Parhaat musikaalien biisit?
Omat suosikkini ovat;
Chicago - All that jazz
Witches of Eastwick - Dirty Laundry ja Eastwick knows
Kommentit (49)
Min Astrakan /Kristina från Duvemåla
I know him so well / CHESS
Catsista Mr. Mistoffelees ja Mungojerrie & Rumpleteazer, ja Chicagosta Mr. Cellophane. Ihana ketju!
Mahtaisiko rocky horror picture show käydä musikaalista? :)
vastataan paremman puutteessa pari klassikkoa eli evita:sta dont cry for me argentina ja catsista memories.
Nostelen ketjua, lisää biisejä! :)
Catsista Memory ja Dance of Vampiresista melkein kaikki :D Triviaa: Tiesittekö että Total Eclipse of Heart on tehty alunperin nimenomaan vampyyrien rakkauslauluksi tähän musikaaliin? :)
Jesus Christ Superstar kokonaisuudessaan. Tukholmassa esitetty versio, missä Jesuksena The Arkin Ola Salo, varsinkin oli upea. Abba-musikaali tietty. Hairin Good morning Starshine
Vierailija kirjoitti:
Catsista Memory ja Dance of Vampiresista melkein kaikki :D Triviaa: Tiesittekö että Total Eclipse of Heart on tehty alunperin nimenomaan vampyyrien rakkauslauluksi tähän musikaaliin? :)
Oi, kiva tieto, en ole tiennyt! :D se kappale on kyllä ihana. Buenos Aires on myös hyvä, kuten edellinen mainitsi!
Ol man river musikaalista Show boat
The Mirror (Angel of Music) Oopperan Kummituksesta.
Chim chim cheree Maija Poppasesta. Se oli mun lempilaulu 6-vuotiaana, 60-luvulla.
El Tango de Roxanne Moulin Rougesta. Mä oon kirjoittanut tähän ketjuun varmaan yli 10 viestiä jo, epätoivoisesti yritän pitää tätä pinnalla :D
Vierailija kirjoitti:
The Mirror (Angel of Music) Oopperan Kummituksesta.
Music of the Night on myös ihana!
Send in the Clowns, joka on musikaalista nimeltä A Little Night Music. En ole tuota musikaalia missään muodossa nähnyt, mutta tuo laulu on pysäyttävä.
Vierailija kirjoitti:
El Tango de Roxanne Moulin Rougesta. Mä oon kirjoittanut tähän ketjuun varmaan yli 10 viestiä jo, epätoivoisesti yritän pitää tätä pinnalla :D
Tää on mieletön. Itku tulee aina.
Osaamme tyttäreni kanssa Elephant medleyn ulkoa ;) aina jos toinen alkaa hyräilemään sitä, toinen jatkaa ja sitten lauletaan yhdessä.
Haha :)
Pidän myös Stockard Channingin These are worst things i could so Greasessa.
Haha, totta! :D