Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies syyllistää minua kapitalistisen yhteiskunnan tukemisesta

Vierailija
21.12.2015 |

Mies syyllistää minua kapitalistiseen yhteiskuntaan kuulumisesta ja sen tukemisesta.
Esimerkki: hedelmien ostosta saa keskutelun köyhiltä riistosta..

muilla kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs miehesi itse tekee? asuu majassa metsässä? pyydystää eläimetkin itse luonnollisesti?

Vierailija
2/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, vasurimies joka rotestoi kaikkea. Juuri tuosta naapuri kertoi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysele mielenterveyskuntoutujien palstalta, siellä voit saada tukea. Sekä tuohon että pakonomaiseen trollaukseesi.

ensimmäinen aloitukseni palstalla..

Vierailija
4/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan mies on jos käyt töissä.

Vierailija
5/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten elää suomessa kapitalismia tukematta?

Vierailija
6/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rasittava mies sulla. Tollaista en kestäis yhtään. 

Vierailija
7/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka itke tuollaisesta on mies ilman munaa. Sano se sille niin loppuu itkut. 

Vierailija
8/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Korean visiitti voisi avata silmät ?

Vaan jos on yli 25-vuotias nii jätä äkkiä,

ei parane pää enää. 

Kuunteleepi agitproppia jonkun toisen jäärän kanssa, esim jonkun taistolaishomon kanssa ?

Vierailija
9/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vassarihomo

Vierailija
10/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Korean visiitti voisi avata silmät ?

Vaan jos on yli 25-vuotias nii jätä äkkiä,

ei parane pää enää. 

Kuunteleepi agitproppia jonkun toisen jäärän kanssa, esim jonkun taistolaishomon kanssa ?

Siis oikeesti, pilaat tulevaisuuden tuon kanssa. Elämässä pitää päästä eteenpäin ja siitä pitäisi nauttia. Tuon kanssa ei tapahdu kumpaakaan. 

Vierailija
11/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset on kovia mutta sen verran varoittavia merkkejä on ilmassa että nyt kannattaa lopettaa ja nopeesti. 

Vierailija
12/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljen vaimo on juuri samanlainen. Kommunistiperheessä kasvanut, pienenä ahkera pioneeri. Suhtautuminen maailmaan on epäilevä, nurinkurinen. Syrjäsilmin katselee koko ajan ja tarkkailee riistäjän metkuja. Ihmettelee, arvioi ja arvostelee porvarien hankkeita. Viha on kovaa. Kateus vielä kovempaa. Lapset on arkoja ja pelokkaita. Minun veli suree ja huolehtii kun maailma on hänen rakkaalle niin kylmä ja kova. Mä sanoin että ei, maailma on hänen rakkaaSTAAN kylmä ja kova koska rakas on sitä itse. Veli ei ottanut yhteyttä vuoteen :(

Vierailija
13/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalismin ansiosta ihmiskunta on rikkaampi kuin koskaan -ei siis valittamista.

Vierailija
14/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa

Vierailija
15/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K A P I T A L I S M I   O N   P E R S E E S T Ä !

Vierailija
16/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veljen vaimo on juuri samanlainen. Kommunistiperheessä kasvanut, pienenä ahkera pioneeri. Suhtautuminen maailmaan on epäilevä, nurinkurinen. Syrjäsilmin katselee koko ajan ja tarkkailee riistäjän metkuja. Ihmettelee, arvioi ja arvostelee porvarien hankkeita. Viha on kovaa. Kateus vielä kovempaa. Lapset on arkoja ja pelokkaita. Minun veli suree ja huolehtii kun maailma on hänen rakkaalle niin kylmä ja kova. Mä sanoin että ei, maailma on hänen rakkaaSTAAN kylmä ja kova koska rakas on sitä itse. Veli ei ottanut yhteyttä vuoteen :(

Kasvatus pilaa niin monen elämän. Tiedän perheen jossa haluttiin kerätä mammonaa kaikin tavoin syyllistäen muita riistäjiksi. Olivat kovia kauppaamaan kaikkea ja ylihintaan, myös sellaista mitä löysivät toisten pihoilta ns. pihalöytöjä.. Ja aina se sama sävel,  muut oli riistäjiä vaikka noi oli puoliksi varkaita. Lapsista tuli sitten samanlaisia. Sääli. 

Vierailija
17/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hedelmien osto riistää köyhiltä? En itsekään kannata kapitalismia, mutta nyt en ymmärrä syy-yhteyttä. Aika moni sitä kuitenkin Suomessakin vaatii julkista terveydenhuoltoa, ilmaisia kouluja ja päivähoito-oikeuksia kaikille tasapuolisesti. Kuitenkin samalla irvaillaan sosialismille, jota nämä em. asiat ovat. Ja sitten ei kannata hinkua lapsilisää, joka on SKDL:n aikaansaama uudistus kaikille, huom. kaikille. Nyt kapitalistit haluaa yksityistää, maksuja kouluihin, päivähoito-oikeuksien rajoituksia jne. Miettikääs vähän uudelleen. Ei ole enää demokratiaa ja tasa-arvoa.

Vierailija
18/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hedelmien osto riistää köyhiltä? En itsekään kannata kapitalismia, mutta nyt en ymmärrä syy-yhteyttä. Aika moni sitä kuitenkin Suomessakin vaatii julkista terveydenhuoltoa, ilmaisia kouluja ja päivähoito-oikeuksia kaikille tasapuolisesti. Kuitenkin samalla irvaillaan sosialismille, jota nämä em. asiat ovat. Ja sitten ei kannata hinkua lapsilisää, joka on SKDL:n aikaansaama uudistus kaikille, huom. kaikille. Nyt kapitalistit haluaa yksityistää, maksuja kouluihin, päivähoito-oikeuksien rajoituksia jne. Miettikääs vähän uudelleen. Ei ole enää demokratiaa ja tasa-arvoa.

Ap:n mies on mielisairas. Se mulle tulee mieleen. Hedelmien ostolla menee rahaa köyhille viljeliöille eikä heiltä oteta. Ap:n mies ei ole perillä asioista. 

Vierailija
19/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies!!! 

Vierailija
20/29 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme