Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samat fiilikset kuin Emma Thompsonilla Rakkautta vain -leffassa :(

paskatyttöystävä
21.12.2015 |

Tiiätte varmaankin sen kohtauksen kyseisessä leffassa, kun Emma löytää miehensä takin taskusta korurasian ja kuvittelee sen olevan hänelle tarkoitettu, mutta aattona paketista paljastuukin Joni Mitchellin levy? En ite löytänyt mitään konkreettista arvokasta lahjaa (eikä tähän liity ketään kolmatta osapuolta), mutta syystä tai toisesta odotukset oli tänä jouluna tosi korkealla ja kova oli alastulo. Vähän niinku tossa leffassa, jossa Emma rakasti Joni Mitchelliä - mäkin tykkään tosi paljon tästä mun lahjasta ja sille oli kyllä tarvetta.. mutta kun se ei nyt sitten ollutkaan sitä mitä odotin.

Mun poikaystävä on aika tarkan markan mies, ja oon jo kauan sitten asennoitunu siten että turha ootella tulevaisuudessa mitään huomenlahjaa ym. spessuylläreitä häneltä. Eikä se haittaa, eihän millään materialla oo oikeesti väliä, eikä rakkautta mitata rahassa. Joten kun luulin hänen panostavan tänä vuonna mun lahjaan tavallista enemmän, olin onneni kukkuloilla, koska en uskonut sitä päivää näkeväni. Aattelin et kaikki mun lapselliset ja turhamaiset pikku ajatukset poikaystäväni piheydestä oli sittenkin vääriä.

Mutta mikä nyt mua harmittaa vielä enemmän on se, että poikaystävä tajusi pettymykseni ja pahoitti siitä mielensä :( Tunnen itteni maailman huonoimmaksi ja kiittämättömimmäksi tyttöystäväksi!

Kommentteja ja kohtalontovereita kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, paketit avataan vasta aattona, nyt tuli trollisi kolme päivää liian aikaisin. Muuten hyvä. :)

Vierailija
2/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte jo jakanut lahjat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä copypastesit tiedostoistasi väärän provon, tää olis kuulunu laittaa vasta aattoiltana. Ota joku sieltä anoppi-kansiosta.

Vierailija
4/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ap:n ja poikkiksen piti vaihtaaaa lahjat jo nyt, kun poikkiksen perhe lähti heti koulun joululoman alettua Lappiin ja ap itsekin  lähtee pian mummolaan omien vanhempiensa kanssa.

Vierailija
5/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi se Emma Thompsonin roolihahmo pahoittaa mielensä vähän muusta asiasta kuin siitä, että sai Joni M:n musaa lahjaksi. 

Tai miten sen nyt sitten tulkitsee. Ehkä pinnallinen elokuvien tulkinta on se juttu: Kummisetä-elokuvassa hevosen verisen pään sänkyynsä saanut mies pelästyi pahasti, tiiättehän te sen tunteen, kun herää hevosenpää kainalossa. Ei olisi yhtään tuntunut niin pahalta, jos se vaikka olisi ollut koiranpää tai kokonainen rotta. Kyllä sitä säikähtää ja vähän pettyykin, et hevosenpää.

Vierailija
6/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi se Emma Thompsonin roolihahmo pahoittaa mielensä vähän muusta asiasta kuin siitä, että sai Joni M:n musaa lahjaksi. 

Tai miten sen nyt sitten tulkitsee. Ehkä pinnallinen elokuvien tulkinta on se juttu: Kummisetä-elokuvassa hevosen verisen pään sänkyynsä saanut mies pelästyi pahasti, tiiättehän te sen tunteen, kun herää hevosenpää kainalossa. Ei olisi yhtään tuntunut niin pahalta, jos se vaikka olisi ollut koiranpää tai kokonainen rotta. Kyllä sitä säikähtää ja vähän pettyykin, et hevosenpää.

;DDD

Brokeback Mountainissa Ennis Del Marin vaimo pahastui niin siitä, ettei Ennis kalareissuiltaan tuonut yhtään kalaa, että otti siten eron.

Vierailija
7/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ikäsi?

Vierailija
8/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä, harmi että provoksi leimattiin tämä :/

Itse asiassa - uskokaa tai älkää - vietämme joulun erikseen kumpikin oman perheen luona. Syynä siis se että meillä on molemmilla vielä niin nuoria sisaruksia, joille perhejoulu on tärkeä (ollaan 21-vuotiaita). Käytiin yhdessä lahjaostoksilla viikonloppuna, koska mulla on nyt joka päivä töitä ennen joulua. Valkattiin myös itsellemme lahjat samalla, koska poikaystäväni mukaan mulle on niin vaikea keksiä mitään, joten näin sain varmasti mieluisan lahjan. Ja niin siis mun lahja muuten onkin, ellei mulle oltais eka maalailtu kuvaa speciaalimmasta lahjasta, jota en nyt sitten saanutkaan... Vaikka tiedämme, mitä tulemme saamaan, paketoitiin ne, niin aattona on enemmän avattavaa.

Olis ollu kyllä kiva jos oisitte ottanu mut tosissaan :( Itkettää ja harmittaa tää tilanne. Poikaystäväni on aika masentuvaisuuteen taipuva luonne, ahdistuu todella helposti esim. stressaavasta työstään ym., ja nyt sitten mäkin aiheutin hänelle mielipahaa :((

Vierailija
9/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua, saat valita itsellesi lahjan, valitset sellaisen mitä et oikeasti halua (miehen olisi ilmeisesti tässä kohtaa pitänyt olla ajatustenlukija ja tietää mitä oikeasti haluat), nyt itket av:lla kun et saanut mitä halusit? Oletko ihan terve päästäsi?

