pahoja itsetunto ongelmia. Ap

Ap, sun ongelman saa laihduttamalla pois. Vaikutat muuten mukavalta ja fiksulta ihmiseltä toisin kuin tuo sinua haukkuva tyyppi (joka tulee aina olemaan mulkvist ja tuskin siitä miksikään muuttuu).

Vierailija
31/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tajusin tuon saman tasan vuosi sitten. Silloin painoin 90 kg ja olen myös 161cm.

Mitat 110-100-115.

Nyt painan 71kg mitat; 98-81-95.

Tarkoitus olis sellainen 10 kg vielä saada pois.

Voi kuinka hienoa! Tsemppiä loppu rutistukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä