Samat fiilikset kuin Emma Thompsonilla Rakkautta vain -leffassa :(
Tiiätte varmaankin sen kohtauksen kyseisessä leffassa, kun Emma löytää miehensä takin taskusta korurasian ja kuvittelee sen olevan hänelle tarkoitettu, mutta aattona paketista paljastuukin Joni Mitchellin levy? En ite löytänyt mitään konkreettista arvokasta lahjaa (eikä tähän liity ketään kolmatta osapuolta), mutta syystä tai toisesta odotukset oli tänä jouluna tosi korkealla ja kova oli alastulo. Vähän niinku tossa leffassa, jossa Emma rakasti Joni Mitchelliä - mäkin tykkään tosi paljon tästä mun lahjasta ja sille oli kyllä tarvetta.. mutta kun se ei nyt sitten ollutkaan sitä mitä odotin.
Mun poikaystävä on aika tarkan markan mies, ja oon jo kauan sitten asennoitunu siten että turha ootella tulevaisuudessa mitään huomenlahjaa ym. spessuylläreitä häneltä. Eikä se haittaa, eihän millään materialla oo oikeesti väliä, eikä rakkautta mitata rahassa. Joten kun luulin hänen panostavan tänä vuonna mun lahjaan tavallista enemmän, olin onneni kukkuloilla, koska en uskonut sitä päivää näkeväni. Aattelin et kaikki mun lapselliset ja turhamaiset pikku ajatukset poikaystäväni piheydestä oli sittenkin vääriä.
Mutta mikä nyt mua harmittaa vielä enemmän on se, että poikaystävä tajusi pettymykseni ja pahoitti siitä mielensä :( Tunnen itteni maailman huonoimmaksi ja kiittämättömimmäksi tyttöystäväksi!
Kommentteja ja kohtalontovereita kiitos!
:D
Ah, olin niin naurun tarpeessa. Palstakin täynnä paskaa provoa ja räyhäämistä. Kiitos!