Vierailija
10/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanicissa oli sit kauheeta se, kun ne oli siinä kylmässä vedessä, niin se Rose ei antanut tilaa sillä ovella, vai mikäseoli, ihan hyvin olis mahtunut. Niin se Jack siitä pahoitti sit niin mielensä, että hukkui. Arvaa sen, kun vituttaa.

Vierailija
11/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, koitetaampa vielä kerran.

Toi leffa oli ehkä huono vertauskuva, mutta pointtini oli siis se, että Emma oli saanut mieheltään aina lahjaksi kaulahuiveja. Ei siinä mitään, ne kaulahuivit oli ollut mieleisiä lahjoja ja olisi ollut taas tulevana jouluna. MUTTA, sitten se saikin sen käsityksen että paketissa olisikin tavallisesta poiketen kaunis koru. Joten ei se enää odottanutkaan mitään kaulahuivia lahjaksi. Mä oon saanut aina lahjaksi näitä "kaulahuiveja", mistä oon tykännyt tosi paljon. Mutta sitten kuulen kuinka tänä vuonna mua halutaan hemmotella ja mun lahjaan panostaa, saisin valita jotain kaunista, mitä en itse raaskisi ostaa, mutta jonka haluaisin. Vaikkapa sen korun. Mutta sitten nää sanat vedetäänkin takaisin, ja saankin valkata jotain lupailtua neljä kertaa pienemmällä budjetilla ja mieluiten paikasta jonne on joku etuseteli yms. Joten valkkaan sen "kaulahuivin"... koska se koru ei olekaan vaihtoehto ja kaulahuivi on kiva lahja. Mutta en osaakaan iloita siitä huivista yhtä paljon, koska odotukset oli ehtinyt nousta pilviin :/ AP

Vierailija
12/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hahmo tais pahoittaa mielensä siitä, että tajusi miehen ostaneen korunsa toiselle naiselle. Ap taitaa olla vähän yksinkertainen, siis sen lisäksi että on lapsellinen ja itsekäs.

Vierailija
13/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti... Koita nyt vähän aikuistua.

Vierailija
14/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä on kans joka joulu sama homma. Kumpikin saa valita omat lahjat jonka toinen ostaa, mä olen aina toivonut villasukkia ja suklaarasian vaikka oikeasti haluisin korun. Ikinä en ole korua saanut ja kyllä minä olen niin mieleni pahoittanut joka kerta.

Vierailija
15/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä osaan samaistua ap:n tunnelmiin. Mun mies ei ikinä osta mulle synttäri- tai muitakaan lahjoja. No kerran sitten hehkutti, että miten hänellä on mulle tosi nappi lahja. Sain pari pakettia sinä jouluna, ja onnesta soikeana viivyttelin sen toisen avaamista, kun ajattelin siinä olevan sen hänen mainostamansa lahja. No, siinä olikin joulusuklaata hänen työpaikaltaan. Antoi sen minulle avattavaksi, kun mulla olis muuten ollut vain yksi paketti ja kun veljien vaimoilla niitä oli paljon enemmän :o. Olipa rakastettu olo koko loppu joulun.

Vierailija
16/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;DDD

Brokeback Mountainissa Ennis Del Marin vaimo pahastui niin siitä, ettei Ennis kalareissuiltaan tuonut yhtään kalaa, että otti siten eron.

Niin tai Tootsiessa Jessica Lange suuttui ja löi Dustin Hoffmannia nyrkillä mahaan, kun Dustin paljasti typerästi olevansa Tootsie suorassa lähetyksessä, eikä odottanut tavallista nauhoitustilannetta.

Vierailija
17/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se Elizabeth Bennett niin mielensä pahoitti siinä Ylpeys ja ennakkoluulossa, kun Lydia sen ihanan Wickhamin sieppasi nokan alta. Semmoinen saalis, kerta kaikkiaan. Joutui Betty tyytymään juroon ja jäyhään Darcyyn, kyllä siinä zabethi varmaan. Ymmärtäähän tuon.

Vierailija
18/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puolestani harmittaa, kun sain joululahjani jo elokuussa. Todella hyvät lahjat sainkin ja käyttöön ja tarpeeseen tulivat, mutta mitään en saa sitten mieheltäni jouluna. En siis kitise niistä lahjoista, mutta kun miehellä on vähän sellainen tapa, että saattaa antaa esim. synttärilahjan neljä kk etukäteen, enkä sit synttärinä saa mitään. Tai vastaavasti joululahjat jo syksyllä. Ei kyl tunnu synttäri-/joululahjoilta ne, vaikka hyviä lahjoja olivatkin. :P

Vierailija
19/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä tiedä mitä saan, mut varmuudeks olen pahoittanut mieleni jo ennakkoon. Varmaan jotain sellaista, mistä en yhtään tykkää. :D

Vierailija
20/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä se Elizabeth Bennett niin mielensä pahoitti siinä Ylpeys ja ennakkoluulossa, kun Lydia sen ihanan Wickhamin sieppasi nokan alta. Semmoinen saalis, kerta kaikkiaan. Joutui Betty tyytymään juroon ja jäyhään Darcyyn, kyllä siinä zabethi varmaan. Ymmärtäähän tuon.

Elisabethia sapetti vielä paljon enemmän, kun hän meni kyläilemään Charlotten ja herra Collinsin luo ja kuuli heidän läheisistä kontaktistaan Lady Catherine de Bourghin kanssa. Sellainen asema meni Elisabethilta sivu suun. No, lohdutukseksi hän sitten otti Darcyn ja takuulla yritti liehakoida tarpeeksi kauan että pääsisi Ladyn suosioon hänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi