mies syyllistää minua kapitalistisen yhteiskunnan tukemisesta
Mies syyllistää minua kapitalistiseen yhteiskuntaan kuulumisesta ja sen tukemisesta.
Esimerkki: hedelmien ostosta saa keskutelun köyhiltä riistosta..
muilla kokemuksia?
Kommentit (29)
Jaaha, vasurimies joka rotestoi kaikkea. Juuri tuosta naapuri kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Kysele mielenterveyskuntoutujien palstalta, siellä voit saada tukea. Sekä tuohon että pakonomaiseen trollaukseesi.
ensimmäinen aloitukseni palstalla..
Oikeassahan mies on jos käyt töissä.
miten elää suomessa kapitalismia tukematta?
Tosi rasittava mies sulla. Tollaista en kestäis yhtään.
Mies joka itke tuollaisesta on mies ilman munaa. Sano se sille niin loppuu itkut.
Pohjois-Korean visiitti voisi avata silmät ?
Vaan jos on yli 25-vuotias nii jätä äkkiä,
ei parane pää enää.
Kuunteleepi agitproppia jonkun toisen jäärän kanssa, esim jonkun taistolaishomon kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Korean visiitti voisi avata silmät ?
Vaan jos on yli 25-vuotias nii jätä äkkiä,
ei parane pää enää.
Kuunteleepi agitproppia jonkun toisen jäärän kanssa, esim jonkun taistolaishomon kanssa ?
Siis oikeesti, pilaat tulevaisuuden tuon kanssa. Elämässä pitää päästä eteenpäin ja siitä pitäisi nauttia. Tuon kanssa ei tapahdu kumpaakaan.
Vastaukset on kovia mutta sen verran varoittavia merkkejä on ilmassa että nyt kannattaa lopettaa ja nopeesti.
Minun veljen vaimo on juuri samanlainen. Kommunistiperheessä kasvanut, pienenä ahkera pioneeri. Suhtautuminen maailmaan on epäilevä, nurinkurinen. Syrjäsilmin katselee koko ajan ja tarkkailee riistäjän metkuja. Ihmettelee, arvioi ja arvostelee porvarien hankkeita. Viha on kovaa. Kateus vielä kovempaa. Lapset on arkoja ja pelokkaita. Minun veli suree ja huolehtii kun maailma on hänen rakkaalle niin kylmä ja kova. Mä sanoin että ei, maailma on hänen rakkaaSTAAN kylmä ja kova koska rakas on sitä itse. Veli ei ottanut yhteyttä vuoteen :(
Kapitalismin ansiosta ihmiskunta on rikkaampi kuin koskaan -ei siis valittamista.
K A P I T A L I S M I O N P E R S E E S T Ä !
Vierailija kirjoitti:
Minun veljen vaimo on juuri samanlainen. Kommunistiperheessä kasvanut, pienenä ahkera pioneeri. Suhtautuminen maailmaan on epäilevä, nurinkurinen. Syrjäsilmin katselee koko ajan ja tarkkailee riistäjän metkuja. Ihmettelee, arvioi ja arvostelee porvarien hankkeita. Viha on kovaa. Kateus vielä kovempaa. Lapset on arkoja ja pelokkaita. Minun veli suree ja huolehtii kun maailma on hänen rakkaalle niin kylmä ja kova. Mä sanoin että ei, maailma on hänen rakkaaSTAAN kylmä ja kova koska rakas on sitä itse. Veli ei ottanut yhteyttä vuoteen :(
Kasvatus pilaa niin monen elämän. Tiedän perheen jossa haluttiin kerätä mammonaa kaikin tavoin syyllistäen muita riistäjiksi. Olivat kovia kauppaamaan kaikkea ja ylihintaan, myös sellaista mitä löysivät toisten pihoilta ns. pihalöytöjä.. Ja aina se sama sävel, muut oli riistäjiä vaikka noi oli puoliksi varkaita. Lapsista tuli sitten samanlaisia. Sääli.
Miten hedelmien osto riistää köyhiltä? En itsekään kannata kapitalismia, mutta nyt en ymmärrä syy-yhteyttä. Aika moni sitä kuitenkin Suomessakin vaatii julkista terveydenhuoltoa, ilmaisia kouluja ja päivähoito-oikeuksia kaikille tasapuolisesti. Kuitenkin samalla irvaillaan sosialismille, jota nämä em. asiat ovat. Ja sitten ei kannata hinkua lapsilisää, joka on SKDL:n aikaansaama uudistus kaikille, huom. kaikille. Nyt kapitalistit haluaa yksityistää, maksuja kouluihin, päivähoito-oikeuksien rajoituksia jne. Miettikääs vähän uudelleen. Ei ole enää demokratiaa ja tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten hedelmien osto riistää köyhiltä? En itsekään kannata kapitalismia, mutta nyt en ymmärrä syy-yhteyttä. Aika moni sitä kuitenkin Suomessakin vaatii julkista terveydenhuoltoa, ilmaisia kouluja ja päivähoito-oikeuksia kaikille tasapuolisesti. Kuitenkin samalla irvaillaan sosialismille, jota nämä em. asiat ovat. Ja sitten ei kannata hinkua lapsilisää, joka on SKDL:n aikaansaama uudistus kaikille, huom. kaikille. Nyt kapitalistit haluaa yksityistää, maksuja kouluihin, päivähoito-oikeuksien rajoituksia jne. Miettikääs vähän uudelleen. Ei ole enää demokratiaa ja tasa-arvoa.
Ap:n mies on mielisairas. Se mulle tulee mieleen. Hedelmien ostolla menee rahaa köyhille viljeliöille eikä heiltä oteta. Ap:n mies ei ole perillä asioista.
mitäs miehesi itse tekee? asuu majassa metsässä? pyydystää eläimetkin itse luonnollisesti?