Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ukko ähkii.

Vierailija
21.12.2015 |

Esim. äskenkin kun nosti kauppakassin pöydälle ähkäs, aäh

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ähkiminen mutta kun siihen lisää vielä maiskuttelun, voi yök...

Mun mies on hoikka ja urheilullinen ja syö myös sen mukaisesti eli terveellisesti ja kevyesti, SILTI ähkii ja maiskuttelee ruokapöydässä ja hotkii, ihan kuin ei olisi ruokaa nähnytkään pelkää että se ruoka lähtee karkuun...

Monesti itse syön niin että luen vaikka kirjaa niin huomioni keskittyy muuhun kuin miehen syömiseen....

Jos se syö niin vähän ja terveellisesti, että sillä on koko ajan hirveä nälkä. Kyllähän sitä nälissään hotkii. Laita vähän kirnuvoita ja vispikermaa ruuan sekaan niin rauhottuu:)

Ei syö vähän vaan terveellisesti kuten koko perhe; puhtaat ja laadukkaat sekä mahdollisimman prosessoimatonta ruokaa.

Nälissään tuo ukko ei ole, on vain opittu tapa lapsena/nuorena koulussa kun ei malttanut ruokalassa istua vaan söi 15 min max ja sitten välkälle. Teki myös pitkään sellaista duunia missä ei ollut aikaa ruokataukoihin joten syöminen hoitui työn lomassa hätäisesti.

Eli täysin opittu tapa, mutta näemmä helvetin vaikea oppia pois.

Onneksi ei sentään julkisesti syö noin, mutta ei lompakko kestä jos aina kävis ulkona syömässä....

Vierailija
22/24 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sikalauma meillä onkaan keskuudessamme :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä todella hauskaa lukea! 😂

Minä ihmettelen, kun 10 vuotta on tässä ehtinyt kulua, ovatko miehet, joista naiset valitti, yhtään muuttuneet, vai ovatko ne yhtä sikamaisia kuin ennen, vaiko entistä vielä sikamaisempia?? 🤣

Minä olen mies ja minuakin kyllä oikein kuvottaa, kun eräät syövät kuin siat!

Eräs ystävä on juuri sellainen. Hän syö, kastikkeet valuu sen suun pielestä, eikä hän edes huomaa sitä! Hän istuu suorana pöydässä niin, että murut, osa ruista ym putoilee syliinsä, tuoliinsa ja lattialle. Ja hän syö vielä suu auki pureskellen todella nopeasti, ihan kuin olisi kiire syödä.

Muistan kun kerran menin vierailulle ja vein mukanani sipsipussin. Siinähän minä sitten sain seurata, ihan aitio paikalta, kuinka hän niitä popsi. Meteli oli aikamoinen, ja osa sipseistä putoili tietenkin joka paikkaan. Kaduin kyllä saman tien kun hän alkoi syödä sitä, että menin viemään koko sipsipaketin sinne.

Sit sillä on muitakin huonoja tapoja, kuten se, että kun tämä mies menee wc:hen, hän virtsaa niin, että virtsan suihku osuu juuri keskelle pönttöä. Ovi on kyllä kiinni, mutta se kuuluu kyllä melko voimakkaasti joka suuntaan. Ihan kuin mikäkin pikkulapsi. Hän on sinkku, enkä yhtään ihmettele miksi!

Ennen kuin joku nainen sitä suutelee, naisen pitäisi ensin pyyhkiä kastikkeet ym tään miehen naamalta, ennen kuin voi ruveta pussailemaan. Ja tuommosen näkemisen jälkeen, haluaisiko kukaan pussata koko miestä? 

Olenhan minä joskus neuvonut häntä toimimaan paljon sivistyneemmin, mutta arvatkaa muuttiko hän tapojaan? No EI!

En minä ole varmaan mikään täydellinen, mutta mulla on ainakin hyvät ruokailutavat yms. Mun naisseurani ei siis joudu ikinä häpeämään, että on lähtenyt kanssani syömään.

Kunpa tää mies tajuaisi miltä hän näyttää ja kuulostaa, hänen syödessään. Jos hän lähtee treffeille, ja ne käy jossain syömässä, niin se on sitten siinä, eikä toisia treffeja, saman naisen kanssa, varmasti tule! Hänen kannattaisi mennä treffeille, naisen kanssa vaikka eläintarhaan, ravintolan sijaan. Ja eläintarhassa voisikin pysyä ravinnotta, että tulisi toisetkin treffit, vaikka jälleen kerran eläintarhassa 🤣

Vierailija
24/24 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että vika on sinussa? Jos tuollainen ärsyttää niin että täytyy jonnekin hullujen palstalle avautua, niin on rutkasti kehitettävää omassa asennoitumisessa sekä toleranssissa. Kaltaisesi tekevät aivan itse elämästä hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme