Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin myönnän/tajuan olevani LÄSKI!

Vierailija
21.12.2015 |

Olen 161cm/100kg Syön suhtkoht terveellisesti, mutta annoskoot ovat isoja energian tarpeeseen nähden, koska en liiku ollenkaan.

Aiemmin olen asian kieltänyt päässäni ja jotenkin en tajunnut asiaa. Havahduin läskeyteeni, koska se alkaa haitata elämääni, esim vatsamakkarani painavat, kun istun. Tiedän että paljon ovat läskinsä kieltäjiä.

Niinkuin minä aiemmin. Tiesin kyllä olevani ylipainoinen, mutta vähättelin sitä. (Kuvittelin olevani laihempi kuin olen).

Kai tässäkin asiassa (ruoka addiktiossa) myöntäminen on ensimmäinen askel, ennen parantumista, niinkuin esim. Alkoholisteilla. Joten: Hei,olen Anna ja olen LÄSKI!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että myönnät ongelmasi, paljon onnea ja tsemppiä laihdutukseen! Se ei ole niin haastavaa kuin voisit kuvitella, oikeasti.

Vierailija
2/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on mitat, rinnanympärys-vyötärö-lantio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se muuten elämääsi? Miltä tuntuu kun vatsamakkarat painavat? Montako niitä on?

Vierailija
4/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että myönnät ongelmasi, paljon onnea ja tsemppiä laihdutukseen! Se ei ole niin haastavaa kuin voisit kuvitella, oikeasti.

Ei ap maininnut mitään laihduttamisesta.

Vierailija
5/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120-115-115

Vierailija
6/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, ettei ton asian tajuaminen vielä auta yhtään mitään. 

Vierailija
7/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap maininnut mitään laihduttamisesta.

No ajattelin että viestistäni se tulee ilmi, eli "parantuminen" = laihduttaminen

Vierailija
8/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako se muuten elämääsi? Miltä tuntuu kun vatsamakkarat painavat? Montako niitä on?

Kaksi isoa ja tuntuu siltä, kun jotain ylimääräista olis vatsan kohdallani, niikuin onkin.

Vierailija
9/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliselle vielä, olen väsynyt kokoajan ja en jaksa tehdä mitään. Työpäivät ovag tuskaa väsymyksen ja energian puutteen vuoksi Ap

Vierailija
10/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120-115-115

Huh. Toi vyötärömitta varsinkin on aika jäätävä. Toivottavasti onnistut laihdutuksessa. Tsemppiä!

Vierailija
11/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi isoa ja tuntuu siltä, kun jotain ylimääräista olis vatsan kohdallani, niikuin onkin.

Hyllyvätkö kävellessä? Roikkuuko vatsa? Onko selässä makkaroita, löytyykö kaksoisleuka?

Ei tuo väsymys ja energian puute lihavuudesta johdu vaan väärästä ruokavaliosta ja mahdollisesti liian vähäisestä liikunnasta.

Vierailija
12/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120-115-115

Huh. Toi vyötärömitta varsinkin on aika jäätävä. Toivottavasti onnistut laihdutuksessa. Tsemppiä!

Kiitos :) nyt on sellainen olo että on pakko laihduttaa ennen kuin oikeesti tulee jotain vakavempia sairauksia, ylipainosta johtuen. Eikä ole hyvä olla.

Vierailija
13/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan tiedostin saman, tosin en ihan noin painava ollut, mutta nyt olen ollut normaalipainossa jo vuosia, mutta vasta vähän aikaan sitten sisäistin tämän uuden olomuotoni, olen turhaan tässä vuosia pukeutunut säkkiin. 172/66

Vierailija
14/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyllyvätkö kävellessä? Roikkuuko vatsa? Onko selässä makkaroita, löytyykö kaksoisleuka?

Ei tuo väsymys ja energian puute lihavuudesta johdu vaan väärästä ruokavaliosta ja mahdollisesti liian o

vähäisestä liikunnasta.

No mitäpä lottoot ja osaatko lukea?

Ap

Vierailija
15/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, hoikka siellä vi.tuilee lihaville!

Vierailija
16/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minua aloittajaa tarkoitat,niin olen kyllä oikeasti läski. Tosin kuin moni muu läski myönnän sen , enkä syytä esim kilpirauhastani. Eipä se kieltäminen mitään auta, muut näkevät silti ulkomuotoni.

Vierailija
18/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

161/100? Kyllä noilla mitoilla olisi pitänyt tarkkailla syömistä kriittisellä silmällä jo 50kg sitten. Nyt on ihan sama mitä teet, lihava mätisäkki olet aina.

Vierailija
19/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

161/100? Kyllä noilla mitoilla olisi pitänyt tarkkailla syömistä kriittisellä silmällä jo 50kg sitten. Nyt on ihan sama mitä teet, lihava mätisäkki olet aina.

Saatko jotain tyydytystä haukkumisesta? Itselläsi taitaa olla pahoja itsetunto ongelmia. Ap

Vierailija
20/31 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olet linjoilla niin kuvailisitko millainen tunne sulla oli / on kun kirjoitit ja lähetit tän viestin? Aidosti kiinnostaa motiivi näille viesteille! En itse pysty samaistumaan siihen että näistä saisi hyvää fiilistä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi