Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnellinen siitä, että olet syntynyt tähän maailmaan?

Vierailija
20.12.2015 |

Oletko kiitollinen elämästäsi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuudessaan kai kyllä. Ja olen aina käsittänyt kiitollisuuden tärkeyden, olen sitä mielessäni melko pienistäkin asioista. Muistan usein kuoleman, jotta elän enemmän hetkessä. Minulla on ollut elämässäni todella surullisia ja raskaitakin aikoja, mutta niistä huolimatta elämänilo jotenkin elää minussa ja puskee pintaan aina vain. Ei nykyään enää niin usein kuin joskus ennen, mutta silti välillä. Viimeksi tänään, kun olin erään itselleni innostusta ja iloa tuottavan asian parissa hetkisen aikaa. Sellaista vaakakuppien hienosäätöä vaativaa heilahteluahan elämä on, ja oma totuuteni on sekoitus valoa ja pimeää, maanläheistä perusteltavissa olevaa toivoa ja joskus epätoivoa, itkua ja naurua, milloin mitäkin. Eli tämä tai sitten vaihtoehtoisesti ei mitään? No tämä tietenkin.

Vierailija
22/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta uskon että elämää täytyy hieman suunnitella ja olla valmis tekemään uhrauksia päästäkseen päämääräänsä. Miestä, ammattia, töitä eikä mitään muutakaan saa jos vain istuu päivät kotona surullisena. Oman elämänsä eteen pitää ponnistella. Te jotka olette masentuneita tai ette tunne onnellisuutta lähtekää jonnekin ihanalle matkalle ja miettikää mitä oikeasti haluatte ja mikä teki teidät onnelliseksi. Lähes kaikki on mahdollista saavuttaa jos vain tarpeeksi haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen!

Ainakaan omalla kohdallani ei ole kyse tästä. Elämäni on ihanaa: minulla on huippumies ja onnellinen avioliitto, kaunis asunto, kiva työ hyvällä palkalla ja matkustaa voin jos haluan. Silti tunnen tuskaa seuratessani miten ihmiset ovat ahneita ja maapallo tuhoutuu enkä voi sille mitään. Ahdistaa myös hyville ihmisille tapahtuvat pahat asiat, kuten sairaudet.

-5

Pointtini oli nimenomaan se että yrittäkää tehdä tästä elämästä niin hyvä kuin mahdollista. Maailmasta ei sodat ja viha lopu niin kauan kuin ihmisillä on oma tahto mutta omiin elämiimme me voimme vaikuttaa. Sairaudet myös kuuluvat ihmisten elämään sekä vastoinkäymiset. Hyvä tukiverkko, työ ja kiva asunto ja vapaa ajan virikkeet kuitenkin saavat meidät tuntemaan edes hetkellistä onnellisuutta ja kiitollisuutta. Vaikka maailma on paha ei meidän oman elämäämme tarvitse olla paha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan