Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ukko ähkii.

Vierailija
21.12.2015 |

Esim. äskenkin kun nosti kauppakassin pöydälle ähkäs, aäh

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on tukala olo, henkisesti tai fyysisesti?

Vierailija
2/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihava ja huonokuntoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin mies tekee vaikka om 35v ja suhteellisen hyvässä kunnossa. Pahinta ähkimistä tuottaa yleensä se jos on lattialla istumassa lasten kanssa ja sitten kun sieltä nousee ylös "aaähhhuhhpuh". Tämä tapa on tarttunut meidän 2v poikaankin joka nykyään ähkii myös joissain tilanteissa :D

Vierailija
4/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo ehdin luulla että seksin aikana…. vai ähkiikö silloinkin?

Vierailija
5/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko miehelle?

Vierailija
6/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tuota samaa ja silloin mua vituttaa oikein kunnolla!

Vierailija
7/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ähkiminen mutta kun siihen lisää vielä maiskuttelun, voi yök...

Mun mies on hoikka ja urheilullinen ja syö myös sen mukaisesti eli terveellisesti ja kevyesti, SILTI ähkii ja maiskuttelee ruokapöydässä ja hotkii, ihan kuin ei olisi ruokaa nähnytkään pelkää että se ruoka lähtee karkuun...

Monesti itse syön niin että luen vaikka kirjaa niin huomioni keskittyy muuhun kuin miehen syömiseen....

Vierailija
8/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hoikka ja urheilullinen ja syö myös sen mukaisesti eli terveellisesti ja kevyesti, SILTI ähkii ja maiskuttelee ruokapöydässä ja hotkii, ihan kuin ei olisi ruokaa nähnytkään pelkää että se ruoka lähtee karkuun...

Monesti itse syön niin että luen vaikka kirjaa niin huomioni keskittyy muuhun kuin miehen syömiseen....

Nämä on niitä tyypillisiä juttuja, joista ei missään nimessä kannata koskaan toiselle sanoa. Kannattaa vaan kerätä ärsytystä, sanotaan 20-40 vuotta. Sitten katsos kestää puolison kuoleman paremmin, kun se maiskutus ja ähkiminen viimein loppuu. Jos taas sanoo asiasta, toinen ehkä vähän loukkaantuu ensin, mutta luultavasti kiinnittää asiaan huomiota ja ärsytyksen aihe voi loppuakin. Vaihtokauppana voi saada tilityksen kaikesta siitä, mikä itsessä ärsyttää toista, se on pelottaavaa. Siksi ei kannata sanoa mitään, kasvattaa vaan kyrpää otsassa.

Vierailija
9/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, munkin ukko ähkii ja röhkii ja maiskuttaa (luulisi, että siasta puhun).

Etenkin sen näkkileivän syönti saa mut raivon partaalle. Kaikkien noitten äänten lisäksi näkileivänpalasia lentelee ympäristöön :((  

Vierailija
10/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niitä tyypillisiä juttuja, joista ei missään nimessä kannata koskaan toiselle sanoa. Kannattaa vaan kerätä ärsytystä, sanotaan 20-40 vuotta. Sitten katsos kestää puolison kuoleman paremmin, kun se maiskutus ja ähkiminen viimein loppuu. Jos taas sanoo asiasta, toinen ehkä vähän loukkaantuu ensin, mutta luultavasti kiinnittää asiaan huomiota ja ärsytyksen aihe voi loppuakin. Vaihtokauppana voi saada tilityksen kaikesta siitä, mikä itsessä ärsyttää toista, se on pelottaavaa. Siksi ei kannata sanoa mitään, kasvattaa vaan kyrpää otsassa.

18 vuoden yhdessäolon aikana olen aika monta kertaa tuosta sanonut; nätisti, vähemmän nätisti, vittuilemalla, esimerkin voimin, KAIKIN MAHDOLLISIN tavoin. Mitäs luulet että on tapahtunut? Muistaa sen parhaassa tapauksessa 2pv ja sitten palaa vanhoihin tapoihinsa....

Mies on muuten kaikin puolin hyvä; on ladten kasaa tasavertaisesti, tekee kotitöitä, laittaa ruokaa, huomioi minua arjessa ja sängyssä, ostelee lahjoja, on huumorintajuinen.... Minulle juuri sopiva mies siis, MUTTA ei täydellinen....

Vierailija
11/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä ääntelee kun sua pökkii ?  Mirkku oot nii ihana, aaaaah ?

Vierailija
12/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä on tukala olo, henkisesti tai fyysisesti?

Varmaan henkisesti, kaikki ottaa niin vaikeasti. Asenteestahan se riippuu.

ap

Vierailija
13/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lihava ja huonokuntoinen?

Ei kovin.

Vierailija
14/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin munkin mies tekee vaikka om 35v ja suhteellisen hyvässä kunnossa. Pahinta ähkimistä tuottaa yleensä se jos on lattialla istumassa lasten kanssa ja sitten kun sieltä nousee ylös "aaähhhuhhpuh". Tämä tapa on tarttunut meidän 2v poikaankin joka nykyään ähkii myös joissain tilanteissa :D

Hei, nythän mä tajusin, että meidänkin 12 v ähkäseen aina välillä. Muutenkin olen huomannut ärsyttävän paljon isänsä piirteitä.

ap

Vierailija
15/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo ehdin luulla että seksin aikana…. vai ähkiikö silloinkin?

Silloin just on hiljaa. Ihan lopussa saattaa päästä "aah".

ap

Vierailija
16/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi viimein ratkaista. Miten suhtautua alapään karvoitukseen?

Sitä se pähkäilee.

Vierailija
17/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin. ei ole normaalia. Läski tai joku sairaus

Vierailija
18/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se syö niin vähän ja terveellisesti, että sillä on koko ajan hirveä nälkä. Kyllähän sitä nälissään hotkii. Laita vähän kirnuvoita ja vispikermaa ruuan sekaan niin rauhottuu:)

Vierailija
19/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi Cheek?

Vierailija
20/22 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lähisukulainen ähkii myös! Etenkin syödessä. Päästää myös sellaista viheltävää ääntä kun puhaltaa suun kautta ulos ähkimisen lomassa. Hyvä ettei järki lähe kun sitä kuuntelee. En kutsu enää syömään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän